Peugeot Partner, Citroën Berlingo a Opel Combo představeny v nové generaci

Haftan  |  26. 06. 2018 14:22

No v civilni verzi bych bral asi jen Citroen. Opel je pragmaticky hnusny, to by se ale zdejsi redakci mohlo na vysost libit. Uz se tesim az v redakcnim testu vyhraje 'zaslouzene' ve caddy...

Odpovědět  |   | 
Kluge  |  26. 06. 2018 21:20

...jak jinak by to mohlo dopadnout na koncernovém PR webu...

Odpovědět  |   | 
da  |  30. 06. 2018 16:10

...když už o něčem mluvíš, napiš to laskavě správně - je to: "Anti-Tesla koncernový PR web"

Odpovědět  |   | 
PeterS  |  26. 06. 2018 19:26

veľmi zaujímavé - v tom Citroene sú vpredu tri sedadlá! To som tuším v tejto kategórií ešte nevidel. Pre firmy to môže byť veľmi zaujímavé. Neviete, prosím vás, či je to špecifikum Citroena, alebo sa to týka všetkých troch? A je to špecifikum týchto úžitkových verzií, alebo sa to dá objednať aj v "civilných" verziách? A vôbec, bude táto možnosť dostupná na našom trhu?

Odpovědět  |   | 

jumpy má taky tři sedadla, je to všechno o konfiguraci. Do města to jde.

Odpovědět  |   | 

samo v té předchozí.

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  26. 06. 2018 19:49

Na fotce má Opel dvojsedadlo také.
Vyrábí to nejspíš stejná linka, takže to bude podobné (jen trochu ošklivější ).

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  26. 06. 2018 22:07

Civilní verze jsou více zaměřené na pohodlí a vzhledem k tomu, že je možné mít pětimístnou a sedmimístnou verzi (s plnohodnotnými sedačkami), tak to dvojité přední sedadlo nedává smysl.

To dvojsedadlo bylo už v předchozí verzi, možná by v nějakém garážovém servisu specializovaném na Citroeny mohli vědět, jestli by bylo možné to sedadlo umístit do kolejniček v civilní verzi.

Odpovědět  |   | 
Kluge  |  26. 06. 2018 21:19

V titulku postrádám zmínku o hlavním konkurentovi Škodě Průser...eee, pardon, Roomster. Je to záměrná redakční chyba?

Odpovědět  |   | 
Tom  |  27. 06. 2018 06:53

?

Odpovědět  |   | 
Hmm  |  27. 06. 2018 16:05

Opet vyblitek zdejsiho kasparka Kvicaly.

Odpovědět  |   | 
Emil  |  26. 06. 2018 22:37

No me se ten Opel libi,mozna budu o nem uvazovat......

Odpovědět  |   | 
pacho  |  28. 06. 2018 06:30

asi najlepšie, čo v tejto kategórii existuje, zatiaľ neprekonané ani po 20-tich rokoch

Odpovědět  |   | 
Ota  |  28. 06. 2018 08:27

no vzhledem k proklamovace cene v nemeckych mediich, kdy osobni verze startuje na 19990 EUR to bude mit osobni verze tezky ... za ty penize uz je plno jinych aut (civilni sourozenec Picasso, napriklad). a nebo budou slevy jako do ted ... zaklad 500 tacu, trvala sleva 150 tacu ... pak prodeje asi budou pokracovat ve stavajicich stavech.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  28. 06. 2018 19:16

Citroen Picasa už nevyrába.

Odpovědět  |   | 
Polo  |  29. 06. 2018 12:59

Pche. Dáčka Dokker je stejně nejlepší.

Odpovědět  |   | 
da  |  30. 06. 2018 16:08

Tak žádná revoluce, ale zdá se mi že to auto zraje jak víno. A líbí se mi, že se interiér jednotlivých značek výrazně liší, často jsou ty auta uplně stejný až na ten znak na volantu nebo kapotě. Tady má Opel svůj volant a dokonce třeba Peugeot celý svůj i-cockpit. Auta se mi líbí.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

dnes | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A