Peugeot nabídne své konstrukční služby externím zákazníkům

Doba se mění a automobilové koncerny si staví auta samy, přičemž kapacity svých kanceláří stále častěji nabízejí i představitelům jiných odvětví strojírenství.
Seznam kapitol
  1. Peugeot Design Lab
  2. Fotogalerie

Ještě nedávno si světové automobilky najímaly služby specializovaných karosáren, které často zpracovaly nejen vzhled karoserie konkrétního modelu, ale také připravily jeho výrobní technologii. V posledních letech se trend obrací. Karosárny krachují a ty šťastnější se orientují na jiná odvětví průmyslového designu, zatímco auta si navrhují speciální stylistická studia v rámci automobilek.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Letadlo by Peugeot Design Lab

Ale tím to nekončí, neboť tyto ateliéry často hledají uplatnění také u externích zákazníků. Nyní přichází automobilka Peugeot, součást koncernu PSA, se svým novým projektem Peugeot Design Lab. Ten má fungovat v rámci koncernového střediska PSA Design Centre, ale zároveň hodlá těžit z potenciálu ateliérů Peugeotu v Paříži, Šanghaji a Sao Paulu v Brazílii.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Bicykly by Peugeot Design Lab

Hlavou Peugeot Design Lab se stane Cathal Loughnan a bude přímo podléhat vedení Gillese Vidala, šéfstylisty Peugeotu. Přijímat má objednávky nejen z nitra koncernu PSA, ale hlavně od externích zákazníků. Jistou ochutnávkou vám mohou být přiložené nákresy zahrnující návrhy různých druhů lodí, letadel a jízdních kol, ale také náramkových hodinek. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Jachty a rychlé čluny by Peugeot Design Lab
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Peugeot Design Lab
  2. Fotogalerie
Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

včera | Jan Mička
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků