Peugeot už má ceník modernizovaného sedanu 301. Zdražil o 10 000 Kč

Ceník rodinného sedanu je velmi jednoduchý. K dispozici jsou jen dva stupně výbavy a tři motory.

O deset tisíc korun více stojí nyní po modernizaci základní verze sedanu Peugeot 301, který již čtyři roky nabízí automobilka se lvem ve znaku. Celkem se teď za auto se základním benzinovým motorem 1,2 (82 koní) platí 280 000 Kč.

Od dosavadního provedení se nový Peugeot 301 liší především díky nové přední masce a jiným světlometům vpředu i vzadu. Dominantním prvkem v novém interiéru je sedmipalcový displej pro ovládání rádia a navigace. Ten se ovšem dodává standardně jen do vyššího stupně výbavy Allure, jinak je za příplatek.

Test ojetého Peugeotu 607: Funguje limuzína za dvacetinu původní ceny?

Test ojetého Peugeotu 607: Funguje limuzína za dvacetinu původní ceny?

Zákazníci mají na výběr ještě benzinovou šestnáctistovku (115 koní) nebo dieselový agregát 1,6 BlueHDI (100 koní). Nejsilnější zážehový agregát může být spojen také s automatickou převodovkou.

Cenové odstupňování mezi jednotlivými motory je jednoduché - za silnější benzin se připlácí 30 000 Kč, za diesel dalších 30 000 Kč. Totéž platí o ceně automatické převodovky. Příplatek za vyšší verzi výbavy je pak 15 000 Kč.

Seznam prvků v základní verzi je docela bohatý. Výbava obsahuje například klimatizaci, tempomat, mlhovky, LED světla pro denní svícení, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, rádio s CD a MP3 a čtyři airbagy.

Do vyššího stupně výbavy pak výrobce přidal automatickou klimatizaci, elektrické ovládání také zadních okének, kožený volant, střední loketní opěrku, již dříve zmíněný sedmipalcový displej, a rovněž větší šestnáctipalcová kola oproti základním patnáctipalcovým.

Galerii modernizovaného Peugeotu 301 naleznete zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků