Peugeot výrazně doplňuje naftové motory u modelu 407

Automobilka Peugeot připravila pro svůj model střední třídy 407 a 407 SW slušnou inovaci v nabídce naftových motorů. Pod kapotou se nově objeví agregát o objemu 2,2 litru HDI s výkonem 125 kW (170 k), který je odpovědí na nabídky konkurence. Nově se pod kapotou objeví také šestiválcový naftový motor. Konkrétně jde o motor s objemem 2,7 litru HDI o výkonu 150 kW (204 k), který má svůj původ v modelu 607, ovšem v nabídce ho má i britský Jaguar, nebo francouzský Citroen C6. Modely 407 se dočkaly i mírného oživení vzhledu. Konkrétně dostaly novou chromovanou mřížku chladiče. Peugeot tak nabízí kvalitní alternativu vůči konkurenčním naftovým motorům.
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 29 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků