Peugeot představil elektrický e-Traveller. Na nejlepší dojezd vám musí stačit 60 kW

Jan  |  04. 06. 2020 19:54

Ideální auto do Chorvatska,ale musí být v tom 180k dieslu!

Odpovědět  |   | 
Jarrda  |  04. 06. 2020 20:34

Přesně to mám. Jen se mi u tohoto líbí el. parkovací brzda a chybějící "fidorka" 😀

Odpovědět  |   | 
Ďuri  |  05. 06. 2020 07:53

S touto elektrickou haraburdou na dovolenku k moru bude potrebne vybrat o tyzden viac volna.Treba počitať s tym,že turisti budu nuteni sledovať niekoľko dní naviac krasy okolitej prirody z kaviarní,reštavracií,bistier,..postavenych pri nabijačkach.

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  11. 06. 2020 08:40

Je zajímavé, jak někteří zaměňují pojmy "cestování" a "přesunutí se jinam".
Přesunutí se mnoha tisíc lidí ze stejného bodu A do stejného bodu B, které jsou od sebe vzádlené stovky kilometrů, po naprosto identické trajektorii, to není cestování. A ještě méně je to důvod k používání individuálního dopravního prostředku, když lze takovou transfer provést za pomoci vlaku či letadla.
Vlastně nechápu, co mají někteří "cestovatelé" z toho, že v Praze nasednou do plechové krabice, pak v té vydýchané plechové krabici sedí bez možnosti pohybu deset až dvanáct hodin, aby z ní vystoupili někde na Makarské, týden se váleli na stejném místě na kamínkové pláži, nastoupili opět do té plechové krabice a po dalších dvanácti hodinách vystoupili v Praze.
Účelem cestování je cesta sama, poznávání míst, přes které cesta vede, a to nelze provést bez toho, aby se člověk občas zastavil, a hlavně to nelze provést bez toho, aby člověk s tou plechovou krabicí sjel z dálnice. Navíc, i kdyby bylo nutné přesouvat se chvilku po té dálnici, tak sedět několik hodin bez hnutí, není zrovna pohodlné. Nedokážu si představit, že bych si připadal příliš komfortně, pokud bych se po dvou hodinách sezení, nemohl na chvilku protáhnout a nasvačit se. Vždyť i v divadle nebo v kině dělají po dvou hodinách představení přestávku.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  05. 06. 2020 09:04

zrejme nechápeš napísaný text. Píšu, že je vhodný pre transfer na letiska.....To fakt len dement by sa vybral s tým k moru.

Odpovědět  |   | 
Ďuri  |  05. 06. 2020 11:31

Zbojnik,vieš čo znamena v angličtine Traveller?Už len sam nazov dodavky nabada k cestovaniu.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  05. 06. 2020 17:12

dalšia sprostosť, takže kodiaq musí nahánať kanadských medveďov, logika ako hovado. a potom také mitsubisi co bude jazdiť na diamanty??:

Odpovědět  |   | 
Jean  |  07. 06. 2020 09:26

V mojom pripade dojazd 230 km staci na cestu do Tatier. Je to uz cestovanie?

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  11. 06. 2020 08:47

K moři to je nějakých šest hodin bez přestávky, s dvěma přestávkama na protáhnutí se, svačinu a oběd to nebude celkem šest ale sedm a půl a pořád se tam i s tímto vozidlem dá dojet. Akorát s obědem nebudete čekat, až dorazíte k Baltu, ale najíte se v klidu někde v Berlíně nebo v Poznani.

Odpovědět  |   | 
jiri  |  05. 06. 2020 08:49

proc tomu neudelaji nejaky hybrid jako ma treba Honda, by to bylo naprosto idealni a ja bych byl potencialnim kupcem Obecne se mi Traveller libi, ale jsou strasne drahy, pokud to clovek chce v automatu. NAvic , pokud clovek jen nejezdi dlouhy streky, tak na poskakovani s detma po meste se ni ten diesel nelibi.

Odpovědět  |   | 
tomáš jedno  |  05. 06. 2020 09:51

strašně drahé? Levný to není, ale co je konkurence? Mulťák a V jsou o trochu jinde. Snad Vito Family s devítkovým automatem, ale v odpovídající cenové hladině jen 100kW...
Zřejmě poslední alternativou je H-1 tour která není výrazně levnější.

Odpovědět  |   | 
Vasek  |  05. 06. 2020 12:43

Presne tak souhlasim. Oproti konkurenci je vlastne "levny". To ze neco atakuje milion, neznamena, ze je to "drahe"
Zkousel jsem ho, a je to parada, ikdyz dlouho jsem ho nemel. Tichoucky motor a zadne rany od podvozku. Oproti Multakovi.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  05. 06. 2020 21:53

Multivan... cesta jak prodat lacině udělané auto za velké peníze. Fakt nechápu, kdo to dnes koupí.

Odpovědět  |   | 
tomáš jedno  |  05. 06. 2020 10:08

pardon, ještě možná Tourneo a Traffic. Ale je to stále stejná písnička...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků
Minitest Piaggio MP3 300 HPE Sport: Tak trochu auto, tak trochu skútr, 100% cool

Piaggio MP3 300 HPE Sport

Rádi byste požívali výhod skútru, ale na jednu stopu nemáte řidičák nebo odvahu? Pak doporučujeme tříkolové Piaggio MP3, omlazené a s posíleným motorem.

5.  7.  2020 | Jiří Baborský | 9 příspěvků
S elektrickou Mazdou MX-30 poprvé v Česku: Když to musí být, ať je to takhle!

Mazda MX-30

Nenechejte se zmást německou espézetkou. Novou Mazdu MX-30 jsme poprvé zkoušeli na českých silnicích a doslova nás nadchla!

2.  7.  2020 | Jan Mička | 34 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 46 N/A
V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX. Stojí jako dva vybavené Superby

V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX.…

Dvoudveřová varianta klasického „embéčka“ je pořádnou vzácností. Dali byste ovšem za ni takřka dva miliony korun?

11.  6.  2020 | | 31 N/A
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle…

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | | 107 N/A
Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a cenově dostupná auta ještě existují!

Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a c…

Dneska je to samý displej, hybrid, asistent a kdoví co ještě. A také kvůli tomu rostou ceny nový aut. Ještě pořád ale můžete narazit na „normální“ cenově dostupné auto, na jehož ovládání nepotřebujete návod. A co víc, je z Česka.

25.  6.  2020 | | 86 N/A
Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Česku. Stojí méně než Škoda Kodiaq RS

Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Če…

Šestiválec, místo pro osm cestujících a šestnáct držáků na nápoje. Obří SUV od Hyundaie se s tím nemaže. Teď si ho můžete koupit i v Česku.

3.  7.  2020 | | 56 N/A