Peugeot L500 R HYbrid oslavuje úspěchy v motorsportu před sto lety

Bude to na den téměř sto let od chvíle, co Peugeot L45 s Dariem Restou za volantem zvítězil v závodě Indy 500, přičemž docílil průměrné rychlosti 135 km/h. Pro Peugeot to byl natolik zásadní úspěch, že se ho rozhodl připomenout speciálním hybridním konceptem.

Takhle nějak by podle designérů mohlo vypadat závodní auto budoucnosti, pokud by ho neomezovaly žádné předpisy. Vypadá jako by právě vyjelo z počítačové hry, ale jde o skutečný koncept. Byť se zatím nejedná o reálné fotografie, ale pouze o rendery.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Peugeot u svého hybridního monopostu použil svůj i-Cockpit
a dvojici projekčních displejů

V útrobách auta se skrývá motor o výkonu 199 kW (270 koní), takže nejspíš půjde o klasickou šestnáctistovku, jakou můžeme znát například z 308 GTI. Na každé nápravě se zároveň nachází elektromotor, celkem by měla hybridní soustava produkovat výkon 368 kW (500 koní) a 700 Nm. V kombinaci s hmotností pouhých 1000 kilogramů je sprint z 0 na 100 km/h otázkou pouhých 2,5 sekundy. 

O sériové výrobě si můžeme nechat zdát, koncept se nanejvýš ukáže na nějaké významné automobilové akci a poté zamíří do továrního muzea. Použité nápady a technologie by se ovšem mohly v průběhu času propracovat i do sériových modelů. Ostatně, technika je velmi podobná s loňským konceptem Peugeotu 308 R HYbrid.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků