Peugeotu 407 Coupé: první oficiální fotografie

19 komentářů

Kemrmen
31. května • 21:27

Nechápu ,jak muže někdo říct ,že je to nic moc !! . .. Je to fantastický auto a málo kdo tu na něho má !! A to si musíte uvědomit! Ono je jednoduchý se vznášet někde v oblacích a hodnotit auta stylu Aston-Martin DB9,Lamborginy,Ferarri atd. . .Ale sami jezdite v autech typu škodofka a někdo i v ničem !! A na to je potřeba brát zřetel Milí přátelé !! Myslím si ,že se peugeotu konečně povedlo udělat auto typu Coupé,které je velmi komfortní , designově velmi pěkně zpracované a ještě spořivé!!! Myslím si ,že 150KW na Diesel je velmi pěkné číslo a na ten krouťák a spotřebu si myslím ,že maximálně dostačuje !! Musím vyzvednou motor běžně používaný v concernu Audi a to 2,5TDI ,který má 135KW(180koní) a to mluvíme pouze o 200cm3 menším obsahu !!! A myslím si ,že i těch 135 Kw je slušný výkon na naftu !!  Ale vraťme se k Peugeotu!! Takže tento text zhrnu známkou 1:D protože je to opravdu moc pěkný vůz !!

noviz
31. července • 13:59

taky se mi zda nejak divna ta hmotnost u toho V6 HDI.

erf
2. srpna • 15:30

to ale je hnus...

Diesel
31. července • 3:48

Je normalne aby 2.7l hdi spravilo az 112kg na pohotovostnej hmotnosti navyse oproti 3 litrovemu benzinu? Potom ma udivuje ze slabsie hdi ale vyse 100kg tazsie ma zrychlenie len o 0.1s horsie oproti 3.0 ..asi ten motor je uz vazne starusik.

p3k
30. července • 20:19

Chtělo by to červenou barvu, kola z DTM a hlavně snížit podvozek. Pak to možná bude pěkné auto. Teď je to taková normálka jako 406C.

fungogh
30. července • 9:12

ehm? co poviete? netaha mu zadnu cast pri pohlade z profilu na Cougar?

Koba
29. července • 17:24

teraz uz viem, co sa mi na 407cke nepozdavalo... to nemalo byt asi povodne 4-dverove, ale kupe... 407c vyzera super... tie zadne dvere sa tomu v 407 4d vobec nehodia...

KFL
29. července • 16:53

Je nadhernej!! Ten predni previs mi sice porad trosku vadi, ale jinak krasavec ... s tim HDIckem by to bylo pekny svezenicko .. ted jeste jakej bude podvozek .. :)

puck
29. července • 16:41

mimochodom... vsimli ste si to zmenu ?
406
407

derivator
29. července • 16:28

mě se to fakt moc líbí! a ještě zajímavější by to určitě bylo ve verzi coupé cabrio, podobně jako 206 a 307 :)

goes
29. července • 15:38

Peugeot udelal dle meho chybu, ze udelal 407 coupe, dokonale tak zpra...il co se dalo a ani na dohled nenavazal na super-eleganci P406.
Kdyz se na 407c kouknu, tak vidim ohromne previsy vepredu a vzadu, cumak vepredu je jakoby hodne zvedly, ten cerny usmev je k pob... .
Jedine co bych kapku pochvalil je interier, ale to se v ramci doby vzniku dalo ocekavat.

Kazdopadne Peugeot nezvladl to, co vetsina, tedy po veleuspesnem prvnim dilu 406c prijit s druhym dilem 407c. A tak jako Astra coupe nenavazala ani na dohled na Calibru, tak 407c ani na dohled nepripomina uzasnou super eleganci 406c. Je to skoda, zdyzdit takove auto, obludnymi designerskymi kousky.

A co se tyce motoru, opet se nic slavneho nedeje, bude to porad "sportak pro duchodce" ale na rivieru paradni.

puck
29. července • 16:38

inak, trochu mi vadia tie ziabre vpredu... inak fakt mnamka ten trojliter bude celkom slusny.

goes
29. července • 16:56

ten trilitr nebude slusny, bude s nim nuda, tak jako byla nuda ve faceliftove 406c s timto trilitrem. Je to duchodcovsky motor na pohodlne jezdeni, ale zadna zavratna dynamika tam nebude. Tohle auto nema ambice byt extremne sportovnim autem, proste ciste kupe na projizdky, pocitam ze 0-100 bude opek nekde kolem 8,5s, coz na trilitr je opravdu malo. Ono i tech 155kW na 3.0 V6 neni nic, cim by se mel Peugeot chlubit, navic auto bude spatne vyvazene a nedotacivost a z toho vyplyvajici jizdni vlastnosti jsou jasne...

KO
5. srpna • 23:14

Cekal jsem kdy se pod clankem objevi tento ci jiny podobny komentar. A je to tu. Uz si konecne uvedomte, chytri jsme nato dost, ze coupe a coupe muze byt rozdil a marketing tu hraje veledulezitou roli. Mimo to, jsme tu, na tom Svete, i 2 rozdili zakaznici. Napriklad mne se auto libi a co se tyka motoru klidne bych tam dal 3l ci 2.7HDI. Ano, nebudu trhat asfalt, ale o to mi ani nejde. Proste auto je pekny a kdyz to selslapnu tak mi nabidne i dostatecny vykon.
Predchvili jsem cetl o nove astre, k cemu mi je ze mam jezdit do zatacky na pul plynu a davat si pozor? Tak ho proste seslapnu a je to. Uz asi tusis ze nejsem sportovni maniak, ale pro nas takove toto auto bylo ztvoreno.
Vy sportovci, a tedka to myslim opravdu nijak hanlive, jen to neni muj styl, muj kamarad- sportovec by do toho nikdy nesedl jak rika, se holt musite poohlednout jinde. Proto mame i vice znacek a modelu na trhu, ze?

puck
31. července • 1:23

a mimochodom alfa 156 GTA ma litrovy vykon 78 koni. a tento ma 70 koni. to nie je vely rozdiel, takze v tom pripade ani alfa sa nema cim chvalit

puck
31. července • 1:19

ved to je peugeot. ake extremne sportove auto by si cakal. je to o dizajne a pohodicke. na pohodicku tych 8.4 sekundy staci.


toto nie je sportak toto je pekne auto

Tom
29. července • 17:28

Mě se teda docela líbí (teda až na ty ukrutně dlouhý převisy). Co se týče jízdních vlastností, tak souhlasím s tím, že to asi bude "typický" francouzský auto tzn. určené pro pohodové projíždky, žádná jízda na hraně. Pokud tomu daj rozumnou cenovku, tak to bude mít úspěch (alespoň na francouzské riviéře). Už se vídím, jak jedu pohodu okolo pobřeží.. kor v tomhle nesnesitelným pařáku. Ještě by to ale chtělo verzi CC s pevnou skládací střechou..

Hugo
31. července • 22:50

Jenze je dost nepravdepodobny ze to bude mit prilis "rozumnou cenovku", treba 307CC zacina na 690tis s 1,6tkou a vybavena verze 2.0 Sport stoji 850tis. Navic je to ukrutne tezky, ten diesel vazi o 200 kg vic nez benzin.

puck
29. července • 16:36

tak pre mna je toto mnamka

Doporučujeme

Články odjinud