Peugeot Hoggar: nový pick-up detailněji

Značka Peugeot konečně podrobně představila svůj nový „truck“ s označením Hoggar, jenž se bude vyrábět a prodávat v Brazílii.

Již v březnu se na veřejnost dostaly první informace a fotografie zcela nového a přiměřeně atraktivního pick-upu nižší třídy pro Jižní Ameriku od koncernu PSA. A tato novinka je konečně zde, přičemž si vypůjčila jméno ze studie dvoumístné buggy z roku 2003 - Hoggar.

Po konstrukční stránce jde o zajímavý koktejl. Zadní část Peugeotu Hoggar je tvořena nápravou z modelu Partner, zatímco příď pochází z brazilské verze Peugeotu 207, jenž je odvozen ze staršího typu 206 a s evropským modelem 207 nemá nic společného. Hoggar byl vyvinut pro specifické potřeby brazilské klientely.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Nejedná se o první pick-up v historii Peugeotu, ale nabízí kvalitní kombinaci elegantního a dynamického designu s účelovostí univerzálního užitkového vozidla. Peugeot Hoggar je nejdelším členem rodiny 207, na délku měří o 653 mm více než hatchback, o 453 mm více než kombi SW a o 290 mm více než sedan. Hoggar nabízí užitečnou hmotnost 742 kg a přepravní kapacitu na otevřené ploše až 1 151 litrů (k horní hraně bočnic). Nakládání usnadňuje použití robustní výklopné zádi s nosností 300 kg.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Peugeot Hoggar se do prodejů v Brazílii dostane 15. května, přičemž bude nabízen ve třech stupních výbavy a se dvěma zážehovými motory schopnými spalovat benzín i alkohol (v Brazílii jde o běžný a oblíbený druh paliva). Základní čtrnáctistovka dává 82 koní (60 kW) na alkohol a 80 koní (59 kW) na benzín, jendotka 1,6 l je pak naladěna na 113 (83), resp. 110 koní (81 kW).

Peugeot Hoggar se bude vyrábět v továrně Porto Real v Riu de Janeiru a Peugeot by si díky němu chtěl letos v daném tržním segmentu ukrojit desetiprocentní podíl. Nevíme, co by se muselo stát, aby se Hoggar dostal do evropské nabídky Peugeotu, zatím s tím nikdo z vedení firmy zkrátka nepočítá. Zda bohužel, nebo bohudík, to už posuďte sami...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Peugeot Hoggar

bazar

Peugeot 307 1,6
Rok výroby: 2006
Stav: 98 876 km
Cena: 84 000 Kč
Peugeot 308 1,6
Rok výroby: 2008
Stav: 116 246 km
Cena: 99 000 Kč
Peugeot 307 1,6
Rok výroby: 2007
Stav: 127 886 km
Cena: 108 000 Kč
Peugeot RCZ 2
Rok výroby: 2013
Stav: 146 015 km
Cena: 360 000 Kč
Peugeot 308 1,6
Rok výroby: 2010
Stav: 178 674 km
Cena: 133 000 Kč
Peugeot 308 1,6
Rok výroby: 2015
Stav: 30 020 km
Cena: 350 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků