Peugeot slaví 30. výročí modelu 205 GTi samosvorem pro 208 GTi

Peugeot slaví 30. výročí modelu 205 GTi samosvorem pro 208 GTi

V Goodwoodu se bude u Peugeotu slavit 30. výročí modelu 205 GTi, a to prostřednictvím ostré verze současného hatchbacku 208 GTi. Ten dostal sportovnější podvozek a na přední nápravu samosvorný diferenciál Torsen. Po Goodwoodu bude k vidění také na autosalonu v Paříži. Přiostřená 208 nese klasický název 208 GTi 30th.

Novinka v motorovém prostoru nabídne kromě schopnosti vyrovnat se s limity normy Euro 6 také vyšší základní parametry. Výkon činí 153 kW (208 k), točivý moment dosahuje na 300 Nm. Stávající provedení disponuje výkonem 147 kW (200 k) a točivým momentem 275 Nm. Na motor navazuje šestistupňová manuální převodovka a samosvorný diferenciál Torsen. Obojí daroval Peugeot RCZ R.

Test Peugeot 208 GTi – Zdařilá změna identity

Test Peugeot 208 GTi – Zdařilá změna identity

Sprint na stovku proběhne za 6,5 s, 1000 m s pevným startem zvládne upravená 208 GTi za 26,5 s. Auto stojí na osmnáctipalcových kolech s pneumatikami Michelin Pilot Super Sport 205/40 ZR 18. Podvozek byl snížen o jeden centimetr, rozchod kol nabral 22 mm vpředu a 16 mm vzadu. Brzdy dodala společnost Brembo.

Test Peugeot RCZ R: Zběsilost v srdci

Test Peugeot RCZ R: Zběsilost v srdci

Design automobilu s dvoubarevnou karoserií navazuje na koncept 308 R. Tisková zpráva pak jen tak mimochodem zmiňuje, že jde o limitovanou edici, nicméně se již neuvádí, kolik kusů je v plánu. Do prodeje se vůz dostane v listopadu.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků