Ja se v tom az tak nevyznam, ale jsou nejaky hybridni soustavy, kde max. vykon neni vzdy garantovany, ne? Jakoze kdyz se vybije baterka, tak elektro nejede a jede se jen na spalovaci motor a vykon je jiny.Nicmene samozrejme doufam, ze pany v Peugeotu toto napadne predem a udelaji to tak, aby to tam bylo vzdy.
Z fyzikální podstaty to tam vždy být nemůže. Daný výkon může soustava spalovací motor plus elektromotor dodávat jenom když jsou baterky nabité, jakmile se vybijí (a vybít se zákonitě dříve či později při požadavku na trvale plný výkon musí), tak výkon soustavy logicky musí klesnout na výkon samotného spalovacího motoru. Druhá věc je, že v běžném provozu se maximální výkon nepoužívá trvale a je tedy čas na dobití baterií v době, kdy není požadovaný plný výkon od spalovacího motoru.
"Má mít až 350 koní, ale hybridních"To su ake kone? Pozname aj dieselove ci benzinove kone?Jediny hybridny kon, ktoreho poznam, je tento: https://cs.wikipedia.org/wiki/Kentaur...
Takové trošku podprahové působení, jako kdyby ten výkon motoru měl být něčím podřadný. To by jim tu šlo, na více nemají.
Ty jsi asi taky peknej blbecek.
Promiň, nejsem ty, ani tvůj bráška.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.