Peugeot Expert Tepee, osobní náklaďák

26 komentářů

Daniel
30. listopadu • 11:35

Dobrý den máte někdo zkušenost Peugeot expert tepee 2hdi 100kw 2008 měchy zadní jdou přehodit za pružiny děkuji

Bob75
6. března • 14:34

Zdravím, mám tohle auto jen krátce, cca5000km r. v. 2011 teď cca 190000km. A zatím plná spokojenost, užitná hodnota vůči ceně jiných značek, je nesrovnatelná, a že tam občas něco vrže, je maličkost. Než kupovat nové nesmyslné "EU šroty" Za astronomické částky. Raději starší a poctivější..

Mira
16. února • 23:21

Mam experta pri jizde sem tam cuka kdyz zaradim jednicku a lehce pritlacim auto okamzite chcipne

Martin
13. července • 13:16

Mám ho již třetí rok najeto 50 000 a zatím vše OK bez jediné závady.

Martin
16. března • 14:26

Kupoval jsem Experta (resp. sesterský Fiat Scudo 2,0 Multijet 88kW) v roce 2013, tehdy byl 3 roky starý a měl najeto necelých 200 tis. km. Proti VW Caravelle podobných výkonů, s podobnou výbavou a stejného r. v. stál přesně polovinu. Ani já si nemyslím, že by byl transpík dvakrát tak dobrý, spíš naopak. Expert je celkově velmi příjemné auto a polykač kilometrů. Dvoulitry jsou výkonné, jízdní vlastnosti na svůj segment výborné. Jedovky brzdy. Za těch 60 tis., co jsem s ním najezdil, jsem dělal spojku (dvouhmotu jsme měnili za jednohmotu), repasi turba a vstřikovačů, nějaké tyčky stabilizátoru.... Čeká mě sedák - starý problém Francouzů (asi se to nikdy nenaučí). No řekl bych, že je to na dnešní dobu tak nějak v normě - přece už něco najezdil. Stále mě nenapadá, jaké jiné současné auto schopné odvézt 8-9 lidí, 700 litrů nákladu v kufru a 2 t na kouli bych za ty peníze mohl sehnat.

Pavel
8. září • 14:27

Zdravím, koupil jsem ho jako ojetinu se 120tis km, dnes mam 211tis km a měnil jsem, pneu, rozvody, oleje,destičky, tyčky stab. A přední tlumice, jednou se rozsvitila kontrolka diag. motoru, ale pak zase zhasla, takže jsem to neřešil.....tj. vše. Takže za me až na občasné vrzani interieru OK, jo mam ročník 2009 a variantu 88kw.

Pavel
8. září • 14:27

Zdravím, koupil jsem ho jako ojetinu se 120tis km, dnes mam 211tis km a měnil jsem, pneu, rozvody, oleje,destičky, tyčky stab. A přední tlumice, jednou se rozsvitila kontrolka diag. motoru, ale pak zase zhasla, takže jsem to neřešil.....tj. vše. Takže za me až na občasné vrzani interieru OK, jo mam ročník 2009 a variantu 88kw.

Martin
30. července • 2:12

Taky budu chválit, kupoval jsem jako referenční s nájezdem 20000 km, teď mám 70000 a zcela bez závad. Pro porovnání - Multivan, taky referenční, s podobným nájezdem, stál skoro přesně dvojnásobek .. je to skutečně dvakrát lepší auto ?

Wendy
31. března • 20:31

Asi se přidám k těm chválícím, mám za 3 roky 180 tisíc a v záruce mi měnili akorát intercolel a sedačku, právě mi odešla spojka a předehřev oleje, dohromady cca 30tis Kč, kromě brzdových destiček které jsem musel vyměnit za prvních 120 tis km 3x! A potom jsem dal no name a mám je tam 60tis.a pořád nejsou na výměnu, je auto celkem v pohodě, asi dobrý kus.

David A
9. prosince • 9:26

:-(
Jeden z největších omylů mého života. S tímto vozel jsem prostál ze 3 let 4 a půl měsíce ve značkových servisech na reklamacích. Dobře si rozmyslete koupi tohoto krámu.
V 10 tisících výměna regulačního vetilu na topení do zadní prostory vozu
plus výměna dorazů tlumičů - vržou
21 tisíc výměna setrvačníku.
25 tisíc - reklamace radia - nenačíta CD, není slyšet handsfree
30 tisíc - výměna stabilizační tyče, výměna dorazů tlumičů
42 tisíc - výměna naftového čerpadla - auto nás nechalo v Německu, selhala i linka Peugeot, náhradní vůz přstavila na konci naší dovolené. Chaotická komunikace Peugeot Čr s Němci.
53 tisíc - výměna ramen, výměna stabilizační tyče, výměna řadící páky (páře se kůže), výměna sedáku, spasování levých dveří (praskají), spasování zadních dveří (vydřeli do laku zavýráním nárazník, reklamace spasování plastů, výměna mikrofonů na handsfree, výměna levého zrcátka
65 tisíc - reklamace spasování, reklamace vrzání z přední nápravy, reklamace radia, reklamace sedáku, raklamce zadních senzorů na parkování - vše řešeno téměř 100 procent výměnou
96 - tisíc - reklamace přední nápravy
100 - tisíc - výměna setrvačníku (bouchal) - vyměnili za nový, bouchal ještě více, vyměněno za ještě jeden, výměna sedáku, spasování dveří, výměna stabilizační tyčeTento vůz je jeden velký průser. Máme 2! Oba budu prodávat do 5 ti měsíců. Oba se v závadách opakují. Pokud se do něj rozhodnete jít, pak jedině se zárukou na 3 roky minimálně a hlavně pevné nervy a neuvěřitelnou trpělivost. Pak Vám držím palce, ale pozor, vady se neodstraní výměnou. Francouz nemá ani tendenci díly dodat již kvalitnější, prostě dostanete ten samý paskvil jako díl a pak se vše opakuje. Jako servis doporučuji jak Domanského, tak AV Car, věci řeší a vůbec jim to nezávidím.
Vůz ve srovnání s konkurencí stojí pár korun, ale to co ušetříte projedete do servisu!

sever
10. prosince • 23:39

Mne za 4 roky nemenili na tom ani šrôbik. Predtým som mal Sharana
čo stálo o 1/3 viac, zato mal len 2/3 výkon, spotreba je rovnaká 6,5l/100km.
Sharan bol 3x pokazený za 2 roky - nič moc, ale stratený deň.
Expert /120kW/ odvezie 1t + odtiahne 2t čo je neporovnatelné.
Áno, visia z toho kábliky, občas sa niečo rozsvietí / zhasne.
Prístup k poistkám, k žiarovkám je hrozný, atď ... ale aj tak ma
viac slúží za menej peňazí a hlavne - zatiaľ - bez poruchy.

Aleš Vaněk
7. října • 0:01

No..docela mě překvapuje tento výčet. Nevím jestli jsi chytil nějaký špatný kus, ale
já mám toto auto od nova od 2010, a mimo to, že jsem odpálil spojku, protože za tím pořád tahám dvě tuny na vozíku, jsem na auto nemusel absolutně šáhnout. Všechno funguje bez problémů i přes to, jak mu nakládám (používám denně ve stavební firmě) a zatím neodešlo nic. Kecám..ve sto tisících jsem měnil čepy řízení , které začaly trochu klepat, a tyčinky stabilizátorů. To ale považuju za normální. Teď mám najeto 150 000 km a chystám se vyměnit všechny tlumiče, na což ale má auto podle mně v tom nájezdu nárok. Mně dělá prostě toto auto medvědí službu, nehledě na komfort prostoru na dovolených atd. Takže když to srovnám s kámošovým volkswagenem, který po jeho přiznání do toho cpe padesát tisíc ročně (taky mu teda dává), tak bych toto auto skrz užitné vlastnosti a vlastní zkušenost s provozem volil znovu. A to nejsem Peugeoťák, Peugeoty se mi všeobecně nijak nelíbí a jako osobní auto mám Volvo XC70, předtím Toyota, to jen aby si někdo nemyslel, že kopu za Peugeot za každou cenu. Jen mám přesně opačné zkušenosti jako ty. Mějte se ..

david
7. října • 1:34

Bohužel, to že jsem vybral špatný kus...to neni náhoda. Mám 2 a oba stoji za pendrek co se týká kvality.

petan
29. dubna • 11:55

Děkuji za odpověď půjdu raději ke konkurenci

paolov
20. listopadu • 23:30

Cau nevite kde se da sehnat navod k obsluze tohoto auta?diky

Pavel
20. srpna • 10:06

Zkus to třeba v autošlole.:-D

ferko
20. srpna • 13:04

Kreténe:-/

matthes
15. listopadu • 8:54

Je to něco mezi Renaultem Trafic, Mercedesem Viano a 206. A Hlavne se opičí pač zjisily, že už to někdo vyrábí tak to udělali taky:-))

ošklivka BETY
10. února • 13:54

FUJ TO JE ALE OŠKLIVÉ AUTO, 3X FUJ

MichaelJackie.S
15. listopadu • 10:35

Teda nevim, Peugeoty mám fakt rád ale tomuhle nějak v té osobní verzi nemůžu přijít na chuť! Je to přesně jak říkáš, taková splácanina všehovšude :-/ Zlatá 807 ;-)

Radek Ondrášík
15. listopadu • 10:45

Ono je to třeba brát jako konkurenci podobným vozům. Máme zde Ford Transit Van, tedy dodávka pro 9 lidí a podobné vozy má každý konkurent. Je tedy logické, že toto nabídne i Peugeot. Je to velmi jednoduché MPV, které klade důraz na cenu, možnost odvést 9 lidí (to žádné běžné MPV neumí) a umožní odvést opravdu velké množství nákladu a to i při plném obsazení.Takže kdo hledá hlavně užitné vlastnosti a k tomu potřebuje vozit více lidí, tak po tom sáhne. Velká rodina, menší rodina, která často vozí kola a velké množství zavazadel, menší firmy pro více zaměstnanců pobere i materiál a nářadí apod.Nemyslím si, že toto auto bude konkurentem běžným MPV ala Renault Espace, P807, C8 apod.

Tomáš Langer
20. listopadu • 21:16

Nevím, jestli jsme menší rodina, ale ve čtyřech se do Grand Espace vejdeme i s kolama uvnitř auta. A s necelými 4,8 m délky je náš Espace pořád ještě elegantní osobní auto.
Ač můžeme vozit 7 lidí, za 5 let, co Espace máme jsme nikdy nevezli víc, než 6 lidí. Nač bych tedy vozil 9 lidí?
Pro mě je MPV optimální verzí osobáku. Ovšem Peugeot Expert je nafouklá dodávka, která je postavená na základě MPV a proto je s ním srovnávaná. Ale k osobáku má Expert v podstatě stejně daleko, jako Tranzit.

Petr
16. června • 22:46

Asi nevíte co tady píšete. Jezdil jste někdy něčím jiným než Tranzitem? Zkuste a zjistíte že se pletete. To auto je uplně o něčem jiném. Měl jsem možnost jezdit s Tranzitem, WV T4, T5. Tohle auto je opravdu jinde. Co to vydrží, ukáže čas. A vzhled, prostě je to neco trochu jiného.

Pavel Maletínský
20. května • 17:14

Celkem pobaveně tady čtu ty diskuze ... Mé víkendy vypadají tak, že jedu na výlet a mám u sebe své čtyři děti, tedy je nás pět ...a k tomu přítelkyni a její dvě děti, jsou tedy celkem tři ... Pak to vypadá tak, že je nás: 3+5 ... hm ... tedy celkem 8 lidí, a k tomu nějaký ten batoh, koloběžka, kolo ... To jen tak k úvaze, že někdo nevezl nikdy více, jak 6 lidí. Já jsem na tom tak, že mi nestačí ani auto pro 7 lidí, takže proto třeba Peugeot Expert Tepee je ideální vůz pro mou rodinu a mé víkendy. Mějte se fajn. Pavel.

martin
15. listopadu • 13:02

Užitkové vlastnosti OK. Ale nemůžu si pomoci. Peugeotovský design nějak přestává fungovat na SUV a těchto krabicích. Elegance je pryč... A přichází komplikovaná přeplácanost.

ferino
19. listopadu • 12:03

Uvidime co uroby citroen :-)

Doporučujeme

Články odjinud