Peugeoty 3008 a 508 přijíždějí jako plug-in hybridy. SUV navíc s pohonem 4x4

E15  |  24. 09. 2018 15:57

To jsem tedy zvědavý, jak tohleto nacení (protože už i obyč. verze nejsou žádná láce). Předpokládám, že to bude cílit spíš na země, kde jsou na to dotace (takže člověk obdrží pluginhybridní ústrojí prakticky zadarmo). U nás teda obdržíme možnost parkování v pražských zónách a osvobození od silniční daně, což myslím asi tak rozumná forma podpory. Dotace neschvaluju.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  24. 09. 2018 17:39

508 kombinovany vykon 165kW. To je velka chyba. To auto potrebuje ctyrkolku s poradnej motor, jinak je to jen lestenej prd. Proc to nema aspon tech 190-200kW.

Odpovědět  |   | 
honza  |  24. 09. 2018 18:13

Na co by jim to bylo. Žabožrouti teď jezdí 80-tkou a dlouhodobě mají strategii pokusit se splnit emise. Na nějaké dohnání Passatu evidentně už dávno rezignovali.

Odpovědět  |   | 
neposlusne jojo  |  24. 09. 2018 18:34

To je fakt, na prasozrouti a svinozrouti Passak nikdo nema.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  24. 09. 2018 19:25

To neni o maximalni rychlosti ;)

Odpovědět  |   | 
pacho  |  24. 09. 2018 19:51

hlboko sa mýliš, žabožrúti sa nesnažia splniť emisné normy. Konkrétne PSA, má tieto normy už dávno splnené, a nemusí obmedzovať výrobu a modelové rady, ako niektoré koncerny, čo klamali v emisiách. Pritom aj 1,5 HDi splňuje najprísnejšie normy. Ono klamať sa neoplatí .

Odpovědět  |   | 
honza  |  25. 09. 2018 00:01

Prý PSA nemusí omezovat modelové řady. Chlape ty bavíš.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  25. 09. 2018 07:25

A co tedy museli omezit? Žádné kombinace motorů a převodovek jim, na rozdíl od jiných, nechybí.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  25. 09. 2018 19:50

jeden čas vypadla 308 GTi, ale už je späť. Čo sa týka predajnosti, je to len okrajový model pre fajnšmekrov. Ktorý ho chceli, si naň kľudne počkali.

Odpovědět  |   | 
Čenda  |  24. 09. 2018 19:32

No doufejme, že to nebude stejný paskvil jako byl HYbrid 4.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  24. 09. 2018 19:46

....mluvíme o specifikaci, která využívá benzinový čtyřválec 1,6 PureTech, dvojici elektromotorů a osmistupňovou automatickou převodovku. K tomu bateria o kapacitě 13,2 kWh lze na jedno nabití ujet až 50 kilometrů (dle WLTP) v čistě elektrickém režimu....

Toto su:
a/ LZI
b/ ESTE VACSIE LZI
c/ LZI, ktore s ekologiou nemaju nic spolocne.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  24. 09. 2018 20:10

d) jsi prostě obyčejný, zaslepený idiot.
D je správně.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  24. 09. 2018 20:50

Vyslovil som nazor, cize vetu.
Ak nemas cim reagovat /zjavne nemas/ , potom zaloz novy clanok.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  25. 09. 2018 07:26

Vyslovil jsi blábol, na který jsem reagoval. Jsi ve veřejném diskusním prostoru, smiř se s tím.
Jsi hloupý.

Odpovědět  |   | 
mn  |  24. 09. 2018 21:40

Co jsou podle tebe ty lži? Že převodovka má 8 stupňů nebo motor že má objem 1.6? :)

Odpovědět  |   | 
Moik  |  25. 09. 2018 15:53

A cou jsou ty lži? Baterka? Ze 13,2kWh baterie ti zbyde k užití cca 12 a na to ujedeš s trochou cviku i 100km. 50 mi přijde docela málo. Motor? Převodovka?

Odpovědět  |   | 
Jozo  |  28. 09. 2018 13:00

Oooooo, uz sa konecne v tych ich "SUV" objavi aj stvorkolka, neuveritelne....

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest BMW X3 M40d: Opravdu těžká volba!

BMW X3 M40d (minitest)

M40d sice není nejvýkonnější, ale zato nejdražší verzí modelu X3. Srdce by sáhlo po benzinovém šestiválci M40i, dříve nebo později se vám však do rozhodování začne plést mozek.

včera | Jan Mička | 25 příspěvků
TEST Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC: Když vám auto vybírá peněženka

Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC

Kategorie aut, která se dají koupit do tří set tisíc korun, se pomalu ale jistě zužuje. Kvůli novým povinným bezpečnostním systémům navíc můžeme očekávat zdražení napříc celým segmentem. Mitsubishi Space Star se však ještě drží v přijatelných mezích.

21.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 7 příspěvků
TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

19.  4.  2019 | Jan Mička | 72 příspěvků

Nejčtenější články

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlodějů. Brzy neuspějí ani u Škody

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlo…

O krádežích nejenom luxusních aut vybavených bezklíčovým odemykáním a startováním už toho bylo napsáno dost. Automobilky však postupně přicházejí s jednoduchým řešením, jak vozidla ochránit.

14.  4.  2019 | | 102 N/A
Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější představí již za pár dnů

Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější …

Nečekejte přerod značky v takovém stylu, jaký v minulých letech předvedla Alfa Romeo. Zadní pohon umožní nová platforma, na které v budoucnu vzniknou desítky vozů koncernu VW.

12.  4.  2019 | | 34 N/A
Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. Homologaci získala podvodem

Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. H…

Za přímé předchůdce Škody 130 RS lze považovat soutěžní modely 180 a 200 RS. Pokud jde ale o motor či konstrukci chlazení, stotřicítka má mnohem blíže poněkud zapomenuté Škodě 120 S Rallye.

30.  3.  2019 | | 9 N/A
Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terénu však stálo mimo zákony

Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terén…

Umíte si představit, že by se v 70. letech dostala do výroby vedle klasického sedanu a kupé také bugina bez dveří a klasické střechy? Vývojové oddělení AZNP tomu věřilo, tehdejší podmínky však jejich odvaze vůbec nenahrávaly.

20.  4.  2019 | | 13 N/A
Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je třetí nejlepší značkou, přeskočila Hyundai

Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je t…

České zastoupení automobilky Dacia zdůrazňuje, že za úspěchem na českém trhu nestojí rozsáhlé mediální kampaně. Značka to zatím letos dotáhla na trojku na českém trhu.

12.  4.  2019 | | 190 N/A