Peugeot výrazně doplňuje naftové motory u modelu 407

Automobilka Peugeot připravila pro svůj model střední třídy 407 a 407 SW slušnou inovaci v nabídce naftových motorů. Pod kapotou se nově objeví agregát o objemu 2,2 litru HDI s výkonem 125 kW (170 k), který je odpovědí na nabídky konkurence. Nově se pod kapotou objeví také šestiválcový naftový motor. Konkrétně jde o motor s objemem 2,7 litru HDI o výkonu 150 kW (204 k), který má svůj původ v modelu 607, ovšem v nabídce ho má i britský Jaguar, nebo francouzský Citroen C6. Modely 407 se dočkaly i mírného oživení vzhledu. Konkrétně dostaly novou chromovanou mřížku chladiče. Peugeot tak nabízí kvalitní alternativu vůči konkurenčním naftovým motorům.
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků