Peugeoty 3008 a 508 přijíždějí jako plug-in hybridy. SUV navíc s pohonem 4x4

E15  |  24. 09. 2018 15:57

To jsem tedy zvědavý, jak tohleto nacení (protože už i obyč. verze nejsou žádná láce). Předpokládám, že to bude cílit spíš na země, kde jsou na to dotace (takže člověk obdrží pluginhybridní ústrojí prakticky zadarmo). U nás teda obdržíme možnost parkování v pražských zónách a osvobození od silniční daně, což myslím asi tak rozumná forma podpory. Dotace neschvaluju.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  24. 09. 2018 17:39

508 kombinovany vykon 165kW. To je velka chyba. To auto potrebuje ctyrkolku s poradnej motor, jinak je to jen lestenej prd. Proc to nema aspon tech 190-200kW.

Odpovědět  |   | 
honza  |  24. 09. 2018 18:13

Na co by jim to bylo. Žabožrouti teď jezdí 80-tkou a dlouhodobě mají strategii pokusit se splnit emise. Na nějaké dohnání Passatu evidentně už dávno rezignovali.

Odpovědět  |   | 
neposlusne jojo  |  24. 09. 2018 18:34

To je fakt, na prasozrouti a svinozrouti Passak nikdo nema.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  24. 09. 2018 19:25

To neni o maximalni rychlosti ;)

Odpovědět  |   | 
pacho  |  24. 09. 2018 19:51

hlboko sa mýliš, žabožrúti sa nesnažia splniť emisné normy. Konkrétne PSA, má tieto normy už dávno splnené, a nemusí obmedzovať výrobu a modelové rady, ako niektoré koncerny, čo klamali v emisiách. Pritom aj 1,5 HDi splňuje najprísnejšie normy. Ono klamať sa neoplatí .

Odpovědět  |   | 
honza  |  25. 09. 2018 00:01

Prý PSA nemusí omezovat modelové řady. Chlape ty bavíš.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  25. 09. 2018 07:25

A co tedy museli omezit? Žádné kombinace motorů a převodovek jim, na rozdíl od jiných, nechybí.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  25. 09. 2018 19:50

jeden čas vypadla 308 GTi, ale už je späť. Čo sa týka predajnosti, je to len okrajový model pre fajnšmekrov. Ktorý ho chceli, si naň kľudne počkali.

Odpovědět  |   | 
Čenda  |  24. 09. 2018 19:32

No doufejme, že to nebude stejný paskvil jako byl HYbrid 4.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  24. 09. 2018 19:46

....mluvíme o specifikaci, která využívá benzinový čtyřválec 1,6 PureTech, dvojici elektromotorů a osmistupňovou automatickou převodovku. K tomu bateria o kapacitě 13,2 kWh lze na jedno nabití ujet až 50 kilometrů (dle WLTP) v čistě elektrickém režimu....

Toto su:
a/ LZI
b/ ESTE VACSIE LZI
c/ LZI, ktore s ekologiou nemaju nic spolocne.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  24. 09. 2018 20:10

d) jsi prostě obyčejný, zaslepený idiot.
D je správně.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  24. 09. 2018 20:50

Vyslovil som nazor, cize vetu.
Ak nemas cim reagovat /zjavne nemas/ , potom zaloz novy clanok.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  25. 09. 2018 07:26

Vyslovil jsi blábol, na který jsem reagoval. Jsi ve veřejném diskusním prostoru, smiř se s tím.
Jsi hloupý.

Odpovědět  |   | 
mn  |  24. 09. 2018 21:40

Co jsou podle tebe ty lži? Že převodovka má 8 stupňů nebo motor že má objem 1.6? :)

Odpovědět  |   | 
Moik  |  25. 09. 2018 15:53

A cou jsou ty lži? Baterka? Ze 13,2kWh baterie ti zbyde k užití cca 12 a na to ujedeš s trochou cviku i 100km. 50 mi přijde docela málo. Motor? Převodovka?

Odpovědět  |   | 
Jozo  |  28. 09. 2018 13:00

Oooooo, uz sa konecne v tych ich "SUV" objavi aj stvorkolka, neuveritelne....

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet 4x4: Jediné svého druhu?

Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet 4x4 (minitest)

Na kombinaci litrového tříválce a pohonu všech kol jenom tak nenarazíte. Suzuki Vitara se takto nabízí výhradně ve výbavě Premium za 490.900 Kč a jde o vůz, který byste rozhodně neměli přehlížet.

19.  2.  2019 | Vladimír Kadera | 45 příspěvků
TEST BMW X4 M40d/240 kW: Začnu mít konečně rád crossovery?

BMW X4 M40d

Projet se v nejvýkonnější naftové X4 někde na riviéře, prskali bychom nad jejím podivným designem. Když ale máte na silnicích kalamitu a objevíte její zábavně naladěnou čtyřkolku, máte Vánoce i v únoru.

17.  2.  2019 | Miro Mihálik | 23 příspěvků
Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

15.  2.  2019 | Vladimír Kadera | 94 příspěvků

Nejčtenější články

Nový Superb je za dveřmi! Passat nejen dožene, ale v něčem i překoná

Nový Superb je za dveřmi! Passat nejen dože…

Prototypy modernizované Škody Superb se už v současnosti prohánějí po českých silnicích. Oficiální premiéra je na spadnutí, pojďme si proto shrnout, co zatím s jistotou víme.

16.  2.  2019 | | 142 N/A
Dacii Duster už v Česku koupíte s novými motory. Teď nabídne až 150 koní

Dacii Duster už v Česku koupíte s novými mo…

Nabídka motorizací u Dacie Duster nebyla doteď zrovna pestrá. Od února však přichází rumunský pracant s další várkou motorizací a nabízí tak celkem široký výběr.

1.  2.  2019 | | 29 N/A
Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konci. Její odchod spustí revoluci

Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konc…

Škodě Citigo bylo na podzim loňského roku sedm let. Už nyní víme, že verze se spalovacím motorem se osmého roku života nedočkají, model jako takový však úplně neskončí.

18.  2.  2019 | | 65 N/A
Dacia Duster se bude vyrábět i jako pick-up. O Renault už ale nepůjde

Dacia Duster se bude vyrábět i jako pick-up…

Dacia představí pickup na bázi Dusteru ještě letos. Žádnou spojitost s modelem Renault Duster Oroch ale nehledejte.

8.  2.  2019 | | 7 N/A
BAZ Locusta byl marný bratislavský výkřik volající po modernizaci Škody

BAZ Locusta byl marný bratislavský výkřik v…

Kvůli koncepci vše vzadu se o Škodě Garde, Rapid a dalších mladoboleslavských kupé mluví v nadsázce jako o Porsche východu. Kdyby ale došlo na plánovaný slovenský facelift, mohlo být od 80. let vše jinak.

28.  1.  2019 | | 36 N/A