Peugeot Partner a Tepee dostaly dotykový displej a úspornější motory

Na autosalonu v Alžírsku představí Peugeot faceliftovanou verzi oblíbené malé dodávky i z ní odvozeného velkoprostorového modelu.

Peugeot Partner a jeho osobní dvojče Partner Tepee dostaly facelift. Hranatější příď odpovídá aktuálnímu designovému slohu značky. Interiér si zachoval původní architekturu, na palubní desce však přibyl velký dotykový displej multimediálního systému.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Exteriér se změnil víc než interiér, ve kterém je hlavní novinkou 7" dotykový displej

Díky němu se Partner Tepee naučil kamarádit s chytrými telefony – systém podporuje protokoly MirrorLink i Carplay. Přes Bluetooth handsfree je možné komunikovat s hlasovým ovládáním telefonu, například virtuální asistentkou Siri v iPhone.

Všechny motory vykazují pokles emisí CO2 a tedy i spotřeby – alespoň v homologačním měřicím cyklu. Nejúspornější motorizací Partneru Tepee je diesel 1.6 BlueHDI 100 k s emisemi CO2 109 g/km. K dispozici je také zážehová šestnáctistovka. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Součástí řady Partner je i užitkový elektromobil Partner Electric

Modernizovaný Peugeot Partner i Partner Tepee budou mít premiéru na autosalonu v… nikoliv v Ženevě, ale v Alžírsku. Automobilka uvádí, že 27 % všech Partnerů se prodá mimo Evropu.

Podrobnosti se dozvíte z přiložené tiskové zprávy:

Zobrazit tiskovou zprávu

 

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků