Peugeot připravil na říjen řadu akčních nabídek

Peugeot 107 je nabízen s finanční výhodou 25 000 Kč a s dodatečnou slevou na leasing 30 000 Kč. První cena modelu je v tomto případě 181 900 Kč.

Finanční výhoda u modelu Peugeot 206 se pohybuje v rozmezí 15 000 až 20 000 Kč dle verze. V případě koupě na leasing je nabízena dodatečná sleva v hodnotě 20 000 Kč a první cena modelu představuje částku 219 900 Kč.

Na model Peugeot 206 CC platí modelová sleva 125 000 Kč a dodatečná sleva na leasing 20 000 Kč. Kupé kabriolet Peugeot 206 CC lze nyní pořídit za cenu již od 420 000 Kč.

Pro nový model Peugeot 207 platí nabídka leasingu s odloženými splátkami o 4 měsíce „Kupte 207, splátky plaťte od 2007“ nebo 0% leasing.

U všech verzí modelu 1007 je nabízena fiananční výhoda 50 000 Kč a dodatečná sleva na leasing 30 000 Kč. Kompaktní minivan s elektricky ovladatelnými posuvnými dveřmi je tak v nabídce za cenu od 299 000 Kč.

Na vybrané skladové vozy 307 a 307 Break platí do vyprodání zásob nabídka finanční výhody ve výši 115 000 Kč a dodatečná sleva na leasing 30 000 Kč. Cena modelu 307 v tomto případě začíná na ceně 316 900 Kč.

Modely Peugeot 407 a 407 SW jsou nabízeny s finanční výhodou 80 000 až 100 000 Kč dle verze výbavy. Navíc je nabízena dodatečná sleva na leasing 50 000 Kč. První cena modelu 407 je nyní 499 900 Kč.

Peugeot 607 je nabízen s výhodou 18% z ceny vozu a s dodatečnou slevou na leasing 80 000 Kč. Luxusní limuzínu v nejvyšší verzi výbavy s dieselovým šestiválcem 2.7 HDI a šestistupňovou automatickou převodovkou tak lze pořídit za cenu od 977 800 Kč.

Osobní verze modelu Peugeot Partner je nabízena s finanční výhodou 80 000 Kč a dodatečnou slevou na leasing 50 000 Kč. Peugeot Partner lza tak pořídit za cenu již od 277 500 Kč.

Peugeot 807 je nabízen se slevou 18% z ceny a dodatečnou slevou na leasing 80 000 Kč. Lze jej zakoupit za cenu od 700 640 Kč.

Nabídka je platná do 31. října 2006.

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků