Peugeot překvapil. Ze starého modelu stvořil nový pick-up

Prozaicky pojmenovaný pracant je z jedné části Japonec z druhé Číňan.
Peugeot překvapil. Ze starého modelu stvořil nový pick-up

Peugeot po třech letech od zastavení výroby malého pick-upu Hoggar, který v Jižní Americe jezdil na základech modelu 207, představil svůj další terénní pracovní automobil. Zatímco výše jmenovaný automobil byl nabízen výhradně na jihoamerickém kontinentu, nový model s jednoduchým označením „Pick Up“ bude k mání výhradně v Africe.

V podstatě se jedná o francouzskou variaci na čínský model Rich New, který vznikl z partnerství automobilek Zhengzhou a Nissan. Tento automobil vychází z první generace japonského modelu Nissan Frontier/Navara představeného již v roce 1997.

Dongfeng Aeolus A9 je nový čínský luxusní sedan založený na Citroënu C5

Dongfeng Aeolus A9 je nový čínský luxusní sedan založený na Citroënu C5

Kořeny pracovního vozu Peugeot jsou poměrně zřejmé, vzhledem k tomu, že změny se dotkly pouze masky chladiče a grafiky předních a zadních světlometů.  Netřeba dodávat, že masivní znak lva na mřížce před chladičem nahradil znak Dongfeng. Automobilka Peugeot se navíc rozhodla, že je třeba zdůraznit historické souvislosti a zadní části dopřála velký nápis „Peugeot“, který je poctou pracovním verzím modelů 404 a 504. Fotografie interiéru dosud nebyly uvolněny.

Co se technických specifikací týče, světlá výška vozu se pohybuje v rozmezí 210 až 215 mm (v závislosti na modelu) a tento terénní pick-up pohání turbodieselový motor o objemu 2,5 litru s výkonu 115 koní a 280 Nm. Výkon je hnán buď na jednu, nebo obě dvě nápravy, a pokud budete chtít, Peugeot vám dokonce auto náležitě ozdobí chromovanými plasty.

Dongfeng Peugeot Citroën Automobile (DPCA) zahajuje výstavbu 4. továrny v Číně, která zajistí uspokojení nárůstu prodejů

Dongfeng Peugeot Citroën Automobile (DPCA) zahajuje výstavbu 4. továrny v Číně, která zajistí uspokojení nárůstu prodejů

Asijský pick-up se znakem evropského výrobce se v sériové výbavě pochlubí systémem ABS, elektricky nastavitelnými zrcátky, předními airbagy a zadními parkovacími senzory. Pětimetrové užitkové vozidlo se může také pochlubit maximálním užitečným zatížením korby 815 kilogramů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků