Každý zástupce továrny v motorsportu je super.Bohuzel poslední dekádu je jich méně a méně. Je to škoda protože více zástupců fabrik by nabídlo více soubojů napříč všemi kategoriemi.
Každý takový zástupce je nesmírně drahý experiment s nejistými výsledky, takže v době šetření a optimalizací se není čemu divit. Na druhou stranu, vstup Peugeotu do WEC znamená fakt, že neustálé nářky nad nezájmem lidí o auta z PSA jsou asi pěkný nesmysl. Značka bez finančních rezerv si to nemůže dovolit.
Da se na to divat i tak, ze pri probihajicich zmenach v automotive si mohou hrat s baterkama a hybridy v tovarne a na svem testovacim okruhu, nebo - pokud na to maj prostredky - zkusit motosport, pomerit se s ostatnima, nakopnout vyvoj, a v budoucnu z toho treba profitovat.
Nejspis to vesti konec Citronenu ve WRC
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.