Peugeot představil elektrický e-Traveller. Na nejlepší dojezd vám musí stačit 60 kW

14 komentářů

jiri
5. června • 8:49

proc tomu neudelaji nejaky hybrid jako ma treba Honda, by to bylo naprosto idealni a ja bych byl potencialnim kupcem:-) Obecne se mi Traveller libi, ale jsou strasne drahy, pokud to clovek chce v automatu. NAvic , pokud clovek jen nejezdi dlouhy streky, tak na poskakovani s detma po meste se ni ten diesel nelibi.

tomáš jedno
5. června • 10:08

pardon, ještě možná Tourneo a Traffic. Ale je to stále stejná písnička...

tomáš jedno
5. června • 9:51

strašně drahé? Levný to není, ale co je konkurence? Mulťák a V jsou o trochu jinde. Snad Vito Family s devítkovým automatem, ale v odpovídající cenové hladině jen 100kW...
Zřejmě poslední alternativou je H-1 tour která není výrazně levnější.

Vasek
5. června • 12:43

Presne tak souhlasim. Oproti konkurenci je vlastne "levny". To ze neco atakuje milion, neznamena, ze je to "drahe"
Zkousel jsem ho, a je to parada, ikdyz dlouho jsem ho nemel. Tichoucky motor a zadne rany od podvozku. Oproti Multakovi.

Allamarein
5. června • 21:53

Multivan... cesta jak prodat lacině udělané auto za velké peníze. Fakt nechápu, kdo to dnes koupí.

Jan
4. června • 19:54

Ideální auto do Chorvatska,ale musí být v tom 180k dieslu! 3-[

pacho
5. června • 9:04

zrejme nechápeš napísaný text. Píšu, že je vhodný pre transfer na letiska.....To fakt len dement by sa vybral s tým k moru.

Rejpal
11. června • 8:47

K moři to je nějakých šest hodin bez přestávky, s dvěma přestávkama na protáhnutí se, svačinu a oběd to nebude celkem šest ale sedm a půl a pořád se tam i s tímto vozidlem dá dojet. Akorát s obědem nebudete čekat, až dorazíte k Baltu, ale najíte se v klidu někde v Berlíně nebo v Poznani. :-D

Ďuri
5. června • 11:31

Zbojnik,vieš čo znamena v angličtine Traveller?Už len sam nazov dodavky nabada k cestovaniu.

Jean
7. června • 9:26

V mojom pripade dojazd 230 km staci na cestu do Tatier. Je to uz cestovanie?

pacho
5. června • 17:12

dalšia sprostosť, takže kodiaq musí nahánať kanadských medveďov, logika ako hovado. a potom také mitsubisi co bude jazdiť na diamanty??:

Ďuri
5. června • 7:53

S touto elektrickou haraburdou na dovolenku k moru bude potrebne vybrat o tyzden viac volna.Treba počitať s tym,že turisti budu nuteni sledovať niekoľko dní naviac krasy okolitej prirody z kaviarní,reštavracií,bistier,..postavenych pri nabijačkach.

Rejpal
11. června • 8:40

Je zajímavé, jak někteří zaměňují pojmy "cestování" a "přesunutí se jinam".
Přesunutí se mnoha tisíc lidí ze stejného bodu A do stejného bodu B, které jsou od sebe vzádlené stovky kilometrů, po naprosto identické trajektorii, to není cestování. A ještě méně je to důvod k používání individuálního dopravního prostředku, když lze takovou transfer provést za pomoci vlaku či letadla.
Vlastně nechápu, co mají někteří "cestovatelé" z toho, že v Praze nasednou do plechové krabice, pak v té vydýchané plechové krabici sedí bez možnosti pohybu deset až dvanáct hodin, aby z ní vystoupili někde na Makarské, týden se váleli na stejném místě na kamínkové pláži, nastoupili opět do té plechové krabice a po dalších dvanácti hodinách vystoupili v Praze.
Účelem cestování je cesta sama, poznávání míst, přes které cesta vede, a to nelze provést bez toho, aby se člověk občas zastavil, a hlavně to nelze provést bez toho, aby člověk s tou plechovou krabicí sjel z dálnice. Navíc, i kdyby bylo nutné přesouvat se chvilku po té dálnici, tak sedět několik hodin bez hnutí, není zrovna pohodlné. Nedokážu si představit, že bych si připadal příliš komfortně, pokud bych se po dvou hodinách sezení, nemohl na chvilku protáhnout a nasvačit se. Vždyť i v divadle nebo v kině dělají po dvou hodinách představení přestávku.

Jarrda
4. června • 20:34

Přesně to mám. Jen se mi u tohoto líbí el. parkovací brzda a chybějící "fidorka" 😀

Doporučujeme

Články odjinud