Peugeot v Ženevě: kabriolet 307 CC a dva koncepty

Po úspěchu modelu Peugeot 206 CC se v Ženevě představí ve verzi kabrio také 307, která byla již k vidění na podzim v Paříži (více zde). Zákazníkům bude opět k dispozici atraktivní vůz s plně automatickou skládací střechou. Novinkou budou zadní světla tvořená LED diodami. Asi největší změnu oproti „dvěstěšestkovému“ kabrioletu představují čtyři plnohodnotná sedadla. Oproti letům minulým tak nebudou pro tentokrát na zadních sedadlech pohodlně cestovat  pouze trpaslíci, nýbrž i lidé standardních rozměrů. Nabídka pohonných jednotek obsáhne dva benzínové dvoulitry. První s maximálním výkonem 101 kW/138 k a druhý 132 kW/180 k. 

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Peugeot nicméně neskončí v Ženevě pouze u představení tohoto kabrioletu. Následovat budou také studie, které mají ukázat veřejnosti, že si automobilka umí se svými modely náležitě pohrát. První z nich ponese jméno Peugeot 807 Grand Tourisme. Jeho hlavním cílem bude zahrnout čtyři cestující maximálním možným pohodlím. K tomu poslouží elektricky ovládaná kožená sedadla a do nich zabudované 13 palcové obrazovky s DVD přehrávačem. Snížená výška vozu zajistí společně s šestiválcovým motorem a sekvenční automatickou převodovkou dobré jízdní vlastnosti a panoramatická střecha dokonalý výhled.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Pro vyznavače nekonvenčních vozidel připravil Peugeot koncept s názvem Hoggar. Tato zajímavá bugina nabízí mimo netradičního designu také celou řadu technických specialit. Jednou z nich je jistě fakt, že Hoggar disponuje dvěma motory. Jedním v předu a druhým v zadu. Tyto dva motory o celkovém výkonu 264 kW/360 k a točivém momentu 800 Nm propůjčí čtyřmetrovému automobilu konstruovanému pro dva pasažéry mimořádnou svižnost. Ani komfortu chtivý zákazníci však nepřijdou zkrátka. Interiér je vyveden v kůži a napěchován nejmodernější elektronikou, ať už se jedná o navigační systém nebo MP3 přehrávač.

Jediná škoda je, že Peugeot nepočítá s uvedením těchto dvou konceptů do sériové výroby.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků