Peugeot má nejmenší dealerství na světě. Nachází se v telefonní budce

Peugeot má nejmenší dealerství na světě. Nachází se v telefonní budce

Automobilky se snaží zaujat skutečně různými způsoby. Častokrát volí formu různých rekordů. Stejným směrem šel také Peugeot. Ten otevřel nejmenší dealerství na světě. Vejde se do telefonní budky! 

Peugeot, Citroën i DS spouštějí ve Francii prodej svých aut přes internet

Peugeot, Citroën i DS spouštějí ve Francii prodej svých aut přes internet

Francouzská automobilka ukazuje, že dealerství se může obejít i bez vystaveného automobilu. Do malého prostoru typické telefonní budky na londýnském náměstí Russell se toho opravdu moc nevejde. Na tabletu si zde zákazník může jednoduše prohlídnout portfolio modelů automobilky a pohrát si s konfigurátorem. 

Když už si svůj vysněný model vyberete, tablet vám doporučí návštěvu místního prodejce. Zde se můžete na vlastní kůži přesvědčit o vhodnosti vámi vybraného modelu. Netradiční dealerství bude otevřeno do konce měsíce. Propagovat má možnost online pořízení auta, což je služba, kterou francouzská automobilka spustila ve Velké Británii již v lednu. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Zdroj: Youtube

TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

dnes | Jan Mička | 35 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků