Peugeot má nejmenší dealerství na světě. Nachází se v telefonní budce

Peugeot má nejmenší dealerství na světě. Nachází se v telefonní budce

Automobilky se snaží zaujat skutečně různými způsoby. Častokrát volí formu různých rekordů. Stejným směrem šel také Peugeot. Ten otevřel nejmenší dealerství na světě. Vejde se do telefonní budky! 

Peugeot, Citroën i DS spouštějí ve Francii prodej svých aut přes internet

Peugeot, Citroën i DS spouštějí ve Francii prodej svých aut přes internet

Francouzská automobilka ukazuje, že dealerství se může obejít i bez vystaveného automobilu. Do malého prostoru typické telefonní budky na londýnském náměstí Russell se toho opravdu moc nevejde. Na tabletu si zde zákazník může jednoduše prohlídnout portfolio modelů automobilky a pohrát si s konfigurátorem. 

Když už si svůj vysněný model vyberete, tablet vám doporučí návštěvu místního prodejce. Zde se můžete na vlastní kůži přesvědčit o vhodnosti vámi vybraného modelu. Netradiční dealerství bude otevřeno do konce měsíce. Propagovat má možnost online pořízení auta, což je služba, kterou francouzská automobilka spustila ve Velké Británii již v lednu. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Zdroj: Youtube

bazar

Peugeot 206 1,6
Rok výroby: 2003
Stav: 84 289 km
Cena: 54 000 Kč
Peugeot 308 1,6
Rok výroby: 2009
Stav: 115 000 km
Cena: 135 000 Kč
Peugeot 308 1,6
Rok výroby: 2008
Stav: 116 246 km
Cena: 95 000 Kč
Peugeot 307 1,6
Rok výroby: 2007
Stav: 127 886 km
Cena: 101 000 Kč
Peugeot RCZ 2
Rok výroby: 2013
Stav: 146 015 km
Cena: 320 000 Kč
Peugeot 308 1,6
Rok výroby: 2010
Stav: 178 674 km
Cena: 130 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků
Test: Pět důvodů, proč je teď Opel Insignia favoritem střední třídy

Opel Insignia Grand Sport

Naší recenzí tentokrát prošel Opel Insignia Grand Sport.

5.  9.  2017 | Milan Lažanský | 23 příspěvků