Peugeot už má ceník modernizovaného sedanu 301. Zdražil o 10 000 Kč

Ceník rodinného sedanu je velmi jednoduchý. K dispozici jsou jen dva stupně výbavy a tři motory.

O deset tisíc korun více stojí nyní po modernizaci základní verze sedanu Peugeot 301, který již čtyři roky nabízí automobilka se lvem ve znaku. Celkem se teď za auto se základním benzinovým motorem 1,2 (82 koní) platí 280 000 Kč.

Od dosavadního provedení se nový Peugeot 301 liší především díky nové přední masce a jiným světlometům vpředu i vzadu. Dominantním prvkem v novém interiéru je sedmipalcový displej pro ovládání rádia a navigace. Ten se ovšem dodává standardně jen do vyššího stupně výbavy Allure, jinak je za příplatek.

Test ojetého Peugeotu 607: Funguje limuzína za dvacetinu původní ceny?

Test ojetého Peugeotu 607: Funguje limuzína za dvacetinu původní ceny?

Zákazníci mají na výběr ještě benzinovou šestnáctistovku (115 koní) nebo dieselový agregát 1,6 BlueHDI (100 koní). Nejsilnější zážehový agregát může být spojen také s automatickou převodovkou.

Cenové odstupňování mezi jednotlivými motory je jednoduché - za silnější benzin se připlácí 30 000 Kč, za diesel dalších 30 000 Kč. Totéž platí o ceně automatické převodovky. Příplatek za vyšší verzi výbavy je pak 15 000 Kč.

Seznam prvků v základní verzi je docela bohatý. Výbava obsahuje například klimatizaci, tempomat, mlhovky, LED světla pro denní svícení, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, rádio s CD a MP3 a čtyři airbagy.

Do vyššího stupně výbavy pak výrobce přidal automatickou klimatizaci, elektrické ovládání také zadních okének, kožený volant, střední loketní opěrku, již dříve zmíněný sedmipalcový displej, a rovněž větší šestnáctipalcová kola oproti základním patnáctipalcovým.

Galerii modernizovaného Peugeotu 301 naleznete zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 6 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků