Peugeot oficiálně uvedl na český trh novou 108 a omlazenou 508

Peugeot oficiálně uvedl na český trh novou 108 a omlazenou 508

Jako poslední z kolínských trojčat dorazil do ČR Peugeot 108. Francouzská automobilka jej oficiálně uvedla na český trh právě dnes. K dispozici je třídveřová i pětidveřová verze. Nejdostupnější provedení stojí 223 900 Kč.

Toyota Aygo, Peugeot 108 a Citroën C1: kolínský trojboj podruhé

Toyota Aygo, Peugeot 108 a Citroën C1: kolínský trojboj podruhé

Stejně jako Toyota bude i Peugeot nabízet svůj kolínský model ve třech úrovních výbavy. V případě francouzské značky jde o Access, Active a Allure. Základním motorem je litrové VTi o výkonu 51 kW kombinované s pětistupňovou manuální převodovkou.

Silnější alternativu představuje dvanáctistovka PureTech (60 kW). Ta je dostupná od výbavy Active za cenu 265 900 Kč. Obě zmíněné částky se vztahují k třídveřové verzi. Za druhý pár dveří se připlácí pouhých pět tisíc korun, u motoru 1.2 PureTech činí rozdíl 8000 Kč.

Peugeot 108 hýří barvami a umí zrcadlit displej mobilu na palubce

Peugeot 108 hýří barvami a umí zrcadlit displej mobilu na palubce

Z kolínských trojčat se Peugeot 108 se svou „cenou od“ zařadil přesně mezi Aygo a C1. Toyota startuje s třídveřovou karoserií na částce 209 900 Kč, na druhou stranu silnější dvanáctistovku v jejím ceníku nenajdete.

Citroën jde na české zákazníky ještě trochu jinak. Třídveřovou karoserii nabízí pouze v kombinaci s nejvyšší úrovní výbavy Shine za 309 900 Kč, nižší úroveň Feel je dostupná pouze s pětidveřovou karoserií. První cena tak činí 236 900 Kč.

Toyota Aygo přichází se známou technikou první jízdní dojmy

Toyota Aygo přichází se známou technikou první jízdní dojmy

Spolu s novou generací Peugeotu 108 dorazil na český trh také modernizovaný Peugeot 508. Ten nese jinou masku chladiče, nové prvky výbavy (couvací kameru, nový multimediální systém, sledování mrtvého úhlu) a motory, které zvládnou normu Euro 6. Důležitou novinkou je především dvoulitr BlueHDi naladěný na 110 kW (150 k) nebo 132 kW (180 k).

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4 AllGrip: Chcete ho? Ano, chcete ho!

Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4

Když na vás Jimny pohlédne svým roztomilým kukučem, není ani třeba klást onu známou otázku „Chcete mě?“. Tehle roztomilej kříženeček je totiž moc hodnej, má rád projížďky po lese, ale umí se chovat i ve městě, hodí se k dětem i na práci, moc toho nespapá a vejde se skoro všude. Toho prostě chcete, o tom není sporu. Ale zaprvé není všechno jen a jen růžové, a pak je tu ještě jedna zásadní otázka: Automat, nebo manuál? Pečlivě jsme vyzkoušeli oba.

dnes | Petr Schnagl | 16 příspěvků
První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

10.  12.  2019 | Svět motorů | 59 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 31 příspěvků