Peugeot GTi Surfboard Concept: prkno ve stylu 208 GTi

Automobilka Peugeot představí na letošním Festivalu rychlosti v Goodwoodu své speciální surfové prkno.

Výrobci automobilů si čas od času zpestří svoji práci tím, že zabrousí do vod zcela mimo jejich hlavní záběr. Běžně se tedy setkáváme třeba s různými plavidly (např. člun Jaguar Speedboat) či jednostopými vozidly (třeba hybridní bicykl Lexus), ovšem na surfové prkno se znakem automobilky, na to si z poslední doby nevzpomínám.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Peugeot GTi Surfboard Concept

Na nadcházejícím Festivalu rychlosti v britském Goodwoodu, který se letos koná ve dnech 11. až 14. června, se tak prvně představí nejen taková Škoda Octavia RS, ale také surf z dílen stylistického střediska Peugeot Design Lab, jež poskytuje své služby externím zákazníkům. Zapůsobit má hlavně na mladší část publika a pomoci chce propagovat špičkovou verzi řady 208 v podobě modelu Peugeot 208 GTi

Peugeot RCZ R: vrcholná verze opět přistižena v provozu

Peugeot RCZ R: vrcholná verze opět přistižena v provozu

Tento surf pod jménem Peugeot GTi Surfboard Concept vzniknul v jediném exempláři a dle tvrzení představitelů značky Peugeot je jeho design ovlivněn především právě automobilem Peugeot 208 GTi. Výrobce ale za zdroje inspirace označuje také koncepční studie Peugeot RCZ R a Peugeot Onyx.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nový surf od Peugeotu má hlavně pomoci s propagací nové řady 208 GTi

Propracovaný surf je vyroben v kombinaci konvenčního dřeva a uhlíkových kompozitů, což má znamenat propojení výrazů „emotion“ a „motion“, tedy emoce a pohyb. Za zmínku stojí také dva páry zaoblených stabilizačních ploch. Pro prezentaci tohoto výrobku v akci Peugeot na svůj goodwoodský stánek dokonce přiveze speciální generátor umělých vln známý jako Flowrider Surf Machine. Pokud vás zajímá, jak takové zařízení funguje, podívejte se na přiložené video.
 

 

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 46 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků