Peugeot v Paříži odhalí revoluční koncept

Francouzská automobilka Peugeot avizovala představení zcela nové studie z řady RC, která kromě unikátních designových prvků přinese i několik technologických řešení budoucnosti. Svalnatý koncept se lvem na přídi je však ještě stále zahalen rouškou tajemství, a tak si musíme vystačit pouze s několika strohými informacemi.

Podle automobilky je nový koncept nositelem designové moderny a zajímavých technologických řešení, které automobilka hodlá do praxe uvést již v příštích letech. Jméno konceptu zatím taky neznáme a víme jen, že název bude obsahovat písmena RC. Nový koncept bude plně funkční, čili nebude chybět pohonná jednotka, která by měla mít výkon přes 300 koní a zároveň velmi nízké emise CO2. Druhý typ pohonu by měl zabezpečovat elektromotor.

Předpokládáme, že automobilka uvolní více snímků a informací těsně před oficiálním představením na Pařížském autosalonu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Peugeot „...RC...”
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 12 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků