Peugeoty 3008 a 508 přijíždějí jako plug-in hybridy. SUV navíc s pohonem 4x4

Na elektrifikaci svých modelů nezapomíná ani Peugeot a nyní uvádí plug-in hybridní varianty modelů 3008 a 508. U hybridního SUV navíc zájemci ocení další novinku.

SUV 3008 a také „fastback“ 508 včetně kombi SW se zanedlouho objeví v prodeji také s hybridní technikou. Pro potěšení zájemců o 3008 bude navíc jeho elektrifikovaná varianta konečně nabízena také s pohonem všech kol. Hybridní 508 zůstane jako předokolka.

V 3008 Hybrid4 mluvíme o specifikaci, která využívá benzinový čtyřválec 1,6 PureTech, dvojici elektromotorů a osmistupňovou automatickou převodovku. Kombinovaný výkon je 220 kW (300 koní). Díky bateriím o kapacitě 13,2 kWh lze na jedno nabití ujet až 50 kilometrů (dle WLTP) v čistě elektrickém režimu.

Minitest Peugeot 3008 1,2 PureTech: Stačí tříválec na rodinné auto?

Minitest Peugeot 3008 1,2 PureTech: Stačí tříválec na rodinné auto?

V případě volitelné rychlonabíječky pak baterie dobijete za necelé 2 hodiny. Pokud budete nabíjet standardní nabíječkou ze silnější zásuvky typu Green’up, nabíjení potrvá asi 4 hodiny, kdežto ze standardní zásuvky si počkáte celých 8 hodin.

Nutno podotknout, že verze 3008 Hybrid4 bude dostupná výhradně v nejvyšší výbavě GT. Později bude mimochodem Peugeot nabízet i verzi 3008 Hybrid, která se spolehne jen na pohon předních kol a kombinovaný výkon 165 kW (225 koní).

Jízdní dojmy z Česka: Peugeot 508 se základním motorem funguje skvěle

Jízdní dojmy z Česka: Peugeot 508 se základním motorem funguje skvěle

Nové Peugeoty 508 a 508 SW Hybrid poté využijí rovněž motoru 1,6 PureTech, nicméně ve spojení s osmistupňovým automatem a pouze jedním elektromotorem na přední nápravě. Kombinovaný výkon je udávaných 165 kW (225 koní). Použité baterie mají trochu nižší kapacitu 11,8 kWh a zajistí dojezd 40 km (dle WLTP) v čistě elektrickém režimu (podobné hodnoty lze čekat také u 3008 Hybrid s pohonem předních kol).

Hybridní 508 pak bude nabízena ve třech stupních výbavy. Kromě nižší Allure a GT Line bude možné novou 508 s hybridní technikou sehnat rovněž ve vrcholné výbavě GT.

Nový Peugeot 508 přijíždí na český trh. Včetně vrcholné verze GT

Nový Peugeot 508 přijíždí na český trh. Včetně vrcholné verze GT

U obou novinek automobilka zdůrazňuje, že zástavba nové techniky nijak nezmenšila prostornost kabiny ani objem zavazadelníku. Na začátek prodeje nových hybridních Peugeotů si ale musíte chvíli počkat, na trh se elektrifikované verze 508 i 3008 dostanou až ve druhém čtvrtletí příštího roku.

TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

16.  6.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

15.  6.  2019 | Miro Mihálik | 64 příspěvků
První svezení se Seatem Leon TGI 1.5 TSI. Pod 1 Kč/km i s větším motorem?

Seat Leon TGI (první svezení)

České ceny Seatu Leon TGI po modernizaci pohonného ústrojí známe už od ledna letošního roku. Nyní došlo i na první kilometry za volantem a zdá se, že na dosavadních výhodách se vůbec nic nezměnilo.

11.  6.  2019 | Jan Mička | 16 příspěvků