Peugeot už začal přijímat objednávky na iOn, s ročním předstihem

I navzdory tomu, že do uvedení elektromobilo iOn se znakem Peugeotu zbývá ještě zhruba jeden rok, britští prodejci již začali přijímat předběžné objednávky. Tomuto faktu navíc pomáhá i rozmáhající se reklamní kampaň, která je zřejmě příčinou, proč přijímaní objednávek umožnili dealeři již teď.

Připomeňme, že Peugeot iOn, stejně jako nedávno odhalený Citroen C-Zero, jsou modely vycházející z Mitsubishi i-MiEV, který je vyhrazen čistě pro asijské trhy. Čtyřmístný, 3,48 metrů dlouhý kompaktní model bude poháněn elektromotorem s výkonem 64 koní, dosáhne maximální rychlosti 130 km/h a na plné nabití zvládne ujet zhruba 120 km, což pro nenáročného motoristu může být i celkem postačující.
Zajímavá má přitom být pořizovací i cena. Jelikož se k této otázce Peugeot zatím nevyjádřil, vycházet můžeme pouze z ceny japonského Mitsubishi i-MiEV, na jehož pořízení je potřebných až 51 300 dolarů (zhruba 900 000 Kč). To je skoro dvakrát tolik, kolik zaplatíte třeba za hybridní Toyotu Prius, takže zajímavá cena to sice je, ale asi trochu jiným způsobem, než by si Peugeot přál. Výrobce tedy s cenou pro Evropu bude muset něco udělat, v dnešních podmínkách a za výše uvedenou sumu by byl tento moderní ekoauotomobil neprodejný i v očích pravověrných eko-fanoušků...
Klepněte pro větší obrázek 
Peugeot iOn
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků