Peugeot představí v Paříži koncept hybridního SUV s výkonem 500 koní

Francouzská automobilka Peugeot představí na svém domácím autosalonu koncept hybridního crossoveru, který nabídne celkový výkon 367 kW (500 k). Jako základ posloužila platforma, na které stojí stávající 308. Nechybí takzvaný i-Cocpit ani možnost jezdit pouze s využitím elektrické energie.

Test Peugeot 308 1.2 e-THP: Tříválcové překvapení

Test Peugeot 308 1.2 e-THP: Tříválcové překvapení

Nová studie se jmenuje Quartz. Auto jako takové je dlouhé 4,5 m, široké 2060 mm a stojí na discích o velikosti 23 palců. Podle nastavení podvozku se světlá výška pohybuje v rozmezí od 300 do 350 mm. Pneumatiky dodala společnost Continental.

Hybridní pohonná jednotka je složena z přeplňované benzinové šestnáctistovky THP naladěné na 198 kW (270 k) a 330 Nm, u každé nápravy je pak umístěn elektromotor disponující výkonem 85 kW (116 k). Řidič má k dispozici šestistupňovou automatickou převodovku.

Dakarské monstrum značky Peugeot na nových fotkách (+video)

Dakarské monstrum značky Peugeot na nových fotkách (+video)

Na výběr jsou tři režimy jízdy. V čistě elektrickém ZEV ujede tento koncept až 50 kilometrů, režim Road aktivuje pouze spalovací jednotku a přední elektromotor, ten zadní se přidá až po aktivaci režimu Race.

Peugeot Quartz naznačuje podobu budoucích vrcholných sportovních modelů této značky.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

včera | Miro Mihálik | 22 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků