Peugeot překvapil. Ze starého modelu stvořil nový pick-up

Prozaicky pojmenovaný pracant je z jedné části Japonec z druhé Číňan.
Peugeot překvapil. Ze starého modelu stvořil nový pick-up

Peugeot po třech letech od zastavení výroby malého pick-upu Hoggar, který v Jižní Americe jezdil na základech modelu 207, představil svůj další terénní pracovní automobil. Zatímco výše jmenovaný automobil byl nabízen výhradně na jihoamerickém kontinentu, nový model s jednoduchým označením „Pick Up“ bude k mání výhradně v Africe.

V podstatě se jedná o francouzskou variaci na čínský model Rich New, který vznikl z partnerství automobilek Zhengzhou a Nissan. Tento automobil vychází z první generace japonského modelu Nissan Frontier/Navara představeného již v roce 1997.

Dongfeng Aeolus A9 je nový čínský luxusní sedan založený na Citroënu C5

Dongfeng Aeolus A9 je nový čínský luxusní sedan založený na Citroënu C5

Kořeny pracovního vozu Peugeot jsou poměrně zřejmé, vzhledem k tomu, že změny se dotkly pouze masky chladiče a grafiky předních a zadních světlometů.  Netřeba dodávat, že masivní znak lva na mřížce před chladičem nahradil znak Dongfeng. Automobilka Peugeot se navíc rozhodla, že je třeba zdůraznit historické souvislosti a zadní části dopřála velký nápis „Peugeot“, který je poctou pracovním verzím modelů 404 a 504. Fotografie interiéru dosud nebyly uvolněny.

Co se technických specifikací týče, světlá výška vozu se pohybuje v rozmezí 210 až 215 mm (v závislosti na modelu) a tento terénní pick-up pohání turbodieselový motor o objemu 2,5 litru s výkonu 115 koní a 280 Nm. Výkon je hnán buď na jednu, nebo obě dvě nápravy, a pokud budete chtít, Peugeot vám dokonce auto náležitě ozdobí chromovanými plasty.

Dongfeng Peugeot Citroën Automobile (DPCA) zahajuje výstavbu 4. továrny v Číně, která zajistí uspokojení nárůstu prodejů

Dongfeng Peugeot Citroën Automobile (DPCA) zahajuje výstavbu 4. továrny v Číně, která zajistí uspokojení nárůstu prodejů

Asijský pick-up se znakem evropského výrobce se v sériové výbavě pochlubí systémem ABS, elektricky nastavitelnými zrcátky, předními airbagy a zadními parkovacími senzory. Pětimetrové užitkové vozidlo se může také pochlubit maximálním užitečným zatížením korby 815 kilogramů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků