Peugeot nabídne k Partneru Tepee nový benzínový čtyřválec 1,6 VTi

Zástupce francouzského lva v segmentu kompaktních MPV, Partner Tepee bude od příštího měsíce nabízen s novým benzínovým čtyřválcem 1,6 VTi. Ten nahradí současně nabízenou 16tiventilovou jednotku, od které se liší nejen výkonem ale i technickou propracovaností, čímž se pro účely tohoto modelu hodí víc a stane se vhodnou variantou pro zaryté odpůrce dieselových agregátů. Novinka disponuje výkonem 120 koní při 6 000 ot./min. a maximálním točivým momentem 175 Nm, jenž dosáhne při 4 250 ot./min.

O tom, že nejde o žádného sprintera, ale rodinně zaměřeného kliďase svědčí i fakt, že stovku z klidu pokoří za 13,4 sekund a ručička tachometru se zastaví při 177 km/h. Oproti předchozí 1,6 se však tato novinka může pochlubit o 12,5 procent nižší kombinovanou spotřebou, která se nyní pohybuje kolem 7,2 l/100 km.  Motor splňující normu Euro 5 vypustí na jeden kilometr pouze 169 gramů emisí CO2.
Klepněte pro větší obrázek 
Peugeot Partner Tepee
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků