Peugeot oficiálně uvedl na český trh novou 108 a omlazenou 508

Peugeot oficiálně uvedl na český trh novou 108 a omlazenou 508

Jako poslední z kolínských trojčat dorazil do ČR Peugeot 108. Francouzská automobilka jej oficiálně uvedla na český trh právě dnes. K dispozici je třídveřová i pětidveřová verze. Nejdostupnější provedení stojí 223 900 Kč.

Video | Premiéry | Hatchbacky | Peugeot | Toyota | Design | Citroën | Ženeva 2014

Toyota Aygo, Peugeot 108 a Citroën C1: kolínský trojboj podruhé

Stejně jako Toyota bude i Peugeot nabízet svůj kolínský model ve třech úrovních výbavy. V případě francouzské značky jde o Access, Active a Allure. Základním motorem je litrové VTi o výkonu 51 kW kombinované s pětistupňovou manuální převodovkou.

Silnější alternativu představuje dvanáctistovka PureTech (60 kW). Ta je dostupná od výbavy Active za cenu 265 900 Kč. Obě zmíněné částky se vztahují k třídveřové verzi. Za druhý pár dveří se připlácí pouhých pět tisíc korun, u motoru 1.2 PureTech činí rozdíl 8000 Kč.

Premiéry | Technika | Peugeot | Design | Ženeva 2014

Peugeot 108 hýří barvami a umí zrcadlit displej mobilu na palubce

Z kolínských trojčat se Peugeot 108 se svou „cenou od“ zařadil přesně mezi Aygo a C1. Toyota startuje s třídveřovou karoserií na částce 209 900 Kč, na druhou stranu silnější dvanáctistovku v jejím ceníku nenajdete.

Citroën jde na české zákazníky ještě trochu jinak. Třídveřovou karoserii nabízí pouze v kombinaci s nejvyšší úrovní výbavy Shine za 309 900 Kč, nižší úroveň Feel je dostupná pouze s pětidveřovou karoserií. První cena tak činí 236 900 Kč.

Hatchbacky | Toyota | První svezení

Toyota Aygo přichází se známou technikou první jízdní dojmy

Spolu s novou generací Peugeotu 108 dorazil na český trh také modernizovaný Peugeot 508. Ten nese jinou masku chladiče, nové prvky výbavy (couvací kameru, nový multimediální systém, sledování mrtvého úhlu) a motory, které zvládnou normu Euro 6. Důležitou novinkou je především dvoulitr BlueHDi naladěný na 110 kW (150 k) nebo 132 kW (180 k).

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

včera | Michal Žďárský | 5 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků