Peugeot zřejmě sloučí řady 407 a 607 do jedné, číslo jistě uhádnete

Nic si nenamlouvejme, ale Peugeoty 407 a 607 nejsou žádnými bestsellery. Nejde však přitom pouze o značku Peugeot, ale velkým sedanům (byť s příležitostně dostupnou verzí kombi) v současnosti zrovna pšenka nekvete, protože i moderní vozy nižší střední třídy již často nabízí moderní techniku, širokou výbavu, jistou dávku reprezentativnosti i prostor pro rodinu a její zavazadla.

Nový šéf koncernu PSA Philippe Varin před několika dny představil vizi budoucího modelu 508, jenž by měl nahradit zároveň stvající typ 407 i citelně dosluhující 607. Detaily neznáme, ale zákulisní informace hovoří celkem jasně, navíc čas běží a Peugeot jej poněkud zameškal logickou koncentrací na menší vozy a crossovery. Proto si nyní zahrajeme na věštírnu a pokusíme se předpovědět, že studie vozu 508 se objeví příští rok na autosalonu v Paříži, zatímco sériové provedení spatří světlo světa roku 2011 v Ženevě. A pro úplnost dodáme, že posledním Peugeotem s pětkou na začátku typického třímístného kódového označení byl model 505 představený přesně před třiceti lety.

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 87 příspěvků