můj případ....Chtěl sem Octu,nebo Golfa,bohužel fin.limit mi dovolil jen 207...Autíčko není špatné a zatím bez poruchy 30tis.km(to je snad samozřejmost i u Dacie:-) ),celkem fajn spotřeba 1.6HDI...,ale jízdní vlastnosti a materiály se s Golfikem,nebo s Octou vážně nedají srovnávat:-(:-( a kdo tohle nepozná tak je laik....-pošetřím a měním;-) a Francii si už odpustím3-[
si normalny? Porovnavas 207 s golfom a oktaviou? To si vazne neuvedomujes, ze porovavas auta uplne inej kategorie? To ako keby som porovnaval fabiu s 308, ci C4. Za dalsie, francuz by mal byt vzdy maksi, co dost klame ohladom jazdnych vlastnosti. Napr p407 je maksi ako passat, ale ma ovela vyspelejsie napravy a tak lepsie drzi na ceste, ale ta makkost klame(aj ohladom komfortu-zrychlenie, pocitovanie rychlolsti atd).
a prečo neporovnávať s ochtavkou? a s čím by si chcel porovnávať 207, hadam nie s fabiou? už len rozmerovo sa 207 blíži skôr k ochte ako k fabii. Veď ochta je o 1/4 triedy vyššie akurát ten kufor, ale inač nič viac. :-))
tak porovnej s tím Golfem ať se tady pořád neprobírá už ohraná Octa a už je to snad stejný ne,nebo je to spíš Polo?ale co je pak 1007?
:-Dčlověk pozná že to nedrží normálně při jízdě :-( -NE PODLE TOHO ŽE SE TO HOUPE....A s čím bys srovnával Ochcávku,nebo teda toho Golfa?s 607?:-)):-)):-))A ještě 206 taky tak MAXI nebyla;-) a ani zrovna nejkomfortnější....
Prohlédněte si nový Peugeot 208 v pohybu...hlavne ze video z clanku bylo odstraneno:-D:-D:-D:-D:-D
Čakal som niečo úplne nové keď už na tom toľko robili a v vpredu viac z krásnych štúdií Peugeotu a nie síce perfektne ale faceliftovaný 206 . Toto mal byť podľa mňa model 207 a teraz už mohli byť designovo oveľa ďalej . Súhlasím z názorom že 207 sa veľmi nevydaril ,hlavne tou žraločou prednou maskou od ktorej nie a nie ustúpiť. Ani pri modeli 208 ! Škoda.
A já bych právě řekl, že právě korejská auta jsou nejen pro Peugeot největší konkurencí.
a ani Francouzi ani korejci nejsou schopni kvalitou ani zdaleka Němcům-to prostě platilo,platí a platit bude:-P
PSA ma aspoň poriadne motory, ktoré montuje ford volvo, teraz sa chystá aj GM. Tie všeliake hatapky a tsi to je o ničom. O kvalite nemcov, by som radšej pomlčal, nie je to žiadne vyťaztvo.
a TSI je navíc obšlehnutý systém..
zapoměl sem konkurovat...;-)
O tej neúspešnosti, ako vtip celkom dobrééé!
Pane Matějko, to s tou nepříliš úspěšnou 207 myslíte vážně? Dva a čtvrt milionu prodaných aut a ještě vloni na sklonku života šesté místo v prodejnosti mezi všemi auty na evropském kontinentu s 18.325 kusy. Mimochodem Passat prodal vloni 17.694 aut a Octavia 16.565. Zřejmě tedy taky podle Vás neúspěšné modely, že?
Přece nemůžeš srovnávat prodejnost 207 s octavií nebo passatem, ty auta jsou o 2/3 dražší než 207 a v jiné kategorii. Prostě si myslím, že zákazníci konečně pochopili, že francouzská auta jsou nespolehlivý šrot a i když se podíváme na evropskou prodejnost, tak v době krize prodávali víc jen němci a korejci, zatímco francouzi ztratili. Sám bych mohl vyprávět o francouzském autě, co mě stály opravy peněz. Francouze už ani na obrázku na wc.
a ja by som celkom v pohode porovnával octu s 207-mičkou. Neporovnateľné na nich je len kufor, cena a motry. Nie každy potrebuje veľký kufor, nie každý je ochtný preplatiť shit, a motory asi ťažko porovnávať, lebo súčasne koncernové sa na PSA nechytajú. Veď aj "nemecký" ford radšej montuje PSA. ... Čo sa týka pohodlia rozmerov, tak tam je to porovnateľné hoci octa je 1/4 triedy vyššie. A čo sa týka obrázkov na WC, tak tam akurát WV pasuje, ale nie živé a nie v mojej garáži.
tiez mam pezota, ktoremu za 5 rokov a 180 000km odisla len baterka a aj ten FAP som dal odstranit len z prevencie, ale to neznamena, ze budem rozpravat uplne mimo. VW su dobre auta a aj dobre motory (2,0tdi CR). 2,0hdi nie su zle motory, ale zase ani nevynikaju, ich podtlakove systemy(ovladanie turba, palivovy system) mi lezu na nervy, staci mala diera, ktora sa stane rychlejsie na potlatkovom systeme ako na tlakovom a robi to blbosti. Viac by som veril napriklad renaultackemu 2,0dci(pred tdi a hdi). Ford montuje do sovjich aut hdi preto, lebo ich spolocne vyvijali a sice sa vyrabaju na rovnakej linke, ale lisia sa vo vela suciastkach. (1,6hdi vyraba ford a 2,0hdi PSA).
No - to ze su francuzske auta smejd by som netvrdil. U mna behaju 2 pezoty, v rodine dalsie dva, blizkom okoli /rozumej priatelia a susedia/ dalsie 3 a vsetky bez zavahania. Ale auta boli kupovane ako nove. Su to naftaky. Milujem tipkov co si dovezu tutovu jazdenku z aaacok alebo po dochodcovi z nemecka a potom nadavaju. Skratka preskakal som rozne znacky, ci uz nemecke, japonske alebo z casti korejske, ale lepsie auto ako peugeot som nemal. Z vlastnej skusenosti mozem povedat ze zatial ma nechalo stat na ceste iba nemecke auto. Takze kvalita asi tak.
Máte pravdu. Tato to dopadá, když články píší zaujatí lidé. Nebo také lidé, kteří si hrají na chytré. Bohužel pro čtenáře tomu tak je.
Samozřejmě, že prodej dvou milionů kusů od jedné generace v segmentu B musí každá automobilka z top 10 považovat za slabý! V této kategorii je běžná produkce minimálně 500.000/rok (takže i jejich cíle s tou 208ičkou jsou dost opatrné), ale třeba Polo, Corsa nebo Yaris prodávají s přehledem téměř milion kusů ročně, čili 207ička byla jasný propadák, což uznává i sám Peugeot, ale vy jste zřejmě chytřejší, takže proto ty řeči o zaujatosti, že? :-D
Mozna meli napsat "relatIvne neuspesna" vzhledem k minulym generacim...
Před 207 jsou dlouhodobě v prodejnosti POLO, Fiesta, Clio a Corsa. Proto lze prodeje 207 brát jako neúspěšné. A popravdě oc nevěří, že by se 208 mohla před Polo, Fiestu nebo Clio dostat.
Doplním, že čísla prodejnosti modelů jsou za loňský leden.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.