Peugeot výrazně doplňuje naftové motory u modelu 407

Automobilka Peugeot připravila pro svůj model střední třídy 407 a 407 SW slušnou inovaci v nabídce naftových motorů. Pod kapotou se nově objeví agregát o objemu 2,2 litru HDI s výkonem 125 kW (170 k), který je odpovědí na nabídky konkurence. Nově se pod kapotou objeví také šestiválcový naftový motor. Konkrétně jde o motor s objemem 2,7 litru HDI o výkonu 150 kW (204 k), který má svůj původ v modelu 607, ovšem v nabídce ho má i britský Jaguar, nebo francouzský Citroen C6. Modely 407 se dočkaly i mírného oživení vzhledu. Konkrétně dostaly novou chromovanou mřížku chladiče. Peugeot tak nabízí kvalitní alternativu vůči konkurenčním naftovým motorům.
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků