Peugeot Partner a Tepee dostaly dotykový displej a úspornější motory

Na autosalonu v Alžírsku představí Peugeot faceliftovanou verzi oblíbené malé dodávky i z ní odvozeného velkoprostorového modelu.

Peugeot Partner a jeho osobní dvojče Partner Tepee dostaly facelift. Hranatější příď odpovídá aktuálnímu designovému slohu značky. Interiér si zachoval původní architekturu, na palubní desce však přibyl velký dotykový displej multimediálního systému.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Exteriér se změnil víc než interiér, ve kterém je hlavní novinkou 7" dotykový displej

Díky němu se Partner Tepee naučil kamarádit s chytrými telefony – systém podporuje protokoly MirrorLink i Carplay. Přes Bluetooth handsfree je možné komunikovat s hlasovým ovládáním telefonu, například virtuální asistentkou Siri v iPhone.

Všechny motory vykazují pokles emisí CO2 a tedy i spotřeby – alespoň v homologačním měřicím cyklu. Nejúspornější motorizací Partneru Tepee je diesel 1.6 BlueHDI 100 k s emisemi CO2 109 g/km. K dispozici je také zážehová šestnáctistovka. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Součástí řady Partner je i užitkový elektromobil Partner Electric

Modernizovaný Peugeot Partner i Partner Tepee budou mít premiéru na autosalonu v… nikoliv v Ženevě, ale v Alžírsku. Automobilka uvádí, že 27 % všech Partnerů se prodá mimo Evropu.

Podrobnosti se dozvíte z přiložené tiskové zprávy:

Zobrazit tiskovou zprávu

 

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 16 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky