Peugeot Partner nově až pro sedm cestujících

Osobní verze Peugeotu Partner Tepee doplňuje svou nabídku o sedmimístnou verzi. Tato varianta je alternativou ke kompaktním MPV a ve srovnání s nimi se snaží vyniknout svou variabilitou. Nový Partner Tepee je totiž vybaven sedmi samostatnými sedadly a všechna zadní sedadla jsou sklopná a vyjímatelná. Interiér této odvozené osobní verze se tak může přizpůsobit aktuálním přáním majitele a být vším od prostorné dodávky až po vůz pro velkou rodinu.

Komfortu sezení ve třetí řadě byla v Tepee věnována maximální pozornost. V porovnání s pětimístnou verzí byla sedadla ve druhé řadě zvýšena o 42 mm a posunuta o 90 mm vpřed, aby vzniklo co nejvíce místa pro nohy pasažérů sedících zcela vzadu. Sedadla v obou zadních řadách lze složit, vyklopit do svislé polohy a samostatně vyjmout. Hmotnost sedadel ve 2. řadě je 14 kg a sedadla ve 3. řadě váží jen 12 kg. Sedadla v poslední řadě jsou přístupná sklopením bočních sedadel v prostřední řadě.

V úrovni podlahy v zadní části najdeme tři dodatečné odkládací prostory, z nichž jeden slouží pro uschování složeného krytu zavazadel. Cestující v druhé řadě mají k dispozici sklopné stolky a mohou nastavit sklon svého opěradla. Objem zavazadlového prostoru v sedmimístné konfiguraci je 100 l pod krytem, se sklopenými sedadly ve třetí řadě se zvýší na 470 l a pokud sedadla v této řadě vyjmete, činí objem 650 l.

V nabídce Tepee zůstávají i v sedmimístné verzi zážehové i vznětové motory 1,6 a výkony od 75 do 110 koní, vybavené pětistupňovou manuální převodovkou.

Sedmimístný Partner Tepee je k dispozici ve verzích Premium a Outdoor a čeští zákazníci si jej mohou objednat již nyní. Sedmimístná varianta je nabízena jako doplněk v kombinaci s bočními airbagy za cenu 30 900 Kč vč. DPH. 

Klepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků