Peugeot nabídne k Partneru Tepee nový benzínový čtyřválec 1,6 VTi

Zástupce francouzského lva v segmentu kompaktních MPV, Partner Tepee bude od příštího měsíce nabízen s novým benzínovým čtyřválcem 1,6 VTi. Ten nahradí současně nabízenou 16tiventilovou jednotku, od které se liší nejen výkonem ale i technickou propracovaností, čímž se pro účely tohoto modelu hodí víc a stane se vhodnou variantou pro zaryté odpůrce dieselových agregátů. Novinka disponuje výkonem 120 koní při 6 000 ot./min. a maximálním točivým momentem 175 Nm, jenž dosáhne při 4 250 ot./min.

O tom, že nejde o žádného sprintera, ale rodinně zaměřeného kliďase svědčí i fakt, že stovku z klidu pokoří za 13,4 sekund a ručička tachometru se zastaví při 177 km/h. Oproti předchozí 1,6 se však tato novinka může pochlubit o 12,5 procent nižší kombinovanou spotřebou, která se nyní pohybuje kolem 7,2 l/100 km.  Motor splňující normu Euro 5 vypustí na jeden kilometr pouze 169 gramů emisí CO2.
Klepněte pro větší obrázek 
Peugeot Partner Tepee
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

dnes | Radek Pecák | 3 příspěvky
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků