Peugeot Partner a Tepee dostaly dotykový displej a úspornější motory

Na autosalonu v Alžírsku představí Peugeot faceliftovanou verzi oblíbené malé dodávky i z ní odvozeného velkoprostorového modelu.

Peugeot Partner a jeho osobní dvojče Partner Tepee dostaly facelift. Hranatější příď odpovídá aktuálnímu designovému slohu značky. Interiér si zachoval původní architekturu, na palubní desce však přibyl velký dotykový displej multimediálního systému.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Exteriér se změnil víc než interiér, ve kterém je hlavní novinkou 7" dotykový displej

Díky němu se Partner Tepee naučil kamarádit s chytrými telefony – systém podporuje protokoly MirrorLink i Carplay. Přes Bluetooth handsfree je možné komunikovat s hlasovým ovládáním telefonu, například virtuální asistentkou Siri v iPhone.

Všechny motory vykazují pokles emisí CO2 a tedy i spotřeby – alespoň v homologačním měřicím cyklu. Nejúspornější motorizací Partneru Tepee je diesel 1.6 BlueHDI 100 k s emisemi CO2 109 g/km. K dispozici je také zážehová šestnáctistovka. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Součástí řady Partner je i užitkový elektromobil Partner Electric

Modernizovaný Peugeot Partner i Partner Tepee budou mít premiéru na autosalonu v… nikoliv v Ženevě, ale v Alžírsku. Automobilka uvádí, že 27 % všech Partnerů se prodá mimo Evropu.

Podrobnosti se dozvíte z přiložené tiskové zprávy:

Zobrazit tiskovou zprávu

 

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

včera | Miro Mihálik | 12 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků