Peugeot už má ceník modernizovaného sedanu 301. Zdražil o 10 000 Kč

Ceník rodinného sedanu je velmi jednoduchý. K dispozici jsou jen dva stupně výbavy a tři motory.

O deset tisíc korun více stojí nyní po modernizaci základní verze sedanu Peugeot 301, který již čtyři roky nabízí automobilka se lvem ve znaku. Celkem se teď za auto se základním benzinovým motorem 1,2 (82 koní) platí 280 000 Kč.

Od dosavadního provedení se nový Peugeot 301 liší především díky nové přední masce a jiným světlometům vpředu i vzadu. Dominantním prvkem v novém interiéru je sedmipalcový displej pro ovládání rádia a navigace. Ten se ovšem dodává standardně jen do vyššího stupně výbavy Allure, jinak je za příplatek.

Ojetiny | Peugeot | Sedany

Test ojetého Peugeotu 607: Funguje limuzína za dvacetinu původní ceny?

Zákazníci mají na výběr ještě benzinovou šestnáctistovku (115 koní) nebo dieselový agregát 1,6 BlueHDI (100 koní). Nejsilnější zážehový agregát může být spojen také s automatickou převodovkou.

Cenové odstupňování mezi jednotlivými motory je jednoduché - za silnější benzin se připlácí 30 000 Kč, za diesel dalších 30 000 Kč. Totéž platí o ceně automatické převodovky. Příplatek za vyšší verzi výbavy je pak 15 000 Kč.

Seznam prvků v základní verzi je docela bohatý. Výbava obsahuje například klimatizaci, tempomat, mlhovky, LED světla pro denní svícení, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, rádio s CD a MP3 a čtyři airbagy.

Do vyššího stupně výbavy pak výrobce přidal automatickou klimatizaci, elektrické ovládání také zadních okének, kožený volant, střední loketní opěrku, již dříve zmíněný sedmipalcový displej, a rovněž větší šestnáctipalcová kola oproti základním patnáctipalcovým.

Galerii modernizovaného Peugeotu 301 naleznete zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

včera | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků