Peugeot i-Cockpit: Takhle budou vypadat interiéry francouzské značky

Peugeot přepracoval svou vizi interiéru i-Cockpit. Novinkou je například TFT displej místo analogových budíků před řidičem.

Francouzská automobilka Peugeot představila vizi interiéru blízké budoucnosti. Už podle fotografií je zřejmé, že to není žádný nereálný designový úlet, ale naprosto realizovatelná věc. Podle všeho se nově pojatý interiér dostane do většiny připravovaných modelů francouzské značky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Z interiéru nových Peugeotů zmizí další tlačítka a klasické analogové budíky uvolní místo multifunkčnímu TFT displeji. Nový je i zábavní systém s rychlejší odezvou. Podivně malý volant zůstane i nadále

Vše se točí kolem centrálního přístrojového panelu, který opouští klasické ručičkové analogové „budíky“ a zavádí multifunkční 12,3" TFT displej. Je to podobný přístup, který razí třeba Audi se svým multifunkčním displejem. Ten jsme mohli vyzkoušet třeba v Audi TT.

Dlouhodobý test Peugeot 308 SW 1.2 PureTech: Bylo to (většinou) fajn

Dlouhodobý test Peugeot 308 SW 1.2 PureTech: Bylo to (většinou) fajn

Nový je i centrální dotykový displej s úhlopříčkou 8", který slouží k ovládání rádia, navigace, telefonu a dalších funkcí. Podle automobilky má lepší grafiku, intuitivnější ovládání a rychlejší reakce. Podporuje také funkce Android Auto, Apple CarPlay a MirrorLink. Nové je i 3D zobrazení navigace na obou displejích.

Z nově pojatého interiéru zmizelo několik tlačítek, většinu funkcí už ovládáte jen přes dotykový displej. Podivně malý volant v Peugeotech zůstane nadále. Dokonce je ještě o 2 mm níže, aby nebránil výhledu na hlavní přístrojový štít před řidičem. První vůz, který dostane nový interiér i-Cockpit, bude zřejmě crossover Peugeot 3008.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

včera | Stanislav Kolman | 61 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků
Minitest Honda Civic Type-R GT 2020: Limp Bizkit, komiksy a tanec na hraně

Honda Civic Type-R GT 2020

Honda vylepšila svůj nejostřejší model a vypustila ho mezi lidi ve třech verzích. Vyzkoušeli jsme tu prostřední, která má přinést vyvážený mix mezi sportovním a kultivovaným vozem.

30.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků