Peugeot připravil elektrickou dodávku Partner také v osobní verzi

Dojezd vozu činí 170 kilometrů. Hlavní předností tohoto elektromobilu je obrovský zavazadlový prostor.
Peugeot připravil elektrickou dodávku Partner také v osobní verzi

Pět osob a 1350 litrů zavazadel. To jsou hlavní přednosti, které automobilka Peugeot zdůrazňuje u své novinky Peugeot Partner Tepee Electric. Vůz v premiéře představí na autosalonu v Ženevě a krátce poté vstoupí do prodeje.

Zavazadlový prostor je navíc možné zvětšit až na rovné tři metry krychlové, pokud se vyjmou tři sedadla druhé řady.

Homologovaný dojezd vozu je 170 kilometrů, což podle průzkumu Peugeotu vyhovuje potřebám většiny evropských motoristů. Ti totiž v průměru denně ujedou méně než šedesát kilometrů.

Test ojetého Peugeotu 607: Funguje limuzína za dvacetinu původní ceny?

Test ojetého Peugeotu 607: Funguje limuzína za dvacetinu původní ceny?

Součástí sériové výbavy je tempomat, asistent pro rozjezdy do svahů, manuální klimatizace, dvoje posuvné boční dveře a výškově nastavitelné sedadlo řidiče.

Za příplatek je možno získat couvací kameru, jejíž obraz se promítá na centrální displej. Ten je ve voze namontován již od druhého stupně výbavy.

Na lithium-iontové baterie s kapacitou 22,5 kWh Peugeot poskytuje záruku osm let nebo sto tisíc kilometrů, na elektrické hnací ústrojí je záruka buď padesát tisíc kilometrů nebo pět let. Motor má výkon 49 kW (67 koňských sil) a maximální točivý moment 200 Nm.

Peugeot 308 SW GT vs. Škoda Octavia Combi RS: Vítěz zcela jednoznačný?

Peugeot 308 SW GT vs. Škoda Octavia Combi RS: Vítěz zcela jednoznačný?

Vůz je možno nabíjet z běžné domácí elektrické zásuvky nebo i v rychlodobíjecích stanicích se standardem CHAdeMO. V tom případě se baterie na osmdesátiprocentní kapacitu dobijí za 30 minut.

Cenu vozu, ani termín jeho příchodu na český trh zatím Peugeot nezveřejnil.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

dnes | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků