Peugeot si pohrál se svými fanoušky. Novinku ale nebylo těžké odhalit

Fanoušci na sociální síti nakonec dokázali odhalit název nového modelu. Jeho pemiéra se má uskutečnit ještě tento měsíc.

Fanoušci francouzské automobilky si museli trochu potrápit mozkové závity, aby zjistili název nového modelu. Video na sociální sítí Twitter bylo nutné ve správný moment zastavit a následně otočit. Výsledkem bylo označení 508 SW, kombi od sedanu představeného letos v Ženevě. Debut vozu je naplánován na červen letošního roku.

Peugeot 508 poprvé naživo: Díky za tu krásu! Bezchybný však není

Peugeot 508 poprvé naživo: Díky za tu krásu! Bezchybný však není

Stejně jako sedan je novinka postavena na architektuře EMP2. Peugeot již při jejím návrhu myslel také na elektrifikaci. Vůz proto může být vybaven plug-in hybridní pohonnou jednotku. Ostatně, již na letošním ženevském autosalonu se zástupci automobilky vyjádřili, že do konce roku 2019 bude model elektrifikován.

Hybridní Peugeot má 750 koní. Alespoň pro hru Gran Turismo Sport

Hybridní Peugeot má 750 koní. Alespoň pro hru Gran Turismo Sport

Pro vyznavače klasických pohonných jednotek jsou tu samozřejmě také zážehové a vznětové verze. Celkem má být na výběr ze tří dieselů (BlueHDi 130, 160 a 180) a dvou benzinových agregátů (PureTech 180 a 225). K dispozici bude manuální šestistupňová a automatická osmistupňová převodovka EAT8, stejně jako u sedanu. S pohonem všech kol, tak jak jej známe od konkurence, však nepočítejte.

Peugeot má nejmenší dealerství na světě. Nachází se v telefonní budce

Peugeot má nejmenší dealerství na světě. Nachází se v telefonní budce

Podle francouzských motoristických médií by nabídka ještě v roce 2019 mohla být doplněna o motor z ostrého hatchbacku 308 GTi. Kombi by tak nabízelo čtyřválec s výkonem 270 koní, který aktuálně podstupuje úpravu pro splnění přísnějších emisních norem. Pro 308 GTi to znamená dočasné zastavení objednávek, konečná to však rozhodně není!

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

22.  10.  2019 | Petr Schnagl | 37 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik | 1 příspěvek