Peugeot RCZ R dostal 305 koní, lepší podvozek a atraktivnější vzhled

Peugeot představil na právě probíhajícím Motor Bike Expo 2015 ve Veroně přiostřenou verzi modelu RCZ R. Ptáte se, proč se francouzské kupé ukázalo zrovna na motocyklové výstavě? Důvod je prostý, Peugeot tuhle specialitu postavil ve spolupráci se společností Bimota. Výsledek má vyšší výkon, lepší podvozek, atraktivnější design a ušetřen nezůstal ani interiér.

Test Peugeot RCZ R: Zběsilost v srdci

Test Peugeot RCZ R: Zběsilost v srdci

Peugeot RCZ R Bimota vychází ze standardního RCZ R, motor ale obdržel řadu úprav typu jiné řídicí jednotky nebo nového výfukového potrubí. Z původního výkonu 199 kW (270 k) se maximum motoru dostalo na 224 kW (305 k). Co to v praxi znamená pro jízdní dynamiku, to francouzská automobilka nezveřejnila. 

Test Peugeot 208 GTi – Zdařilá změna identity

Test Peugeot 208 GTi – Zdařilá změna identity

Inženýři vylepšili taktéž podvozek, který je o 10 mm nižší a který používá výkonnější brzdy. V inteiréru očekávejte sportovní sedadla potažená kůží a Alcantarou, červené detaily, dvě zabudované kamery GoPro a hlavně dva boxy pro helmu na místě zadních sedadel. Exteriér pak dostal barvy společnosti Bimota a černo-červená pětipaprsková litá kola. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků