Peugeot v Ženevě: kabriolet 307 CC a dva koncepty

Po úspěchu modelu Peugeot 206 CC se v Ženevě představí ve verzi kabrio také 307, která byla již k vidění na podzim v Paříži (více zde). Zákazníkům bude opět k dispozici atraktivní vůz s plně automatickou skládací střechou. Novinkou budou zadní světla tvořená LED diodami. Asi největší změnu oproti „dvěstěšestkovému“ kabrioletu představují čtyři plnohodnotná sedadla. Oproti letům minulým tak nebudou pro tentokrát na zadních sedadlech pohodlně cestovat  pouze trpaslíci, nýbrž i lidé standardních rozměrů. Nabídka pohonných jednotek obsáhne dva benzínové dvoulitry. První s maximálním výkonem 101 kW/138 k a druhý 132 kW/180 k. 

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Peugeot nicméně neskončí v Ženevě pouze u představení tohoto kabrioletu. Následovat budou také studie, které mají ukázat veřejnosti, že si automobilka umí se svými modely náležitě pohrát. První z nich ponese jméno Peugeot 807 Grand Tourisme. Jeho hlavním cílem bude zahrnout čtyři cestující maximálním možným pohodlím. K tomu poslouží elektricky ovládaná kožená sedadla a do nich zabudované 13 palcové obrazovky s DVD přehrávačem. Snížená výška vozu zajistí společně s šestiválcovým motorem a sekvenční automatickou převodovkou dobré jízdní vlastnosti a panoramatická střecha dokonalý výhled.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Pro vyznavače nekonvenčních vozidel připravil Peugeot koncept s názvem Hoggar. Tato zajímavá bugina nabízí mimo netradičního designu také celou řadu technických specialit. Jednou z nich je jistě fakt, že Hoggar disponuje dvěma motory. Jedním v předu a druhým v zadu. Tyto dva motory o celkovém výkonu 264 kW/360 k a točivém momentu 800 Nm propůjčí čtyřmetrovému automobilu konstruovanému pro dva pasažéry mimořádnou svižnost. Ani komfortu chtivý zákazníci však nepřijdou zkrátka. Interiér je vyveden v kůži a napěchován nejmodernější elektronikou, ať už se jedná o navigační systém nebo MP3 přehrávač.

Jediná škoda je, že Peugeot nepočítá s uvedením těchto dvou konceptů do sériové výroby.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků