Tak ono to zas nebude tak tajné. Zatímco většina motoristických sérií včetně LMP omezuje velikost a tvar jednotlivých aerodynamických ploch, pravidla LMH v první řadě určují, jaký maximální přítlak může být generován, a o způsob se až tak nezajímají. A například velikost difuzoru je omezená mnohem méně, než u LMP1.Zadní křídlo je velmi efektivní v malých rychlostech, ale ve velkých rychlostech má vysoký odpor. Takže pokud stejný přítlak dokázali vyrobit tvarem podlahy nebo možná nějakou mezerou v pravidlech umožňující aktivní přitlak, je vypuštění zadní křidla relativně logický krok. Hlavně pokud vás v první řadě zajímá vítězství v Le Mans, a zbytek šampionátu až tak neřešíte.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.