Peugeot RCZ R: francouzské Audi TT oficiálně

Festival rychlosti v Goodwoodu je tu a sním také první oficiální informace týkající se novinek, které si na této akci odbudou svou premiéru. Jednou z těch nejzajímavějších je vrcholná verze Peugeotu RCZ označená jako R. V nedávné minulosti jsme vám ukázali první fotografie pořízené přímo v provozu, dnes už jsou k dispozici oficiální obrázky a především také technické údaje.

Design ve velkém míře odpovídá tomu, co ukázalo loňský koncept představený na autosalonu v Paříži. Podstatně zajímavější než vzhled jsou ale v tomto případě informace technického charakteru. Tak především je pod kapotou přeplňovaná jedna-šestka naladěná na maximální výkon 270 koní a 330 Nm. Sprint na stovku zvládne francouzská novinka pod šest sekund.

Co je také zajímavé, to je hmotnost. Na rozdíl od dosud nejvýkonnější verze je RCZ R lehčí o 17 kg. Hmotnost tím pádem činí pouhých 1280 kg. Podvozek dostal sportovnější nastavení, nižší světlou výšku a hlavně na přední nápravě najdeme samosvorný diferenciál typu Torsen.

Peugeot RCZ R: vrcholná verze opět přistižena v provozu

Peugeot RCZ R: vrcholná verze opět přistižena v provozu

Peugeot dále slibuje sportovně laděný výfuk, devatenáctipalcová litá kola, přepracované nárazníky, spoiler vzadu, v interiéru také kůži Nappa, Alcantaru, samozřejmě loga R a nové barvy karoserie. Nové RCZ R bude k vidění na autosalonu ve Franfkurtu, do prodeje se novinka dostane začátkem příštího roku.

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků