Peugeotu 407 Coupé: první oficiální fotografie

Ještě před představením konceptu Prologué bylo jasné, že po vzoru modelu 406 dostane i nová generace 407 kromě sedanu a kombi také sportovně laděné kupé. Peugeot nyní zveřejnil první fotografie a informace: pod kapotou budou tři motory, dva benzíny a jeden nafťák.
Peugeotu 407 Coupé: první oficiální fotografie

Peugeot zveřejnil první fotografie nového 407 Coupé, které mělo předpremiéru v podobě konceptu Prologué. Novinka je dlouhá 4 815 mm, široká 1 868 mm a vysoká necelých 1 400 mm. Oproti sedanu kupé trošku povyrostlo, vpředu se natáhlo o 1,1 cm, vzadu pak o 4,1 cm. Rozvor zůstává stejný, 2 720 mm, což znamená stejný (ne)dostatek prostoru na zadních sedadlech. Mimochodem v konceptu Prologué, který jsme si vyzkoušeli na vlastní kůži, chybělo vzadu místo nad hlavou i u běžně vysokých cestující.  

Základní model bude mít pod kapotou motor 2.2 16V s výkonem 120 kW (160 k) s maximálním točivým momentem 220 Nm. Následovat bude šestiválcový třílitr s výkonem 155 kW a variabilním časováním ventilů. Maximum točivého momentu dosahuje 290 Nm. A konečně třetím motorem bude nafťák 2.7 V6 HDI s výkonem 150 kW (440 Nm) a filtrem pevných částic. Všechny motory jsou spojeny se šestistupňovým manuálem, třílitr dostane za příplatek i automat. V základní výbavě nebude chybět duální automatická klimatizace, sedm airbagů či ESP.

Parametry

  • Délka: 4 815 mm  
  • Šířka: 1 868 mm  
  • Výška: 1 400 mm  
  • Zavazadlový prostor: 400 l  
Motor 2.2 16V 3.0 V6 2.7 V6 HDi
Objem (ccm) 2230 2946 2720
Výkon (kW/ot.) 120/5875 155/6000 150/4000
Točivý moment (Nm/ot.) 220/4150 290/3750 440/1900
Zrychlení 0-100 km/h (s) 9,2 8,4 8,5
Nejvyšší rychlost (km/h) 222 243 230
Spotřeba ve městě (l/100 km) 12,2 15 11,9
Spotřeba mimo město (l/100 km) 6,6 7,3 6,5
Spotřeba kombinovaná (l/100 km) 8,7 10,2 8,5
Pohotovostní hmotnost (kg) 1525 1612 1724

Fotogalerie

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků