Peugeot Onyx: takové dveře byste asi otevírat nechtěli

Značka Peugeot letos do Ženevy přivezla také svoji pozoruhodnou studii Onyx.

Peugeot Onyx je koncepční studií supersportovního automobilu a oficiální premiéru si odbyl již vloni v Paříži. Nyní si jej ale mohou prohlédnout také návštěvníci probíhajícího autosalonu v Ženevě, kteří si na voze všimnou zřejmě především velmi zajímavě pojatého dvoumístného interiéru a přístupu k němu. Ten zajišťují ohromné boční dveře, jež se otevírají včetně částí prahů a s pomocí složitých závěsů se otevírají zvlášť plášť dveří a zvlášť jejich skelet.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Peugeot Onyx vyniká zvláště specifickým řešením dveří

Interiér modelu Onyx ve svém interiéru vyniká skutečně odvážnými řešeními, z nichž zřejmě nejzajímavější jsou pevná, širokou a vysokou středovou konzolí oddělená sedadla. Před multifunkčním volantem jen těžko popsatelného tvaru je vidět podobně neobvykle střižený přístrojový štít, jenž působí velmi jednoduchým dojmem. Většina ovládacích prvků reaguje na pouhý dotyk, na středové konzoli kupodivu nenajdeme žádné monitory ohromující svojí úhlopříčkou.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Asi vás to nepřekvapí, ale se sériovou výrobou se nepočítá

O pohon tohoto impozantního stroje s délkou 4 650 mm se stará hybridní pohonná soustava, jejímž základem je vznětový osmiválec HDI FAP s objemem 3,7 l a výkonem 600 koní (441 kW). Točivý moment se na kola zadní nápravy přenáší skrze šestistupňovou převodovku se sekvenčním řazením. Vůz disponuje soustavou rekuperace brzdné energie (KERS), jež se při brzdění ukládá v li-ionových akumulátorech.

TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

včera | Jan Mička | 45 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků