Peugeot RCZ je v ohrožení, v plánech pro něj není místo

Peugeot RCZ je v ohrožení, v plánech pro něj není místo

Šéf koncernu PSA Peugeot-Citroën Carlos Tavares plánuje radikálně ořezat modelovou paletu celého koncernu, tedy značek Peugeot, Citroën a DS. Z původních 45 aut chce zúžit výběr na 26 vozů vyráběných na pouhých dvou platformách.

Pro magazín Autocar také řekl, že se chce zaměřit na výrobu sportovních modelů postavených na mainstreamových vozech, čímž se skutečně stahují mračna nad jinak docela schopným kupé RCZ. Sice technicky vychází z hatchbacku Peugeot 308, ale výroba samostatné karoserie není levná.

Test Peugeot RCZ R: Zběsilost v srdci

Test Peugeot RCZ R: Zběsilost v srdci

Navíc se má prý Peugeot zaměřit na dokončení vývoje modelů jako je 308 R a spoustu času a investic také spolkne rozjezd samostatné značky DS, která má posunout techniku Citroënu blíže prémiovému segmentu.

Tavares také přiznal, že čistý elektromobil moc nedává smysl a že chce uvést na trh hlavně plug-in hybridy, které mají u zákazníků větší šanci. Zároveň se také vyjádřil k novému hybridu na vzduch, tedy technologii HybridAir. Podle Tavarese je potřeba pro tento druh pohonu najít strategického partnera v jiné automobilce.

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 52 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků