Peugeot Onyx: takové dveře byste asi otevírat nechtěli

Značka Peugeot letos do Ženevy přivezla také svoji pozoruhodnou studii Onyx.

Peugeot Onyx je koncepční studií supersportovního automobilu a oficiální premiéru si odbyl již vloni v Paříži. Nyní si jej ale mohou prohlédnout také návštěvníci probíhajícího autosalonu v Ženevě, kteří si na voze všimnou zřejmě především velmi zajímavě pojatého dvoumístného interiéru a přístupu k němu. Ten zajišťují ohromné boční dveře, jež se otevírají včetně částí prahů a s pomocí složitých závěsů se otevírají zvlášť plášť dveří a zvlášť jejich skelet.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Peugeot Onyx vyniká zvláště specifickým řešením dveří

Interiér modelu Onyx ve svém interiéru vyniká skutečně odvážnými řešeními, z nichž zřejmě nejzajímavější jsou pevná, širokou a vysokou středovou konzolí oddělená sedadla. Před multifunkčním volantem jen těžko popsatelného tvaru je vidět podobně neobvykle střižený přístrojový štít, jenž působí velmi jednoduchým dojmem. Většina ovládacích prvků reaguje na pouhý dotyk, na středové konzoli kupodivu nenajdeme žádné monitory ohromující svojí úhlopříčkou.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Asi vás to nepřekvapí, ale se sériovou výrobou se nepočítá

O pohon tohoto impozantního stroje s délkou 4 650 mm se stará hybridní pohonná soustava, jejímž základem je vznětový osmiválec HDI FAP s objemem 3,7 l a výkonem 600 koní (441 kW). Točivý moment se na kola zadní nápravy přenáší skrze šestistupňovou převodovku se sekvenčním řazením. Vůz disponuje soustavou rekuperace brzdné energie (KERS), jež se při brzdění ukládá v li-ionových akumulátorech.

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

včera | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků