Peugeot už má ceník modernizovaného sedanu 301. Zdražil o 10 000 Kč

Ceník rodinného sedanu je velmi jednoduchý. K dispozici jsou jen dva stupně výbavy a tři motory.

O deset tisíc korun více stojí nyní po modernizaci základní verze sedanu Peugeot 301, který již čtyři roky nabízí automobilka se lvem ve znaku. Celkem se teď za auto se základním benzinovým motorem 1,2 (82 koní) platí 280 000 Kč.

Od dosavadního provedení se nový Peugeot 301 liší především díky nové přední masce a jiným světlometům vpředu i vzadu. Dominantním prvkem v novém interiéru je sedmipalcový displej pro ovládání rádia a navigace. Ten se ovšem dodává standardně jen do vyššího stupně výbavy Allure, jinak je za příplatek.

Test ojetého Peugeotu 607: Funguje limuzína za dvacetinu původní ceny?

Test ojetého Peugeotu 607: Funguje limuzína za dvacetinu původní ceny?

Zákazníci mají na výběr ještě benzinovou šestnáctistovku (115 koní) nebo dieselový agregát 1,6 BlueHDI (100 koní). Nejsilnější zážehový agregát může být spojen také s automatickou převodovkou.

Cenové odstupňování mezi jednotlivými motory je jednoduché - za silnější benzin se připlácí 30 000 Kč, za diesel dalších 30 000 Kč. Totéž platí o ceně automatické převodovky. Příplatek za vyšší verzi výbavy je pak 15 000 Kč.

Seznam prvků v základní verzi je docela bohatý. Výbava obsahuje například klimatizaci, tempomat, mlhovky, LED světla pro denní svícení, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, rádio s CD a MP3 a čtyři airbagy.

Do vyššího stupně výbavy pak výrobce přidal automatickou klimatizaci, elektrické ovládání také zadních okének, kožený volant, střední loketní opěrku, již dříve zmíněný sedmipalcový displej, a rovněž větší šestnáctipalcová kola oproti základním patnáctipalcovým.

Galerii modernizovaného Peugeotu 301 naleznete zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Peugeot

Peugeot je největší francouzská automobilka, součást skupiny Groupe PSA a druhý největší evropský výrobce aut.

Rodinná firma vznikla už v roce 1810, roku 1858 přijala svůj typický znak. První vozítko, kterému lze říkat automobil, Peugeot vyrobil v roce 1899.

Peugeot 108 • Peugeot 208 • Peugeot 308 • Peugeot 2008 • Peugeot 3008 • Peugeot 5008 • Peugeot 508 SW • Peugeot Rifter • Peugeot Traveller • Peugeot Boxer

Vylepšené Mini SE Countryman nás fakt bavilo! Tříválec do zásuvky má síly až až

Mini Cooper SE Countryman All4

Jen pár desítek hodin před tím, než Česká republika na vládním semaforu zčervenala, jsme si stihli odskočit do Německa na projížďku s vylepšeným plug-in hybridním Mini Countryman. A ta jízda fakt stála za to!

26.  9.  2020 | Jan Mička | 15 příspěvků
TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků