Peugeot překvapil. Ze starého modelu stvořil nový pick-up

Prozaicky pojmenovaný pracant je z jedné části Japonec z druhé Číňan.
Peugeot překvapil. Ze starého modelu stvořil nový pick-up

Peugeot po třech letech od zastavení výroby malého pick-upu Hoggar, který v Jižní Americe jezdil na základech modelu 207, představil svůj další terénní pracovní automobil. Zatímco výše jmenovaný automobil byl nabízen výhradně na jihoamerickém kontinentu, nový model s jednoduchým označením „Pick Up“ bude k mání výhradně v Africe.

V podstatě se jedná o francouzskou variaci na čínský model Rich New, který vznikl z partnerství automobilek Zhengzhou a Nissan. Tento automobil vychází z první generace japonského modelu Nissan Frontier/Navara představeného již v roce 1997.

Dongfeng Aeolus A9 je nový čínský luxusní sedan založený na Citroënu C5

Dongfeng Aeolus A9 je nový čínský luxusní sedan založený na Citroënu C5

Kořeny pracovního vozu Peugeot jsou poměrně zřejmé, vzhledem k tomu, že změny se dotkly pouze masky chladiče a grafiky předních a zadních světlometů.  Netřeba dodávat, že masivní znak lva na mřížce před chladičem nahradil znak Dongfeng. Automobilka Peugeot se navíc rozhodla, že je třeba zdůraznit historické souvislosti a zadní části dopřála velký nápis „Peugeot“, který je poctou pracovním verzím modelů 404 a 504. Fotografie interiéru dosud nebyly uvolněny.

Co se technických specifikací týče, světlá výška vozu se pohybuje v rozmezí 210 až 215 mm (v závislosti na modelu) a tento terénní pick-up pohání turbodieselový motor o objemu 2,5 litru s výkonu 115 koní a 280 Nm. Výkon je hnán buď na jednu, nebo obě dvě nápravy, a pokud budete chtít, Peugeot vám dokonce auto náležitě ozdobí chromovanými plasty.

Dongfeng Peugeot Citroën Automobile (DPCA) zahajuje výstavbu 4. továrny v Číně, která zajistí uspokojení nárůstu prodejů

Dongfeng Peugeot Citroën Automobile (DPCA) zahajuje výstavbu 4. továrny v Číně, která zajistí uspokojení nárůstu prodejů

Asijský pick-up se znakem evropského výrobce se v sériové výbavě pochlubí systémem ABS, elektricky nastavitelnými zrcátky, předními airbagy a zadními parkovacími senzory. Pětimetrové užitkové vozidlo se může také pochlubit maximálním užitečným zatížením korby 815 kilogramů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 2 příspěvky
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků