Peugeot si připisuje prodejní rekord v ČR. Kterým modelům se daří nejvíce?

petrumr  |  14. 06. 2019 15:09

mně by zajímalo, kolik škodovek jde k dalšímu exportu.

Odpovědět  |   | 
Dočekal  |  14. 06. 2019 17:16

Skoro všechny co vyrobí, český trh je malý a 90% vyvezou.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  14. 06. 2019 17:26

tak to nemyslím, auta se u nás zaregistrují a potom vyvezou, stejně jak třeba jiné, ale ty se sem dovezou, škodovka se tady vyrábí.

Odpovědět  |   | 
Já první  |  14. 06. 2019 18:20

Myslím, že to už se dnes nevyplatí, tyhle exporty ustaly.

Odpovědět  |   | 
Yellowhammer  |  16. 06. 2019 00:33

Je pravda, že Škodovka si to tu celkem hlídá, aby se jí takto s auty neobchodovalo, ale třeba u Dacie a Renaultu jsme přihlásili klidně i nějakou tu stovku aut tady v ČR, i když tu reálně nikdy nejezdily a šly do Německa nejčastěji. Splnily se tak prodejní podmínky dovozce a ten pak proplácel podpory.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  16. 06. 2019 08:48

Já znám zase cactusy, ale to šlo někam na východ, všichni bílé barvy.

Odpovědět  |   | 
Jozef  |  14. 06. 2019 18:25

TOYOTA najväčší nárast........najkvalitňejší - najpredávaňejší model na svete Corolla je modelovo tento rok 👍👍👍

Odpovědět  |   | 
Alenáš Kozatý  |  14. 06. 2019 19:25

Nejkvalitnější? Šiblo ti z vedra?

Odpovědět  |   | 
Čobolák  |  15. 06. 2019 10:29

...a prečo by mu malo šibnúť z kýbľa ?

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  15. 06. 2019 18:19

Otazkou je co s prodejem Toyot udela zruseni moznosti prazskeho parkovani zdarma pro low end hybridy. To byl jejich hlavni marketingovy claim, ktery vsude propagovali, coz s ohledem na jejich suverenni postaveni v tomto segmentu neni prekvapive.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  15. 06. 2019 19:18

lidi se odstěhují z prahy nebo přejdou na elektriku(na čas kdy to taky zruší)

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  17. 06. 2019 07:11

Ceske prodeje Toyot ty globalni fakt nevytrhnou A treba bude v Praze misto, pokud do centra nepusti kouraky/chrochtaky (jedno jestli benzin nebo nafta) - a ze jich tady mame.

Odpovědět  |   | 
Fri  |  14. 06. 2019 21:58

Jen bych dodal že výsledky za květen ukazují na úspěšnost snažení v období tři až čtyři měsíce předtím protože mezi objednávkou a dodáním vozidla tahle doba víceméně je..

Odpovědět  |   | 
pacho  |  15. 06. 2019 07:57

P5008 v prdejnosti predbehol aj Kodiqa, vrámci európy.

Odpovědět  |   | 
franc  |  15. 06. 2019 09:06

Je to v poradku ,kazda znacka auta ma sveho kupce,skodovka neni jedina ,francouzi maji docela pekne palubni desky a interier

Odpovědět  |   | 
Jan  |  15. 06. 2019 09:48

A proto jsem si objednal novýho Megana 1,33 ,vynikajcí motor od Mercedesu!

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  15. 06. 2019 09:53

ještě, že tam mercedes nedává co jsou v nákladákách, tam by ti nafta šla do oleja jak u tatry před xx lety.

Odpovědět  |   | 
WP  |  15. 06. 2019 13:02

Motorar je tu! Takze nakladni Mercedesy maji obecne problem s uniky?
Jak je mozne, ze jich jezdi tolik? Kde se o problemech dozvime?

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  15. 06. 2019 19:26

co rozumíš pod pojmem unik a to jako vadí nafta v oleji? Třeba mazda si to vychvaluje, nemusí řešit ubytek oleje.

Odpovědět  |   | 
WP  |  15. 06. 2019 19:57

Od kdy se odpovida na otazku otazkou? Neco si napsal, tak me zajima jak to je.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  15. 06. 2019 22:10

Tys napsal unik a to znamená, že to kape na zem, jsi vedle.

Odpovědět  |   | 
WP  |  16. 06. 2019 05:39

To je úkap, brouku Pytlíku. Takže jsi opět jen hloupě breptal nesmysly, když jsi dal basičku...

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  16. 06. 2019 08:56

ukap může být ze šustplechu a nemusí to být olej, nafta, nemrzka atd.z motoru. Ale je vidět, že ti dochází argumenty a dáváš do diskuzí slova, co do diskuze nepatří, za chvilku budeš používat sprostý slova, budeš volat po okolí, prostě neumíš se chovat a nám je to jedno jestli je to od blbýho přístupu manželky k tvojí osobě, ventiluj se třeba jízdou v roadsteru a né na diskuzích.

Odpovědět  |   | 
WP  |  16. 06. 2019 10:35

O mě se nestarej, takže jsi jen klasicky napsal vymyšlený žvást slovutný motoráři s basou piva v kufru a nevíš jak z toho ven. Prostě tlachal petrumr.

Odpovědět  |   | 
WP  |  15. 06. 2019 13:03

Jak vis, ze je vynikajici? V cem vynika? Je to spolecny vyvoj a ne od Mercedesu.

Odpovědět  |   | 
E15  |  15. 06. 2019 14:31

ten Motor je úplně stejně od Mercedesu jako od Dacie .

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  15. 06. 2019 19:28

mercedes má přeci renault motor aji s převodovkou a nápravou.

Odpovědět  |   | 
WP  |  15. 06. 2019 19:59

To s motorem a prevodovkou je samosebou jinak, jedna se o spolecny vyvoj (motor 1,33l benzin). Kterou napravu myslis? U Citanu nebo u A?

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  15. 06. 2019 22:14

nejsou ty nápravy stejný, nechce se mně to porovnávat ty čísla.

Odpovědět  |   | 
WP  |  16. 06. 2019 05:41

Aha, další cintání si na tričko.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  16. 06. 2019 09:06

Víš vůbec, že citano a A mají přední pohon......Místo toho co ti manželka říká jak chceš se milovat tak napiš objednací čísla, třeba rameno MEYLE na citana se dá použít na 25 druhů aut, no a abych tě ještě poučil, tak nebudeme se bavit o citanu, ale o kangu s trojcípou hvězdou na čele.

Odpovědět  |   | 
WP  |  16. 06. 2019 10:40

Aha, takže jsi psal o Citanu. Opět jsi mimo, protože bylo psáno o motoru 1,33 a Mégane. Na to jsi napsal kravinu o nápravách, převodovkách a motorech. Když jsi dopil basu, došlo ti, že Mégane a Citan toho moc společného nemají, ale troubu ze sebe musíš dělat dál. Umře, Umře, z tebe paní jednou umře.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  16. 06. 2019 20:03

V testu měli k tomuto motoru od Mercedesu dost výhrad.

Odpovědět  |   | 
Switch007  |  17. 06. 2019 09:00

V jakém testu? Co jsem četl, spíš ho všude chválili..

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  17. 06. 2019 08:20

Mercedes žádné malé motory nevyrábí, kupuje je od frantíků z jejich motorárny. Takže v rendlíku se žádný motor z mercedesu nenachází. Tomu se říká trpět sebeklamem.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  15. 06. 2019 13:03

velmi pekne auto , je mi luto len techniky .. keby to ma 2,0l 180kw a awd tak to berem ale asi sa u francuzov nedockame uz presli z technicky premiovych aut na spotrebny tovar.... kde su casy 405 t16 (awd) , 505 turbo alebo V6 (rwd) ... automobilovy svet v niektorych znackach speje do zahuby

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  16. 06. 2019 18:44

Jo, a kdo dnes má v mainstreamu ta "technicky prémiová auta"? Tak se podívej, co bývaly Golfy VR6, Escorty Cosworth, nebo Fiaty Uno Turbo... Kde jsou dnes taková technicky výjimečná díla jako Scirocco s mechanickou stříkačkou 1.8i? Doby, kdy tyhle vrcholné modely byly u všech značek skutečně technicky výjimečné, jsou dávno pryč. Dnes je prostě symbolem takového vozu jen větší turbomotor.
A jestli chceš srovnávat Peugeot s prémiovými značkami typu BMW nebo Mercedesu, tak jsi hodně mimo realitu.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  18. 06. 2019 15:20

asi si si neprecital o co sa jedna ... golfy vr6 boli takisto lacna technika (priecne ulozeny FF) s velkym motorom ale peugeot mal premiovu techniku .. cosworthy boli este prave orechove a dnes tu nemame nic poriadne ak si nezaplatime aspon 100k € +

Odpovědět  |   | 
Honza  |  16. 06. 2019 08:48

Peugeoty v rodině 3 306 1.9 držák ,ale 206 hdi dvoulitr a 207 1.4 vti hrůza.

Odpovědět  |   | 
E15  |  16. 06. 2019 16:07

čím větší smradlák, tím větší držák. Bude potřeba to řešit legislativně

Odpovědět  |   | 
Roman  |  17. 06. 2019 06:14

Kdyby ste před 21 lety nevyrobily mého Peugeotka tak dobře tak máte o jednoho nového prodanýho asi víc 😁

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 46 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A
MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijela k Grandhotelu Pupp autem za 5 milionů!

MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijel…

I v letošním roce je automobilka BMW oficiálním partnerem filmového festivalu v Karlových Varech. Zjišťovali jsme, jakými vozy se budou prohánět ty největší hvězdy.

28.  6.  2019 | | 20 N/A