Peugeot zřejmě sloučí řady 407 a 607 do jedné, číslo jistě uhádnete

Nic si nenamlouvejme, ale Peugeoty 407 a 607 nejsou žádnými bestsellery. Nejde však přitom pouze o značku Peugeot, ale velkým sedanům (byť s příležitostně dostupnou verzí kombi) v současnosti zrovna pšenka nekvete, protože i moderní vozy nižší střední třídy již často nabízí moderní techniku, širokou výbavu, jistou dávku reprezentativnosti i prostor pro rodinu a její zavazadla.

Nový šéf koncernu PSA Philippe Varin před několika dny představil vizi budoucího modelu 508, jenž by měl nahradit zároveň stvající typ 407 i citelně dosluhující 607. Detaily neznáme, ale zákulisní informace hovoří celkem jasně, navíc čas běží a Peugeot jej poněkud zameškal logickou koncentrací na menší vozy a crossovery. Proto si nyní zahrajeme na věštírnu a pokusíme se předpovědět, že studie vozu 508 se objeví příští rok na autosalonu v Paříži, zatímco sériové provedení spatří světlo světa roku 2011 v Ženevě. A pro úplnost dodáme, že posledním Peugeotem s pětkou na začátku typického třímístného kódového označení byl model 505 představený přesně před třiceti lety.

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků