Peugeoty 3008 a 508 přijíždějí jako plug-in hybridy. SUV navíc s pohonem 4x4

E15  |  24. 09. 2018 15:57

To jsem tedy zvědavý, jak tohleto nacení (protože už i obyč. verze nejsou žádná láce). Předpokládám, že to bude cílit spíš na země, kde jsou na to dotace (takže člověk obdrží pluginhybridní ústrojí prakticky zadarmo). U nás teda obdržíme možnost parkování v pražských zónách a osvobození od silniční daně, což myslím asi tak rozumná forma podpory. Dotace neschvaluju.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  24. 09. 2018 17:39

508 kombinovany vykon 165kW. To je velka chyba. To auto potrebuje ctyrkolku s poradnej motor, jinak je to jen lestenej prd. Proc to nema aspon tech 190-200kW.

Odpovědět  |   | 
honza  |  24. 09. 2018 18:13

Na co by jim to bylo. Žabožrouti teď jezdí 80-tkou a dlouhodobě mají strategii pokusit se splnit emise. Na nějaké dohnání Passatu evidentně už dávno rezignovali.

Odpovědět  |   | 
neposlusne jojo  |  24. 09. 2018 18:34

To je fakt, na prasozrouti a svinozrouti Passak nikdo nema.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  24. 09. 2018 19:25

To neni o maximalni rychlosti ;)

Odpovědět  |   | 
pacho  |  24. 09. 2018 19:51

hlboko sa mýliš, žabožrúti sa nesnažia splniť emisné normy. Konkrétne PSA, má tieto normy už dávno splnené, a nemusí obmedzovať výrobu a modelové rady, ako niektoré koncerny, čo klamali v emisiách. Pritom aj 1,5 HDi splňuje najprísnejšie normy. Ono klamať sa neoplatí .

Odpovědět  |   | 
honza  |  25. 09. 2018 00:01

Prý PSA nemusí omezovat modelové řady. Chlape ty bavíš.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  25. 09. 2018 07:25

A co tedy museli omezit? Žádné kombinace motorů a převodovek jim, na rozdíl od jiných, nechybí.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  25. 09. 2018 19:50

jeden čas vypadla 308 GTi, ale už je späť. Čo sa týka predajnosti, je to len okrajový model pre fajnšmekrov. Ktorý ho chceli, si naň kľudne počkali.

Odpovědět  |   | 
Čenda  |  24. 09. 2018 19:32

No doufejme, že to nebude stejný paskvil jako byl HYbrid 4.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  24. 09. 2018 19:46

....mluvíme o specifikaci, která využívá benzinový čtyřválec 1,6 PureTech, dvojici elektromotorů a osmistupňovou automatickou převodovku. K tomu bateria o kapacitě 13,2 kWh lze na jedno nabití ujet až 50 kilometrů (dle WLTP) v čistě elektrickém režimu....

Toto su:
a/ LZI
b/ ESTE VACSIE LZI
c/ LZI, ktore s ekologiou nemaju nic spolocne.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  24. 09. 2018 20:10

d) jsi prostě obyčejný, zaslepený idiot.
D je správně.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  24. 09. 2018 20:50

Vyslovil som nazor, cize vetu.
Ak nemas cim reagovat /zjavne nemas/ , potom zaloz novy clanok.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  25. 09. 2018 07:26

Vyslovil jsi blábol, na který jsem reagoval. Jsi ve veřejném diskusním prostoru, smiř se s tím.
Jsi hloupý.

Odpovědět  |   | 
mn  |  24. 09. 2018 21:40

Co jsou podle tebe ty lži? Že převodovka má 8 stupňů nebo motor že má objem 1.6? :)

Odpovědět  |   | 
Moik  |  25. 09. 2018 15:53

A cou jsou ty lži? Baterka? Ze 13,2kWh baterie ti zbyde k užití cca 12 a na to ujedeš s trochou cviku i 100km. 50 mi přijde docela málo. Motor? Převodovka?

Odpovědět  |   | 
Jozo  |  28. 09. 2018 13:00

Oooooo, uz sa konecne v tych ich "SUV" objavi aj stvorkolka, neuveritelne....

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest VW Polo GTI s manuálem: Jednou se o něj ještě porveme!

VW Polo GTI (minitest)

Polo je díky dvoulitru zjevem mezi malými ostrými hatchbacky. Ke štěstí nám chyběla akorát maličkost. Manuál. Rádi bychom jásali, ale jediné, co můžeme nyní říci, je, že byl a už není. Po pár měsících ve výrobě GTI se spojkovým pedálem a řadicí pákou skončilo. Hádejte, komu můžete děkovat.

včera | Miro Mihálik | 4 příspěvky
TEST Royal Enfield Interceptor 650 Twin: Jednou zkusíš a už musíš!

Royal Enfield Interceptor 650 Twin

Nové twiny od indického Enfieldu jsou pro svoji značku bez diskuse revolucí a po zásluze vzbudily enormní globální zájem. Efektní retro design, legendární znáček, zbrusu nový motor a více než dobrá cena jsou pádné argumenty. Dá se ale věřit radikální průlom značce, která až donedávna sveřepě bušila jediný model, vyráběný s drobnými změnami od poloviny padesátých let?

23.  6.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

19.  6.  2019 | Jan Mička | 154 příspěvků

Nejčtenější články

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.…

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

29.  5.  2019 | | 193 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Škoda včera zveřejnila ceny nového crossoveru Kamiq. Vůz láká na bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu, v základu to ale po vizuální stránce není žádná hitparáda.

12.  6.  2019 | | 117 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 132 N/A
Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů…

Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.

2.  6.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilus…

Čtvrtá generace Škody Octavia by se měla poprvé ukázat ještě před koncem letošního roku. Ruský grafik při tvorbě přiložených ilustrací vycházel z dosud zveřejněných špionážních snímků.

3.  6.  2019 | | 51 N/A