Peugeot připravil elektrickou dodávku Partner také v osobní verzi

Dojezd vozu činí 170 kilometrů. Hlavní předností tohoto elektromobilu je obrovský zavazadlový prostor.
Peugeot připravil elektrickou dodávku Partner také v osobní verzi

Pět osob a 1350 litrů zavazadel. To jsou hlavní přednosti, které automobilka Peugeot zdůrazňuje u své novinky Peugeot Partner Tepee Electric. Vůz v premiéře představí na autosalonu v Ženevě a krátce poté vstoupí do prodeje.

Zavazadlový prostor je navíc možné zvětšit až na rovné tři metry krychlové, pokud se vyjmou tři sedadla druhé řady.

Homologovaný dojezd vozu je 170 kilometrů, což podle průzkumu Peugeotu vyhovuje potřebám většiny evropských motoristů. Ti totiž v průměru denně ujedou méně než šedesát kilometrů.

Test ojetého Peugeotu 607: Funguje limuzína za dvacetinu původní ceny?

Test ojetého Peugeotu 607: Funguje limuzína za dvacetinu původní ceny?

Součástí sériové výbavy je tempomat, asistent pro rozjezdy do svahů, manuální klimatizace, dvoje posuvné boční dveře a výškově nastavitelné sedadlo řidiče.

Za příplatek je možno získat couvací kameru, jejíž obraz se promítá na centrální displej. Ten je ve voze namontován již od druhého stupně výbavy.

Na lithium-iontové baterie s kapacitou 22,5 kWh Peugeot poskytuje záruku osm let nebo sto tisíc kilometrů, na elektrické hnací ústrojí je záruka buď padesát tisíc kilometrů nebo pět let. Motor má výkon 49 kW (67 koňských sil) a maximální točivý moment 200 Nm.

Peugeot 308 SW GT vs. Škoda Octavia Combi RS: Vítěz zcela jednoznačný?

Peugeot 308 SW GT vs. Škoda Octavia Combi RS: Vítěz zcela jednoznačný?

Vůz je možno nabíjet z běžné domácí elektrické zásuvky nebo i v rychlodobíjecích stanicích se standardem CHAdeMO. V tom případě se baterie na osmdesátiprocentní kapacitu dobijí za 30 minut.

Cenu vozu, ani termín jeho příchodu na český trh zatím Peugeot nezveřejnil.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků