Peugeot si připisuje prodejní rekord v ČR. Kterým modelům se daří nejvíce?

41 komentářů

Roman
17. června • 6:14

Kdyby ste před 21 lety nevyrobily mého Peugeotka tak dobře tak máte o jednoho nového prodanýho asi víc 😁

Honza
16. června • 8:48

Peugeoty v rodině 3 306 1.9 držák ,ale 206 hdi dvoulitr a 207 1.4 vti hrůza.

E15
16. června • 16:07

čím větší smradlák, tím větší držák. Bude potřeba to řešit legislativně :-))

OnlyTruth
15. června • 13:03

velmi pekne auto , je mi luto len techniky .. keby to ma 2,0l 180kw a awd tak to berem ale asi sa u francuzov nedockame uz presli z technicky premiovych aut na spotrebny tovar.... kde su casy 405 t16 (awd) , 505 turbo alebo V6 (rwd) ... automobilovy svet v niektorych znackach speje do zahuby

mpolan
16. června • 18:44

Jo, a kdo dnes má v mainstreamu ta "technicky prémiová auta"? Tak se podívej, co bývaly Golfy VR6, Escorty Cosworth, nebo Fiaty Uno Turbo... Kde jsou dnes taková technicky výjimečná díla jako Scirocco s mechanickou stříkačkou 1.8i? Doby, kdy tyhle vrcholné modely byly u všech značek skutečně technicky výjimečné, jsou dávno pryč. Dnes je prostě symbolem takového vozu jen větší turbomotor.
A jestli chceš srovnávat Peugeot s prémiovými značkami typu BMW nebo Mercedesu, tak jsi hodně mimo realitu.

OnlyTruth
18. června • 15:20

asi si si neprecital o co sa jedna ... golfy vr6 boli takisto lacna technika (priecne ulozeny FF) s velkym motorom ale peugeot mal premiovu techniku .. cosworthy boli este prave orechove a dnes tu nemame nic poriadne ak si nezaplatime aspon 100k € +

Jan
15. června • 9:48

A proto jsem si objednal novýho Megana 1,33 ,vynikajcí motor od Mercedesu!;-)

Zelí
17. června • 8:20

Mercedes žádné malé motory nevyrábí, kupuje je od frantíků z jejich motorárny. Takže v rendlíku se žádný motor z mercedesu nenachází. Tomu se říká trpět sebeklamem.

Roman
16. června • 20:03

V testu měli k tomuto motoru od Mercedesu dost výhrad.

Switch007
17. června • 9:00

V jakém testu? Co jsem četl, spíš ho všude chválili..

E15
15. června • 14:31

ten Motor je úplně stejně od Mercedesu jako od Dacie :-D.

petr r. (petrumr)
15. června • 19:28

mercedes má přeci renault motor aji s převodovkou a nápravou.

WP
15. června • 19:59

To s motorem a prevodovkou je samosebou jinak, jedna se o spolecny vyvoj (motor 1,33l benzin). Kterou napravu myslis? U Citanu nebo u A?

petr r. (petrumr)
15. června • 22:14

nejsou ty nápravy stejný, nechce se mně to porovnávat ty čísla.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
WP
16. června • 5:41

Aha, další cintání si na tričko.:-)

petr r. (petrumr)
16. června • 9:06

Víš vůbec, že citano a A mají přední pohon......Místo toho co ti manželka říká jak chceš se milovat tak napiš objednací čísla, třeba rameno MEYLE na citana se dá použít na 25 druhů aut, no a abych tě ještě poučil, tak nebudeme se bavit o citanu, ale o kangu s trojcípou hvězdou na čele.

WP
16. června • 10:40

Aha, takže jsi psal o Citanu. Opět jsi mimo, protože bylo psáno o motoru 1,33 a Mégane. Na to jsi napsal kravinu o nápravách, převodovkách a motorech. Když jsi dopil basu, došlo ti, že Mégane a Citan toho moc společného nemají, ale troubu ze sebe musíš dělat dál. Umře, Umře, z tebe paní jednou umře.

