Peugeot si připisuje prodejní rekord v ČR. Kterým modelům se daří nejvíce?

Květen byl pro Peugeot na českém trhu rekordní. Automobilka u nás dokonce překonala svůj prodejní rekord z loňska.

Přestože čísla nově registrovaných vozů v ČR v posledních měsících klesají, francouzský Peugeot slaví prodejní úspěch. České zastoupení Peugeotu uvádí, že překonalo svůj rekord v počtu prodaných vozů z minulého roku a za květen 2019 se mu podařilo udat celkem 1468 aut (loňský květen byl rekordní s 1424 auty).

Peugeot 208 oficiálně: Dravý hatchback je k dostání i jako elektromobil

Peugeot 208 oficiálně: Dravý hatchback je k dostání i jako elektromobil

V celkovém žebříčku automobilek na českém trhu si tak Peugeot zajišťuje 6. místo mezi osobními auty a disponuje nárůstem prodejů o 3,8 %, zatímco například čísla Volkswagenu (3. místo) nebo Hyundaie (4. místo) v tuto chvíli klesají. Na prvních deset míst za měsíc květen se podívejte níže. První místo asi nikoho nepřekvapí. Obecně pak Peugeot mluví o dosavadním nárůstu prodeje o 10,4 % vůči minulému roku.

Celkový tržní podíl Peugeotu v ČR je nyní 5,67 %, přičemž nejvíce prodejů pochopitelně padá na osobní auta, kterých bylo minulý měsíc registrováno 1230. Automobilka uvádí, že se daří hlavně segmentu SUV s modely 2008 a 3008, přičemž popularita nadále stoupá rovněž u nového Peugeotu 508, který podpoří i kombi 508 SW, jehož prodeje v ČR začínají už v tuto chvíli.

Peugeot 508 SW má české ceny. O moc dráž než Fastback nevyjde

Peugeot 508 SW má české ceny. O moc dráž než Fastback nevyjde

V kategorii užitkových vozů si Peugeot drží v celkovém žebříčku 2. místo za Fiatem. Registrace nových „užitkáčů“ Peugeotu se za květen dostala na číslo 238 kusů. Vůbec nejprodávanějším užitkovým autem v ČR je však nadále Peugeot Boxer. Za minulý rok si už přitom značka odnesla titul nejprodávanějších užitkových vozů na českém trhu.

„Naše letošní květnové výsledky překonaly očekávání. Samozřejmě nás těší, že jsme pokořili dosavadní rekord značky Peugeot v ČR, důležitější je ovšem to, že dlouhodobě podáváme dobré prodejní výkony a držíme růstovou tendenci. Těžíme z úspěšné SUV ofenzívy, která nám přivedla mnoho nových klientů. Zejména nám ale pomáhá naše obchodní strategie zaměřená na konstantní růst a zacílení na prodej rodinám a podnikatelům, řekl k výsledkům Marco Venturini, ředitel značky Peugeot v ČR “

Květen 2019: Registrace nových osobních aut podle značek (zdroj SDA)
Pořadí Značka Registrace [ks] Meziroční rozdíl [%] Tržní podíl [%]
1. Škoda 8396 +4,4 34,9
2. Dacia 1714 +16,6 7,12
3. Volkswagen 1658 -35,5 6,89
4. Hyundai 1640 -14,2 6,82
5. Renault 1315 +11,3 5,47
6. Peugeot 1230 +3,8 5,11
7. Kia 998 +0,9 4,15
8. Ford 891 -30,3 3,7
9. Toyota 867 +12,2 3,6
10. Mercedes-Benz 691 +5,2 2,87
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

včera | Petr Schnagl | 6 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 67 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků