Peugeot si připisuje prodejní rekord v ČR. Kterým modelům se daří nejvíce?

Květen byl pro Peugeot na českém trhu rekordní. Automobilka u nás dokonce překonala svůj prodejní rekord z loňska.

Přestože čísla nově registrovaných vozů v ČR v posledních měsících klesají, francouzský Peugeot slaví prodejní úspěch. České zastoupení Peugeotu uvádí, že překonalo svůj rekord v počtu prodaných vozů z minulého roku a za květen 2019 se mu podařilo udat celkem 1468 aut (loňský květen byl rekordní s 1424 auty).

Peugeot 208 oficiálně: Dravý hatchback je k dostání i jako elektromobil

Peugeot 208 oficiálně: Dravý hatchback je k dostání i jako elektromobil

V celkovém žebříčku automobilek na českém trhu si tak Peugeot zajišťuje 6. místo mezi osobními auty a disponuje nárůstem prodejů o 3,8 %, zatímco například čísla Volkswagenu (3. místo) nebo Hyundaie (4. místo) v tuto chvíli klesají. Na prvních deset míst za měsíc květen se podívejte níže. První místo asi nikoho nepřekvapí. Obecně pak Peugeot mluví o dosavadním nárůstu prodeje o 10,4 % vůči minulému roku.

Celkový tržní podíl Peugeotu v ČR je nyní 5,67 %, přičemž nejvíce prodejů pochopitelně padá na osobní auta, kterých bylo minulý měsíc registrováno 1230. Automobilka uvádí, že se daří hlavně segmentu SUV s modely 2008 a 3008, přičemž popularita nadále stoupá rovněž u nového Peugeotu 508, který podpoří i kombi 508 SW, jehož prodeje v ČR začínají už v tuto chvíli.

Peugeot 508 SW má české ceny. O moc dráž než Fastback nevyjde

Peugeot 508 SW má české ceny. O moc dráž než Fastback nevyjde

V kategorii užitkových vozů si Peugeot drží v celkovém žebříčku 2. místo za Fiatem. Registrace nových „užitkáčů“ Peugeotu se za květen dostala na číslo 238 kusů. Vůbec nejprodávanějším užitkovým autem v ČR je však nadále Peugeot Boxer. Za minulý rok si už přitom značka odnesla titul nejprodávanějších užitkových vozů na českém trhu.

„Naše letošní květnové výsledky překonaly očekávání. Samozřejmě nás těší, že jsme pokořili dosavadní rekord značky Peugeot v ČR, důležitější je ovšem to, že dlouhodobě podáváme dobré prodejní výkony a držíme růstovou tendenci. Těžíme z úspěšné SUV ofenzívy, která nám přivedla mnoho nových klientů. Zejména nám ale pomáhá naše obchodní strategie zaměřená na konstantní růst a zacílení na prodej rodinám a podnikatelům, řekl k výsledkům Marco Venturini, ředitel značky Peugeot v ČR “

Květen 2019: Registrace nových osobních aut podle značek (zdroj SDA)
Pořadí Značka Registrace [ks] Meziroční rozdíl [%] Tržní podíl [%]
1. Škoda 8396 +4,4 34,9
2. Dacia 1714 +16,6 7,12
3. Volkswagen 1658 -35,5 6,89
4. Hyundai 1640 -14,2 6,82
5. Renault 1315 +11,3 5,47
6. Peugeot 1230 +3,8 5,11
7. Kia 998 +0,9 4,15
8. Ford 891 -30,3 3,7
9. Toyota 867 +12,2 3,6
10. Mercedes-Benz 691 +5,2 2,87
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

včera | Vladimír Kadera | 15 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků