Nejstarší stále fungující automobilová značka na světě otevírá novou stránku ve své historii. K tomu samozřejmě patří i nové logo.
Od roku 1850 měl Peugeot postupně deset log, na nichž se vždy objevoval lev. V jedenácté verzi lev zůstává, v moderní stylizaci je však součástí nového erbu. Změnou chce francouzská automobilka zvýraznit novou éru, ve které patří pod nedávno založený koncern Stellantis a míří k udržitelné budoucnost s výrazným zaměřením na elektrifikaci.
Dosud používané, v pořadí desáté logo bylo uvedeno v roce 2010. Na samotných vozech však uvidíme novou podobu loga až při uvedení nové generace Peugeotu 308, jehož premiéra by neměla být zrovna daleko. Právě nový hatchback a kombi budou prvními zástupci nové produktové řady Peugeotu.
Se slovy o změně identity patří k novému logu přirozeně i nový grafický styl propagačních materiálů značky. Na jeho podobu se můžete kromě historického vývoje znaků Peugeotu podívat v galerii. Nejde však pouze o vzhled, který se u francouzské značky mění. I showroomy projdou přeměnou a mají být útulnějším místem pro zákazníky, kdežto na webových stránkách se výrobce zaměří na stále populárnější on-line prodej vozů.
Nakonec přichází Peugeot i s novou lifestylovou kolekcí, která se ovšem nezaměří pouze na oblečení nebo doplňky, nabídku bude tvořit i elektronika, předměty pro stolování, kancelářské potřeby, miniatury a další produkty. Jak říká značka, jednoduše „celý vesmír Peugeot, který ladí s novou identitou“.