Peugeot už má ceník modernizovaného sedanu 301. Zdražil o 10 000 Kč

Ceník rodinného sedanu je velmi jednoduchý. K dispozici jsou jen dva stupně výbavy a tři motory.

O deset tisíc korun více stojí nyní po modernizaci základní verze sedanu Peugeot 301, který již čtyři roky nabízí automobilka se lvem ve znaku. Celkem se teď za auto se základním benzinovým motorem 1,2 (82 koní) platí 280 000 Kč.

Od dosavadního provedení se nový Peugeot 301 liší především díky nové přední masce a jiným světlometům vpředu i vzadu. Dominantním prvkem v novém interiéru je sedmipalcový displej pro ovládání rádia a navigace. Ten se ovšem dodává standardně jen do vyššího stupně výbavy Allure, jinak je za příplatek.

Test ojetého Peugeotu 607: Funguje limuzína za dvacetinu původní ceny?

Test ojetého Peugeotu 607: Funguje limuzína za dvacetinu původní ceny?

Zákazníci mají na výběr ještě benzinovou šestnáctistovku (115 koní) nebo dieselový agregát 1,6 BlueHDI (100 koní). Nejsilnější zážehový agregát může být spojen také s automatickou převodovkou.

Cenové odstupňování mezi jednotlivými motory je jednoduché - za silnější benzin se připlácí 30 000 Kč, za diesel dalších 30 000 Kč. Totéž platí o ceně automatické převodovky. Příplatek za vyšší verzi výbavy je pak 15 000 Kč.

Seznam prvků v základní verzi je docela bohatý. Výbava obsahuje například klimatizaci, tempomat, mlhovky, LED světla pro denní svícení, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, rádio s CD a MP3 a čtyři airbagy.

Do vyššího stupně výbavy pak výrobce přidal automatickou klimatizaci, elektrické ovládání také zadních okének, kožený volant, střední loketní opěrku, již dříve zmíněný sedmipalcový displej, a rovněž větší šestnáctipalcová kola oproti základním patnáctipalcovým.

Galerii modernizovaného Peugeotu 301 naleznete zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 49 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 26 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků