Peugeot už začal přijímat objednávky na iOn, s ročním předstihem

I navzdory tomu, že do uvedení elektromobilo iOn se znakem Peugeotu zbývá ještě zhruba jeden rok, britští prodejci již začali přijímat předběžné objednávky. Tomuto faktu navíc pomáhá i rozmáhající se reklamní kampaň, která je zřejmě příčinou, proč přijímaní objednávek umožnili dealeři již teď.

Připomeňme, že Peugeot iOn, stejně jako nedávno odhalený Citroen C-Zero, jsou modely vycházející z Mitsubishi i-MiEV, který je vyhrazen čistě pro asijské trhy. Čtyřmístný, 3,48 metrů dlouhý kompaktní model bude poháněn elektromotorem s výkonem 64 koní, dosáhne maximální rychlosti 130 km/h a na plné nabití zvládne ujet zhruba 120 km, což pro nenáročného motoristu může být i celkem postačující.
Zajímavá má přitom být pořizovací i cena. Jelikož se k této otázce Peugeot zatím nevyjádřil, vycházet můžeme pouze z ceny japonského Mitsubishi i-MiEV, na jehož pořízení je potřebných až 51 300 dolarů (zhruba 900 000 Kč). To je skoro dvakrát tolik, kolik zaplatíte třeba za hybridní Toyotu Prius, takže zajímavá cena to sice je, ale asi trochu jiným způsobem, než by si Peugeot přál. Výrobce tedy s cenou pro Evropu bude muset něco udělat, v dnešních podmínkách a za výše uvedenou sumu by byl tento moderní ekoauotomobil neprodejný i v očích pravověrných eko-fanoušků...
Klepněte pro větší obrázek 
Peugeot iOn
Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

včera | Jan Mička | 20 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky