Peugeot i-Cockpit: Takhle budou vypadat interiéry francouzské značky

Peugeot přepracoval svou vizi interiéru i-Cockpit. Novinkou je například TFT displej místo analogových budíků před řidičem.
Peugeot i-Cockpit: Takhle budou vypadat interiéry francouzské značky

Francouzská automobilka Peugeot představila vizi interiéru blízké budoucnosti. Už podle fotografií je zřejmé, že to není žádný nereálný designový úlet, ale naprosto realizovatelná věc. Podle všeho se nově pojatý interiér dostane do většiny připravovaných modelů francouzské značky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Z interiéru nových Peugeotů zmizí další tlačítka a klasické analogové budíky uvolní místo multifunkčnímu TFT displeji. Nový je i zábavní systém s rychlejší odezvou. Podivně malý volant zůstane i nadále

Vše se točí kolem centrálního přístrojového panelu, který opouští klasické ručičkové analogové „budíky“ a zavádí multifunkční 12,3" TFT displej. Je to podobný přístup, který razí třeba Audi se svým multifunkčním displejem. Ten jsme mohli vyzkoušet třeba v Audi TT.

Testy | Kombi | Peugeot

Dlouhodobý test Peugeot 308 SW 1.2 PureTech: Bylo to (většinou) fajn

Nový je i centrální dotykový displej s úhlopříčkou 8", který slouží k ovládání rádia, navigace, telefonu a dalších funkcí. Podle automobilky má lepší grafiku, intuitivnější ovládání a rychlejší reakce. Podporuje také funkce Android Auto, Apple CarPlay a MirrorLink. Nové je i 3D zobrazení navigace na obou displejích.

Z nově pojatého interiéru zmizelo několik tlačítek, většinu funkcí už ovládáte jen přes dotykový displej. Podivně malý volant v Peugeotech zůstane nadále. Dokonce je ještě o 2 mm níže, aby nebránil výhledu na hlavní přístrojový štít před řidičem. První vůz, který dostane nový interiér i-Cockpit, bude zřejmě crossover Peugeot 3008.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků