Peugeot v Paříži: Koncepty Exalt, Quartz a spousta dalšího

Domácí automobilka z koncernu PSA byla poměrně aktivní a v Paříži vystavila hned dva koncepty a několik nových modelů. Lákadlem stánku byl i terénní speciál 2008 DKR, se kterým automobilka vyrazí na dakarskou rallye.

Peugeot Quartz

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Má šanci na sériovou výrobu? Těžko říct, ale příští SUV značky Peugeot by se v jeho designu mohla silně inspirovat

Koncept SUV Peugeot Quartz jsme si představili už před autosalonem. V kostce jde o plug-in hybrid, který má výkon až 500 koní a pohon všech kol, přesto má jen na elektřinu ujet až 50 km. Přeplňovaný motor 1.6 THP má výkon 270 koní a točivý moment 330 Nm, u každé nápravy je pak ještě elektromotor o výkonu 116 koní.

Peugeot Exalt

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Bude takhle vypadat příští 508 nebo snad dokonce ještě nějaký větší luxusnější model? Nechme se překvapit

Tento téměř pětimetrový koncept Exalt má zřejmě připravit veřejnost na příchod většího a exkluzivnějšího modelu značky Peugeot. Koncept používá vskutku neuvěřitelné materiály, jako je třeba čedičové vlákno. Industriální a zdánlivě neopracované provedení panelů karoserie vypadá skutečně fantasticky. K pohonu slouží motor 1.6 THP o výkonu 270 koní a zadní nápravě pomáhá elektromotor o výkonu 68 koní.

Peugeot 308 GT a 308 R

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Peugeot 308 R má být předzvěstí skutečně ostrého sportovního auta. V nabídce možná nahradí kupé RCZ

Model 308 GT je mnohem reálnější a vlastně už si ho můžete objednat. Je to přímý konkurent pro Focus ST nebo Golf GTI a můžete mít i kombík SW. Jen připomeneme, že pod kapotou může být buď benzínový motor 1.6 THP (205 koní, 285 Nm), nebo turbodiesel 2.0 BlueHDi (180 koní, 400 Nm).

Ostrý Peugeot 308 R dostal nyní od vedení prioritu a možná to bude on, kdo vrazí kupé RCZ poslední hřebíček do rakve. Peugeot se chce totiž orientovat hlavně na sportovní verze masových modelů, samostatné kupé je drahé na výrobu a nevyplácí se.

Peugeot 108

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Největším lákadlem nové 108 jsou mnohem větší možnosti individualizace, lze objednat i plátěnou střechu

Kolínský prcek Peugeot 108 sice není žádná žhavá novinka, ale proč si ho znovu neprohlédnout? Proti minulé 107 vypadá tak nějak veseleji a na první pohled je i atraktivnější a kvalitnější. Vybrat si můžete celou řadu barevných kombinací a lze si objednat i stahovací plátěnou střechu. Pod kapotou je litrový tříválec a můžete mít i dvanáctistovku, ale to už všichni určitě moc dobře víte.

Z dalších vozů na stánku jmenujme známý Peugeot 208 GTI, z něj odvozený závodní speciál či již zmíněné hybridy na vzduch, například Peugeot 208 HYbridAir. Jen připomeneme, že tento hybrid nepoužívá k hromadění energie elektřinu, ale právě stlačený vzduch. Podle Peugeotu je tento systém jednodušší, lehčí a levnější než elektrický hybrid.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD AT: Umíněná kráska

Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD

Být originální za každou cenu, když se všichni podřizují přísným emisním limitům, může být známkou punku ale i hlouposti. Skončí Mazda ve slepé uličce nebo objevila svou vlastní cestu na výsluní?

dnes | Miro Mihálik | 24 příspěvků
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků