Peugeotu 407 Coupé: první oficiální fotografie

Ještě před představením konceptu Prologué bylo jasné, že po vzoru modelu 406 dostane i nová generace 407 kromě sedanu a kombi také sportovně laděné kupé. Peugeot nyní zveřejnil první fotografie a informace: pod kapotou budou tři motory, dva benzíny a jeden nafťák.
Peugeotu 407 Coupé: první oficiální fotografie

Peugeot zveřejnil první fotografie nového 407 Coupé, které mělo předpremiéru v podobě konceptu Prologué. Novinka je dlouhá 4 815 mm, široká 1 868 mm a vysoká necelých 1 400 mm. Oproti sedanu kupé trošku povyrostlo, vpředu se natáhlo o 1,1 cm, vzadu pak o 4,1 cm. Rozvor zůstává stejný, 2 720 mm, což znamená stejný (ne)dostatek prostoru na zadních sedadlech. Mimochodem v konceptu Prologué, který jsme si vyzkoušeli na vlastní kůži, chybělo vzadu místo nad hlavou i u běžně vysokých cestující.  

Základní model bude mít pod kapotou motor 2.2 16V s výkonem 120 kW (160 k) s maximálním točivým momentem 220 Nm. Následovat bude šestiválcový třílitr s výkonem 155 kW a variabilním časováním ventilů. Maximum točivého momentu dosahuje 290 Nm. A konečně třetím motorem bude nafťák 2.7 V6 HDI s výkonem 150 kW (440 Nm) a filtrem pevných částic. Všechny motory jsou spojeny se šestistupňovým manuálem, třílitr dostane za příplatek i automat. V základní výbavě nebude chybět duální automatická klimatizace, sedm airbagů či ESP.

Parametry

  • Délka: 4 815 mm  
  • Šířka: 1 868 mm  
  • Výška: 1 400 mm  
  • Zavazadlový prostor: 400 l  
Motor 2.2 16V 3.0 V6 2.7 V6 HDi
Objem (ccm) 2230 2946 2720
Výkon (kW/ot.) 120/5875 155/6000 150/4000
Točivý moment (Nm/ot.) 220/4150 290/3750 440/1900
Zrychlení 0-100 km/h (s) 9,2 8,4 8,5
Nejvyšší rychlost (km/h) 222 243 230
Spotřeba ve městě (l/100 km) 12,2 15 11,9
Spotřeba mimo město (l/100 km) 6,6 7,3 6,5
Spotřeba kombinovaná (l/100 km) 8,7 10,2 8,5
Pohotovostní hmotnost (kg) 1525 1612 1724

Fotogalerie

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků