Peugeot Exalt kompletně představen. Místo karbonu používá čedičové vlákno

Francouzská automobilka po první ochutnávce z kraje tohoto týdne uvolnila veškeré materiály týkající se nového konceptu Exalt. Tato studie navazuje na starší Onyx a představuje sportovní sedan budoucnosti. Kromě designu Peugeot opět ukazuje možnosti použití různých materiálů.

Peugeot Onyx je zpět na scéně. Tentokrát jako čtyřdveřový sedan Exalt

Peugeot Onyx je zpět na scéně. Tentokrát jako čtyřdveřový sedan Exalt

Nový Peugeot Exalt je dlouhý 470 cm, střecha se nachází ve výšce 131 cm, auto stojí na dvacetipalcových discích a hmotnost dosahuje na 1700 kg. Taková jsou základní fakta, nic přesnějšího automobilka nezveřejnila. Pod kapotou je na rozdíl od studie Onyx systém HYbrid4 kombinující benzinovou jedna-šestku THP o výkonu 270 koní s elektromotorem umístěným u zadní nápravy. Ten přidá dalších 68 koní.

Peugeot Onyx: takové dveře byste asi otevírat nechtěli

Peugeot Onyx: takové dveře byste asi otevírat nechtěli

Exalt dostal karoserii vyrobenou z oceli. Tu v zadní části pokryla funkční tkanina, o které automobilka mluví jako o „žraločí kůži“. Její struktura má napomáhat proudění vzduchu a snižovat tak jeho odpor. Designéři tyto plochy zdůraznili červenou barvou.

Peugeot Onyx: francouzský supersport se ukáže v Paříži

Peugeot Onyx: francouzský supersport se ukáže v Paříži

V interiéru najdeme ebenové dřevo a kůži. Namísto karbonu pak automobilka použila čedičové vlákno vyrobené tavením čedičového kamene. Exalt odveze čtyři osoby a jejich zavazadla. Víko zavazadelníku se údajně neotvírá klasicky, ale používá mechanismus podobný pantografu, což má zjednodušit otevírání ve stísněných prostorách. Zavazadelník je taktéž obložen dřevem.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Foto: Peugeot

bazar

Peugeot 307 2
Rok výroby: 2003
Stav: 154 444 km
Cena: 65 000 Kč
Peugeot 206 1,1
Rok výroby: 2002
Stav: 121 502 km
Cena: 58 000 Kč
Peugeot 307 1,6
Rok výroby: 2003
Stav: 234 204 km
Cena: 60 000 Kč
Peugeot 206 1,1
Rok výroby: 2001
Stav: 114 345 km
Cena: 42 000 Kč
Peugeot 308 1,6
Rok výroby: 2008
Stav: 148 867 km
Cena: 101 000 Kč
Peugeot Partner 1,6
Rok výroby: 2006
Stav: 162 453 km
Cena: 92 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

včera | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků