Peugeoty 3008 a 508 přijíždějí jako plug-in hybridy. SUV navíc s pohonem 4x4

Na elektrifikaci svých modelů nezapomíná ani Peugeot a nyní uvádí plug-in hybridní varianty modelů 3008 a 508. U hybridního SUV navíc zájemci ocení další novinku.

SUV 3008 a také „fastback“ 508 včetně kombi SW se zanedlouho objeví v prodeji také s hybridní technikou. Pro potěšení zájemců o 3008 bude navíc jeho elektrifikovaná varianta konečně nabízena také s pohonem všech kol. Hybridní 508 zůstane jako předokolka.

V 3008 Hybrid4 mluvíme o specifikaci, která využívá benzinový čtyřválec 1,6 PureTech, dvojici elektromotorů a osmistupňovou automatickou převodovku. Kombinovaný výkon je 220 kW (300 koní). Díky bateriím o kapacitě 13,2 kWh lze na jedno nabití ujet až 50 kilometrů (dle WLTP) v čistě elektrickém režimu.

Minitest Peugeot 3008 1,2 PureTech: Stačí tříválec na rodinné auto?

Minitest Peugeot 3008 1,2 PureTech: Stačí tříválec na rodinné auto?

V případě volitelné rychlonabíječky pak baterie dobijete za necelé 2 hodiny. Pokud budete nabíjet standardní nabíječkou ze silnější zásuvky typu Green’up, nabíjení potrvá asi 4 hodiny, kdežto ze standardní zásuvky si počkáte celých 8 hodin.

Nutno podotknout, že verze 3008 Hybrid4 bude dostupná výhradně v nejvyšší výbavě GT. Později bude mimochodem Peugeot nabízet i verzi 3008 Hybrid, která se spolehne jen na pohon předních kol a kombinovaný výkon 165 kW (225 koní).

Jízdní dojmy z Česka: Peugeot 508 se základním motorem funguje skvěle

Jízdní dojmy z Česka: Peugeot 508 se základním motorem funguje skvěle

Nové Peugeoty 508 a 508 SW Hybrid poté využijí rovněž motoru 1,6 PureTech, nicméně ve spojení s osmistupňovým automatem a pouze jedním elektromotorem na přední nápravě. Kombinovaný výkon je udávaných 165 kW (225 koní). Použité baterie mají trochu nižší kapacitu 11,8 kWh a zajistí dojezd 40 km (dle WLTP) v čistě elektrickém režimu (podobné hodnoty lze čekat také u 3008 Hybrid s pohonem předních kol).

Hybridní 508 pak bude nabízena ve třech stupních výbavy. Kromě nižší Allure a GT Line bude možné novou 508 s hybridní technikou sehnat rovněž ve vrcholné výbavě GT.

Nový Peugeot 508 přijíždí na český trh. Včetně vrcholné verze GT

Nový Peugeot 508 přijíždí na český trh. Včetně vrcholné verze GT

U obou novinek automobilka zdůrazňuje, že zástavba nové techniky nijak nezmenšila prostornost kabiny ani objem zavazadelníku. Na začátek prodeje nových hybridních Peugeotů si ale musíte chvíli počkat, na trh se elektrifikované verze 508 i 3008 dostanou až ve druhém čtvrtletí příštího roku.

TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

včera | Jan Mička | 48 příspěvků
Chevrolet Corvette C1 vzbudil rozruch v centru Prahy. Tento rudý skvost řídí žena

Chevrolet Corvette C1

Kdy jste naposledy spatřili na silnici Chevrolet Corvette? Možná docela nedávno. Jenže se s vámi vsadíme o cokoliv, že původní typ C1 z poloviny 50. let to rozhodně nebyl. Přesto i v Česku jeden takový vzácný zámořský klenot jezdí!

8.  8.  2020 | Lukáš Prejzek | 12 příspěvků
Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

6.  8.  2020 | Vladimír Kadera | 30 příspěvků