WP
15. června • 13:03

Jak vis, ze je vynikajici? V cem vynika? Je to spolecny vyvoj a ne od Mercedesu.

petr r. (petrumr)
15. června • 9:53

ještě, že tam mercedes nedává co jsou v nákladákách, tam by ti nafta šla do oleja jak u tatry před xx lety.:-D

WP
15. června • 13:02

Motorar je tu! Takze nakladni Mercedesy maji obecne problem s uniky?
Jak je mozne, ze jich jezdi tolik? Kde se o problemech dozvime?

petr r. (petrumr)
15. června • 19:26

co rozumíš pod pojmem unik a to jako vadí nafta v oleji? Třeba mazda si to vychvaluje, nemusí řešit ubytek oleje.

WP
15. června • 19:57

Od kdy se odpovida na otazku otazkou? Neco si napsal, tak me zajima jak to je.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
15. června • 22:10

Tys napsal unik a to znamená, že to kape na zem, jsi vedle.

WP
16. června • 5:39

To je úkap, brouku Pytlíku. Takže jsi opět jen hloupě breptal nesmysly, když jsi dal basičku...;-)

petr r. (petrumr)
16. června • 8:56

ukap může být ze šustplechu a nemusí to být olej, nafta, nemrzka atd.z motoru. Ale je vidět, že ti dochází argumenty a dáváš do diskuzí slova, co do diskuze nepatří, za chvilku budeš používat sprostý slova, budeš volat po okolí, prostě neumíš se chovat a nám je to jedno jestli je to od blbýho přístupu manželky k tvojí osobě, ventiluj se třeba jízdou v roadsteru a né na diskuzích.:-(

WP
16. června • 10:35

O mě se nestarej, takže jsi jen klasicky napsal vymyšlený žvást slovutný motoráři s basou piva v kufru a nevíš jak z toho ven. Prostě tlachal petrumr.B-]

franc
15. června • 9:06

Je to v poradku ,kazda znacka auta ma sveho kupce,skodovka neni jedina ,francouzi maji docela pekne palubni desky a interier

pacho
15. června • 7:57

P5008 v prdejnosti predbehol aj Kodiqa, vrámci európy.

Fri
14. června • 21:58

Jen bych dodal že výsledky za květen ukazují na úspěšnost snažení v období tři až čtyři měsíce předtím protože mezi objednávkou a dodáním vozidla tahle doba víceméně je..

Jozef
14. června • 18:25

TOYOTA najväčší nárast........najkvalitňejší - najpredávaňejší model na svete Corolla je modelovo tento rok 👍👍👍

Ne321
15. června • 18:19

Otazkou je co s prodejem Toyot udela zruseni moznosti prazskeho parkovani zdarma pro low end hybridy. To byl jejich hlavni marketingovy claim, ktery vsude propagovali, coz s ohledem na jejich suverenni postaveni v tomto segmentu neni prekvapive.

bzzz
17. června • 7:11

Ceske prodeje Toyot ty globalni fakt nevytrhnou ;-) A treba bude v Praze misto, pokud do centra nepusti kouraky/chrochtaky (jedno jestli benzin nebo nafta) - a ze jich tady mame.

petr r. (petrumr)
15. června • 19:18

lidi se odstěhují z prahy nebo přejdou na elektriku(na čas kdy to taky zruší)

Alenáš Kozatý
14. června • 19:25

Nejkvalitnější? Šiblo ti z vedra?

Čobolák
15. června • 10:29

...a prečo by mu malo šibnúť z kýbľa ? :-D

petr r. (petrumr)
14. června • 15:09

mně by zajímalo, kolik škodovek jde k dalšímu exportu.

Dočekal
14. června • 17:16

Skoro všechny co vyrobí, český trh je malý a 90% vyvezou.

petr r. (petrumr)
14. června • 17:26

tak to nemyslím, auta se u nás zaregistrují a potom vyvezou, stejně jak třeba jiné, ale ty se sem dovezou, škodovka se tady vyrábí.

Já první
14. června • 18:20

Myslím, že to už se dnes nevyplatí, tyhle exporty ustaly.

Yellowhammer
16. června • 0:33

Je pravda, že Škodovka si to tu celkem hlídá, aby se jí takto s auty neobchodovalo, ale třeba u Dacie a Renaultu jsme přihlásili klidně i nějakou tu stovku aut tady v ČR, i když tu reálně nikdy nejezdily a šly do Německa nejčastěji. Splnily se tak prodejní podmínky dovozce a ten pak proplácel podpory.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
16. června • 8:48

Já znám zase cactusy, ale to šlo někam na východ, všichni bílé barvy.

Doporučujeme

Články odjinud