Peugeot Quasar byl bestií sk. B v obleku superauta. Jeho techniku asi dobře tušíte

6 komentářů

Někdo
30. září • 4:13

Škoda že T16 je označení pro 405.
205 byly Turbo 16 a nevím jak Quasar, ale 205 měla pouze jeho turbo.

Twan
30. září • 16:52

To bylo také jeho velikým problémem...205 měla obrovský turbolag. Proto je zde dvojité přeplňování, zřejmě se snažili tento problém eliminovat.

Twan
28. září • 13:51

Předek boží, zadek nějak nechápu, interiér poplatný době. Ale ten motor a technika.....to už z parametrů dělá husinu. Kéž by se tahle doba ještě vrátila.

Nocniq
28. září • 13:15

Pecka, exteriér a hlavně interiér naprosto boží!

Gouda
28. září • 10:05

Á, další diletant mezi "novináři". To, že neví, co je kvasar, je určitě pochopitelné. Ale je nepřípustné, že si to dovolí napsat bez ověření. Ověření informací je základní podstata novinářské práce. I tupé vyhledání na wikipedii by pomohlo. Ale to, že autor zjevně nechápe Dopplerův jev, už je vážně na pováženou.Kvasar smozřejmě v principu nemá s rudým posuvem nic společného. Ten jenom značí, že kvasary od nás bývají velmi daleko/dávno. Kvasar je jádro galaxie, které je velmi jasné díky extrémně aktivnímu akrečnímu disku centrální supermasivní černé díry. Toto poznání je staré téměř 60 let.

Twan
28. září • 13:56

To není nic nového, Fuglevič se neostýchá napsat celý článek vycucaný z prstu, většina jeho výplodů je jen obšlehlá z jiných zahraničních webů včetně fotek, jen počká měsíc a čeká že si toho nikdo nevšimne. Někdy ani nepíše a prostě zkopíruje co napsal pro jiný web. Už jsem na to upozorňoval několikrát. Zdá se, že ho téma automobilů ani nezajímá protože jeho znalosti jsou směšné....to bych nad tou fyzikou mávnul rukou :-D

Doporučujeme

Články odjinud