Peugeot Onyx je zpět na scéně. Tentokrát jako čtyřdveřový sedan Exalt

Peugeot Onyx je zpět na scéně. Tentokrát jako čtyřdveřový sedan Exalt

V roce 2012 se na pařížském autosalonu poprvé představil koncept Peugeot Onyx. Velmi zajímavě vypadající studie, která vzbudila pozornost kromě designu také použitými materiály, se dočká pokračovatele. Francouzská automobilka představuje čtyřdveřový sedan Exalt.

Peugeot Onyx: takové dveře byste asi otevírat nechtěli

Peugeot Onyx: takové dveře byste asi otevírat nechtěli

Podrobnosti máme očekávat ve čtvrtek 10. dubna, prozatím Peugeot uvádí, že je Exalt v podstatě sedan odvozený od studie Onyx. Jen pro připomenutí, Onyx používá ve velké míře uhlíkové kompozity, část karoserie je provedena ve stylu „žraločí kůže“, některé díly jsou vyrobeny z nelakované mědi. Ty ale podle první fotky Exalt nemá. Studie navíc dostala okna používající plexisklo PMMA, palubní deska vznikla z recyklovaného papíru.

Speciál 2008 se odhaluje, aneb Peugeot bude opět závodit na Dakaru

Speciál 2008 se odhaluje, aneb Peugeot bude opět závodit na Dakaru

Největší rozdíl můžeme očekávat u motoru. Zatímco Onyx nabídl naftový osmiválec s výkonem 600 koní, u novějšího konceptu tisková zpráva slibuje benzinový HYbrid4 s maximálním výkonem 340 koní.

Klepněte pro větší obrázek
Foto: Peugeot

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 72 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků