Peugeot Partner a Tepee dostaly dotykový displej a úspornější motory

Na autosalonu v Alžírsku představí Peugeot faceliftovanou verzi oblíbené malé dodávky i z ní odvozeného velkoprostorového modelu.

Peugeot Partner a jeho osobní dvojče Partner Tepee dostaly facelift. Hranatější příď odpovídá aktuálnímu designovému slohu značky. Interiér si zachoval původní architekturu, na palubní desce však přibyl velký dotykový displej multimediálního systému.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Exteriér se změnil víc než interiér, ve kterém je hlavní novinkou 7" dotykový displej

Díky němu se Partner Tepee naučil kamarádit s chytrými telefony – systém podporuje protokoly MirrorLink i Carplay. Přes Bluetooth handsfree je možné komunikovat s hlasovým ovládáním telefonu, například virtuální asistentkou Siri v iPhone.

Všechny motory vykazují pokles emisí CO2 a tedy i spotřeby – alespoň v homologačním měřicím cyklu. Nejúspornější motorizací Partneru Tepee je diesel 1.6 BlueHDI 100 k s emisemi CO2 109 g/km. K dispozici je také zážehová šestnáctistovka. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Součástí řady Partner je i užitkový elektromobil Partner Electric

Modernizovaný Peugeot Partner i Partner Tepee budou mít premiéru na autosalonu v… nikoliv v Ženevě, ale v Alžírsku. Automobilka uvádí, že 27 % všech Partnerů se prodá mimo Evropu.

Podrobnosti se dozvíte z přiložené tiskové zprávy:

Zobrazit tiskovou zprávu

 

První jízda s novým Seatem Leon 1.5 TSI: Tak dobrý, že vás dostane na kolena

Seat Leon 1.5 TSI ACT 110 kW

První dostaveníčko s novou generací Seatu Leon považujme za hodně letmé seznámení. Vyzkoušeli jsme benzinovou patnáctistovku s manuálem, největší radost nám však dělal podvozek.

28.  5.  2020 | Jan Mička | 48 příspěvků
Minitest Hyundai Kona Hybrid Premium: Příští zastávka Spořilov?

Hyundai Kona Hybrid Premium

Hyundai má talent snad na všechno. Umí rodinná, sportovní i užitková auta. Jak se mu ale povedl hybridní crossover?

24.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 76 příspěvků
Minitest Volkswagen up! GTI (85 kW): Meziměstská střela i obětní beránek

Volkswagen up! GTI

Utratit více než 400.000 Kč za městské auto se spalovacím motorem může kdekomu připadat jako holý nesmysl. Všechno ale začne dávat smysl, když vezmete v úvahu tři magická písmena na jeho zádi a pořádně se projedete.

21.  5.  2020 | Jan Mička | 13 příspěvků