Peugeot i-Cockpit: Takhle budou vypadat interiéry francouzské značky

Peugeot přepracoval svou vizi interiéru i-Cockpit. Novinkou je například TFT displej místo analogových budíků před řidičem.

Francouzská automobilka Peugeot představila vizi interiéru blízké budoucnosti. Už podle fotografií je zřejmé, že to není žádný nereálný designový úlet, ale naprosto realizovatelná věc. Podle všeho se nově pojatý interiér dostane do většiny připravovaných modelů francouzské značky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Z interiéru nových Peugeotů zmizí další tlačítka a klasické analogové budíky uvolní místo multifunkčnímu TFT displeji. Nový je i zábavní systém s rychlejší odezvou. Podivně malý volant zůstane i nadále

Vše se točí kolem centrálního přístrojového panelu, který opouští klasické ručičkové analogové „budíky“ a zavádí multifunkční 12,3" TFT displej. Je to podobný přístup, který razí třeba Audi se svým multifunkčním displejem. Ten jsme mohli vyzkoušet třeba v Audi TT.

Dlouhodobý test Peugeot 308 SW 1.2 PureTech: Bylo to (většinou) fajn

Dlouhodobý test Peugeot 308 SW 1.2 PureTech: Bylo to (většinou) fajn

Nový je i centrální dotykový displej s úhlopříčkou 8", který slouží k ovládání rádia, navigace, telefonu a dalších funkcí. Podle automobilky má lepší grafiku, intuitivnější ovládání a rychlejší reakce. Podporuje také funkce Android Auto, Apple CarPlay a MirrorLink. Nové je i 3D zobrazení navigace na obou displejích.

Z nově pojatého interiéru zmizelo několik tlačítek, většinu funkcí už ovládáte jen přes dotykový displej. Podivně malý volant v Peugeotech zůstane nadále. Dokonce je ještě o 2 mm níže, aby nebránil výhledu na hlavní přístrojový štít před řidičem. První vůz, který dostane nový interiér i-Cockpit, bude zřejmě crossover Peugeot 3008.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků