Peugeot Partner nově až pro sedm cestujících

Osobní verze Peugeotu Partner Tepee doplňuje svou nabídku o sedmimístnou verzi. Tato varianta je alternativou ke kompaktním MPV a ve srovnání s nimi se snaží vyniknout svou variabilitou. Nový Partner Tepee je totiž vybaven sedmi samostatnými sedadly a všechna zadní sedadla jsou sklopná a vyjímatelná. Interiér této odvozené osobní verze se tak může přizpůsobit aktuálním přáním majitele a být vším od prostorné dodávky až po vůz pro velkou rodinu.

Komfortu sezení ve třetí řadě byla v Tepee věnována maximální pozornost. V porovnání s pětimístnou verzí byla sedadla ve druhé řadě zvýšena o 42 mm a posunuta o 90 mm vpřed, aby vzniklo co nejvíce místa pro nohy pasažérů sedících zcela vzadu. Sedadla v obou zadních řadách lze složit, vyklopit do svislé polohy a samostatně vyjmout. Hmotnost sedadel ve 2. řadě je 14 kg a sedadla ve 3. řadě váží jen 12 kg. Sedadla v poslední řadě jsou přístupná sklopením bočních sedadel v prostřední řadě.

V úrovni podlahy v zadní části najdeme tři dodatečné odkládací prostory, z nichž jeden slouží pro uschování složeného krytu zavazadel. Cestující v druhé řadě mají k dispozici sklopné stolky a mohou nastavit sklon svého opěradla. Objem zavazadlového prostoru v sedmimístné konfiguraci je 100 l pod krytem, se sklopenými sedadly ve třetí řadě se zvýší na 470 l a pokud sedadla v této řadě vyjmete, činí objem 650 l.

V nabídce Tepee zůstávají i v sedmimístné verzi zážehové i vznětové motory 1,6 a výkony od 75 do 110 koní, vybavené pětistupňovou manuální převodovkou.

Sedmimístný Partner Tepee je k dispozici ve verzích Premium a Outdoor a čeští zákazníci si jej mohou objednat již nyní. Sedmimístná varianta je nabízena jako doplněk v kombinaci s bočními airbagy za cenu 30 900 Kč vč. DPH. 

Klepněte pro větší obrázek

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 12 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 205 příspěvků