Peugeot navrhl vrtulník, změnu oboru ale nechystá

Peugeot navrhl vrtulník, změnu oboru ale nechystá

Pod návrhem vrtulníku H160, který vystavuje Airbus Helicopter na právě probíhajícím aerosalonu v Dubaji, je podepsaná automobilka Peugeot – konkrétně její návrhářské středisko Peugeot Design Lab.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Podoba stroje Airbus Helicopters H160 vznikla s přispěním návrhářů Peugeotu

Neznamená to ale, že by v PSA uvažovali o diverzifikaci výrobního programu směrem do letectví. Pro návrháře Peugeotu byla účast v soutěži vyhlášené Airbusem vítaným cvičením. Vystavovaný vrtulník H160 je už výsledkem práce Airbusu, jehož designéři rozpracovali a dokončili návrh dodaný Peugeotem. 

Airbus Helicopters H160 je projekt 12místného vrtulníku poháněného dvěma motory Turbomeca Arrano. Poprvé vzlétl letos 13. června, k zákazníkům by se měl dostat za tři roky. Jeho výrobce, společnost Airbus Helicopters, je vrtulníková divize skupiny Airbus, dříve známá jako Eurocopter Group. 

Zobrazit tiskovou zprávu

bazar

Peugeot 307 1,6
Rok výroby: 2004
Stav: 144 406 km
Cena: 50 000 Kč
Peugeot 206 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 130 779 km
Cena: 60 000 Kč
Peugeot 308 1,4
Rok výroby: 2008
Stav: 55 582 km
Cena: 150 000 Kč
Peugeot 308 1,2
Rok výroby: 2015
Stav: 24 141 km
Cena: 290 000 Kč
Peugeot 106 1,4
Rok výroby: 1998
Stav: 166 984 km
Cena: 20 000 Kč
Peugeot 207 1,6
Rok výroby: 2007
Stav: 93 529 km
Cena: 88 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků