Peugeot vytvořil speciální auto určené pro ochutnávky ústřic. Jmenuje se Marcela

Peugeot už před dvěma lety vytvořil pojízdnou restaruaci Le Bistrot du Lion (Bistro U lva). Má tedy s vytvářením takovýchto projektů zkušenosti.

Pokud parkuje v garáži, vypadá nový Peugeot Foodtruck vlastně jako každá jiná dodávka aktuální generace modelu partner. Výška auta je 190 centimetrů, na délku měří bez čtyř centimetrů pět metrů.

Jenže, pokud dorazí na místo své zastávky, vyklopí se ze zadní části dodávky pult určený k nabídce a prodeji ústřic. V nákladovém prostoru vozu, který má objem 5,8 m3, je instalovaný dřez, lednice, police, ohřívač vody a odnímatelný pult. Vše je vyrobeno z nerezové oceli a materiálů, které svým vzhledem připomínají břidlice a dřevo. Design je údajně inspirovaný světem ústřic.

Test VW T6 Multivan 2.0 BiTDI 4Motion: Dodávka za všechny prachy

Test VW T6 Multivan 2.0 BiTDI 4Motion: Dodávka za všechny prachy

Zákazníci, kteří k vozu přijdou, můžou z bezprostřední vzdálenosti sledovat práci specialistů na servírování ústřic firmy Gillardeau. Tyto ústřice rostou tři až pět let na chráněných stanovištích. Znalci oceňují jejich vyklenutý tvar, který je příslibem plné chuti a jemného aromatu.

Takové speciální auto muselo logicky dostat jméno. Pojmenované je po dceři zakladatele firmy, tedy La Marcelle.

Kdo by chtěl vůz vidět a ochutnat z něho servírované ústřice, musí se vypravit do městečka Bourcefranc - le Chapus naproti ostrovu Oléron v západní Francii. Vůz prý nemá zůstat osamocen - vyrobeny mají být další tři.

Na galerii snímků speciální dodávky i již dříve vyrobené pojízdného bistra U lva, se můžete podívat níže: 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 50 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 26 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků