Peugeoty 3008 a 508 přijíždějí jako plug-in hybridy. SUV navíc s pohonem 4x4

E15  |  24. 09. 2018 15:57

To jsem tedy zvědavý, jak tohleto nacení (protože už i obyč. verze nejsou žádná láce). Předpokládám, že to bude cílit spíš na země, kde jsou na to dotace (takže člověk obdrží pluginhybridní ústrojí prakticky zadarmo). U nás teda obdržíme možnost parkování v pražských zónách a osvobození od silniční daně, což myslím asi tak rozumná forma podpory. Dotace neschvaluju.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  24. 09. 2018 17:39

508 kombinovany vykon 165kW. To je velka chyba. To auto potrebuje ctyrkolku s poradnej motor, jinak je to jen lestenej prd. Proc to nema aspon tech 190-200kW.

Odpovědět  |   | 
honza  |  24. 09. 2018 18:13

Na co by jim to bylo. Žabožrouti teď jezdí 80-tkou a dlouhodobě mají strategii pokusit se splnit emise. Na nějaké dohnání Passatu evidentně už dávno rezignovali.

Odpovědět  |   | 
neposlusne jojo  |  24. 09. 2018 18:34

To je fakt, na prasozrouti a svinozrouti Passak nikdo nema.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  24. 09. 2018 19:25

To neni o maximalni rychlosti ;)

Odpovědět  |   | 
pacho  |  24. 09. 2018 19:51

hlboko sa mýliš, žabožrúti sa nesnažia splniť emisné normy. Konkrétne PSA, má tieto normy už dávno splnené, a nemusí obmedzovať výrobu a modelové rady, ako niektoré koncerny, čo klamali v emisiách. Pritom aj 1,5 HDi splňuje najprísnejšie normy. Ono klamať sa neoplatí .

Odpovědět  |   | 
honza  |  25. 09. 2018 00:01

Prý PSA nemusí omezovat modelové řady. Chlape ty bavíš.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  25. 09. 2018 07:25

A co tedy museli omezit? Žádné kombinace motorů a převodovek jim, na rozdíl od jiných, nechybí.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  25. 09. 2018 19:50

jeden čas vypadla 308 GTi, ale už je späť. Čo sa týka predajnosti, je to len okrajový model pre fajnšmekrov. Ktorý ho chceli, si naň kľudne počkali.

Odpovědět  |   | 
Čenda  |  24. 09. 2018 19:32

No doufejme, že to nebude stejný paskvil jako byl HYbrid 4.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  24. 09. 2018 19:46

....mluvíme o specifikaci, která využívá benzinový čtyřválec 1,6 PureTech, dvojici elektromotorů a osmistupňovou automatickou převodovku. K tomu bateria o kapacitě 13,2 kWh lze na jedno nabití ujet až 50 kilometrů (dle WLTP) v čistě elektrickém režimu....

Toto su:
a/ LZI
b/ ESTE VACSIE LZI
c/ LZI, ktore s ekologiou nemaju nic spolocne.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  24. 09. 2018 20:10

d) jsi prostě obyčejný, zaslepený idiot.
D je správně.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  24. 09. 2018 20:50

Vyslovil som nazor, cize vetu.
Ak nemas cim reagovat /zjavne nemas/ , potom zaloz novy clanok.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  25. 09. 2018 07:26

Vyslovil jsi blábol, na který jsem reagoval. Jsi ve veřejném diskusním prostoru, smiř se s tím.
Jsi hloupý.

Odpovědět  |   | 
mn  |  24. 09. 2018 21:40

Co jsou podle tebe ty lži? Že převodovka má 8 stupňů nebo motor že má objem 1.6? :)

Odpovědět  |   | 
Moik  |  25. 09. 2018 15:53

A cou jsou ty lži? Baterka? Ze 13,2kWh baterie ti zbyde k užití cca 12 a na to ujedeš s trochou cviku i 100km. 50 mi přijde docela málo. Motor? Převodovka?

Odpovědět  |   | 
Jozo  |  28. 09. 2018 13:00

Oooooo, uz sa konecne v tych ich "SUV" objavi aj stvorkolka, neuveritelne....

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

22.  10.  2019 | Petr Schnagl | 37 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik | 1 příspěvek

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A