Peugeot vytvořil speciální auto určené pro ochutnávky ústřic. Jmenuje se Marcela

Peugeot už před dvěma lety vytvořil pojízdnou restaruaci Le Bistrot du Lion (Bistro U lva). Má tedy s vytvářením takovýchto projektů zkušenosti.

Pokud parkuje v garáži, vypadá nový Peugeot Foodtruck vlastně jako každá jiná dodávka aktuální generace modelu partner. Výška auta je 190 centimetrů, na délku měří bez čtyř centimetrů pět metrů.

Jenže, pokud dorazí na místo své zastávky, vyklopí se ze zadní části dodávky pult určený k nabídce a prodeji ústřic. V nákladovém prostoru vozu, který má objem 5,8 m3, je instalovaný dřez, lednice, police, ohřívač vody a odnímatelný pult. Vše je vyrobeno z nerezové oceli a materiálů, které svým vzhledem připomínají břidlice a dřevo. Design je údajně inspirovaný světem ústřic.

Test VW T6 Multivan 2.0 BiTDI 4Motion: Dodávka za všechny prachy

Test VW T6 Multivan 2.0 BiTDI 4Motion: Dodávka za všechny prachy

Zákazníci, kteří k vozu přijdou, můžou z bezprostřední vzdálenosti sledovat práci specialistů na servírování ústřic firmy Gillardeau. Tyto ústřice rostou tři až pět let na chráněných stanovištích. Znalci oceňují jejich vyklenutý tvar, který je příslibem plné chuti a jemného aromatu.

Takové speciální auto muselo logicky dostat jméno. Pojmenované je po dceři zakladatele firmy, tedy La Marcelle.

Kdo by chtěl vůz vidět a ochutnat z něho servírované ústřice, musí se vypravit do městečka Bourcefranc - le Chapus naproti ostrovu Oléron v západní Francii. Vůz prý nemá zůstat osamocen - vyrobeny mají být další tři.

Na galerii snímků speciální dodávky i již dříve vyrobené pojízdného bistra U lva, se můžete podívat níže: 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků