Peugeot už začal přijímat objednávky na iOn, s ročním předstihem

I navzdory tomu, že do uvedení elektromobilo iOn se znakem Peugeotu zbývá ještě zhruba jeden rok, britští prodejci již začali přijímat předběžné objednávky. Tomuto faktu navíc pomáhá i rozmáhající se reklamní kampaň, která je zřejmě příčinou, proč přijímaní objednávek umožnili dealeři již teď.

Připomeňme, že Peugeot iOn, stejně jako nedávno odhalený Citroen C-Zero, jsou modely vycházející z Mitsubishi i-MiEV, který je vyhrazen čistě pro asijské trhy. Čtyřmístný, 3,48 metrů dlouhý kompaktní model bude poháněn elektromotorem s výkonem 64 koní, dosáhne maximální rychlosti 130 km/h a na plné nabití zvládne ujet zhruba 120 km, což pro nenáročného motoristu může být i celkem postačující.
Zajímavá má přitom být pořizovací i cena. Jelikož se k této otázce Peugeot zatím nevyjádřil, vycházet můžeme pouze z ceny japonského Mitsubishi i-MiEV, na jehož pořízení je potřebných až 51 300 dolarů (zhruba 900 000 Kč). To je skoro dvakrát tolik, kolik zaplatíte třeba za hybridní Toyotu Prius, takže zajímavá cena to sice je, ale asi trochu jiným způsobem, než by si Peugeot přál. Výrobce tedy s cenou pro Evropu bude muset něco udělat, v dnešních podmínkách a za výše uvedenou sumu by byl tento moderní ekoauotomobil neprodejný i v očích pravověrných eko-fanoušků...
Klepněte pro větší obrázek 
Peugeot iOn
TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

včera | Miro Mihálik | 11 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků