Peugeot Partner, Citroën Berlingo a Opel Combo představeny v nové generaci

Užitkovým vozům se dost možná nevěnujeme tolik, jak by si někteří z vás asi přáli, tak bychom mohli tuto tematickou disproporci trochu napravit. Seznamte se zcela novými pracanty koncernu PSA.

Osobní varianty těchto modelů dost možná už znáte. Zatímco Opel a Citroën zůstaly u původního označení, Peugeot pro svou civilnější variantu tohoto vozu vybral jméno Rifter. Zavedený název nicméně evidentně nekončí. Partner se vrací v podobě užitkové varianty a společně s ním i dodávkové provedení modelu Berlingo a Combo.

Nový Citroën Berlingo oficiálně: Takhle stylová dodávka tu ještě nebyla

Nový Citroën Berlingo oficiálně: Takhle stylová dodávka tu ještě nebyla

Jak sami vidíte, novinky se od sebe odlišují především detaily, které podporují jejich příslušnost ke konkrétní značce, jinak ale jde o víceméně stejná auta. Mají 4,4 metru, přičemž ložná plocha má délku 1,81 metru. Málo? Pak si můžete vybrat jednu z prodloužených verzí karoserie, která má 4,75 metru a vnitřní délku „zavazadelníku“ až 2,16 metru.

Užitečné zatížení se podle jednotlivých provedení pohybuje od 650 do 1000 kg a zajímavostí je, že vám auto kontroluje využitelnost uvedené hmotnosti. S 90procentním využití povoleného zatížení se na palubní desce rozsvítí bílá dioda, která při dalším navyšování nákladu změní postupně svou barvu na žlutou a červenou.

Poslední do party. Peugeot Rifter nahrazuje Partnera a dostal i-Cockpit

Poslední do party. Peugeot Rifter nahrazuje Partnera a dostal i-Cockpit

Pokud vám nestačí standardní podvozek, ptejte se po různých světlých výškách zavěšení, ochraně motoru a pochopitelně i výbavách. Některá auta nejsou jen prosté dvousedadlové dodávky, ale můžete z nich udělat klasická pětimístná auta.

Nešetřilo se ani na luxusní výbavě. Pokud budete chtít, můžete si do vozů kromě takových prvků jako je klimatizace či navigace objednat také bezdrátové dobíjení telefonu, adaptivní tempomat nebo dokonce barevný head-up displej.

Toto je nový Opel Combo Life. Nepřipomíná vám něco?

Toto je nový Opel Combo Life. Nepřipomíná vám něco?

Přesné termíny uvedení na trh vám prozatím neřekneme, ale vězte, že se auta dostanou do showroomů ještě před koncem letošního roku.

 

TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG 1st Edition: Sesazený král Evropy vrací úder

Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG

Přestože se nový Volkswagen Golf tváří jako ten minulý, ve skutečnosti prošel komplexní proměnou. Spoléhá na elektrifikaci a přijel se zcela novým pojetím interiéru. Všechno to přináší zajímavé výhody, ale také jisté nevýhody.

1.  4.  2020 | Jan Mička | 59 příspěvků
Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 147 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 25 příspěvků