Peugeot Onyx: takové dveře byste asi otevírat nechtěli

Značka Peugeot letos do Ženevy přivezla také svoji pozoruhodnou studii Onyx.

Peugeot Onyx je koncepční studií supersportovního automobilu a oficiální premiéru si odbyl již vloni v Paříži. Nyní si jej ale mohou prohlédnout také návštěvníci probíhajícího autosalonu v Ženevě, kteří si na voze všimnou zřejmě především velmi zajímavě pojatého dvoumístného interiéru a přístupu k němu. Ten zajišťují ohromné boční dveře, jež se otevírají včetně částí prahů a s pomocí složitých závěsů se otevírají zvlášť plášť dveří a zvlášť jejich skelet.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Peugeot Onyx vyniká zvláště specifickým řešením dveří

Interiér modelu Onyx ve svém interiéru vyniká skutečně odvážnými řešeními, z nichž zřejmě nejzajímavější jsou pevná, širokou a vysokou středovou konzolí oddělená sedadla. Před multifunkčním volantem jen těžko popsatelného tvaru je vidět podobně neobvykle střižený přístrojový štít, jenž působí velmi jednoduchým dojmem. Většina ovládacích prvků reaguje na pouhý dotyk, na středové konzoli kupodivu nenajdeme žádné monitory ohromující svojí úhlopříčkou.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Asi vás to nepřekvapí, ale se sériovou výrobou se nepočítá

O pohon tohoto impozantního stroje s délkou 4 650 mm se stará hybridní pohonná soustava, jejímž základem je vznětový osmiválec HDI FAP s objemem 3,7 l a výkonem 600 koní (441 kW). Točivý moment se na kola zadní nápravy přenáší skrze šestistupňovou převodovku se sekvenčním řazením. Vůz disponuje soustavou rekuperace brzdné energie (KERS), jež se při brzdění ukládá v li-ionových akumulátorech.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků