Peugeot RCZ je v ohrožení, v plánech pro něj není místo

Peugeot RCZ je v ohrožení, v plánech pro něj není místo

Šéf koncernu PSA Peugeot-Citroën Carlos Tavares plánuje radikálně ořezat modelovou paletu celého koncernu, tedy značek Peugeot, Citroën a DS. Z původních 45 aut chce zúžit výběr na 26 vozů vyráběných na pouhých dvou platformách.

Pro magazín Autocar také řekl, že se chce zaměřit na výrobu sportovních modelů postavených na mainstreamových vozech, čímž se skutečně stahují mračna nad jinak docela schopným kupé RCZ. Sice technicky vychází z hatchbacku Peugeot 308, ale výroba samostatné karoserie není levná.

Test Peugeot RCZ R: Zběsilost v srdci

Test Peugeot RCZ R: Zběsilost v srdci

Navíc se má prý Peugeot zaměřit na dokončení vývoje modelů jako je 308 R a spoustu času a investic také spolkne rozjezd samostatné značky DS, která má posunout techniku Citroënu blíže prémiovému segmentu.

Tavares také přiznal, že čistý elektromobil moc nedává smysl a že chce uvést na trh hlavně plug-in hybridy, které mají u zákazníků větší šanci. Zároveň se také vyjádřil k novému hybridu na vzduch, tedy technologii HybridAir. Podle Tavarese je potřeba pro tento druh pohonu najít strategického partnera v jiné automobilce.

bazar

Peugeot 206 1,6
Rok výroby: 2003
Stav: 84 289 km
Cena: 54 000 Kč
Peugeot 308 1,6
Rok výroby: 2009
Stav: 115 000 km
Cena: 135 000 Kč
Peugeot 308 1,6
Rok výroby: 2008
Stav: 116 246 km
Cena: 94 000 Kč
Peugeot 307 1,6
Rok výroby: 2007
Stav: 127 886 km
Cena: 101 000 Kč
Peugeot RCZ 2
Rok výroby: 2013
Stav: 146 015 km
Cena: 320 000 Kč
Peugeot 308 1,6
Rok výroby: 2010
Stav: 178 674 km
Cena: 130 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků