Peugeot e-208 je zase o kus lepší. Dostal nový silný motor a dojezd vás už trápit nebude

16 komentářů

27. září • 20:10

Perfektní, Ing z Peugeotu nejedli, nespali a za 3 roky usylovné práce zvýšili dojezd kraviny o 60 km. Tleskám

Shimi
27. září • 14:04

Tak si to reálně srovnejme.e-208 - Allure - 885.000,-
208 - Allure - 545.000,-To máme rozdíl 340.000,-. e-208 mi reálně ušetří 1,- na km (A to vycházím z těch nesmyslných 12 kWh/100 km, reálně to bude 15+ kWh, takže to nebude ani ta koruna. Ale když k tomu připočtu ještě zvýšené náklady za servis u zážehové varianty, tak se na tu kýženou korunu za km dostanu). Tzn., že vynaložená "investice" se začne vracet až po ujetí 340.000 km. A to se vyplatí přátelé.

Honimir
28. září • 20:06

Těch 340k nevypadá nic extra, ale když se podíváme na 5 let TCO... u nejakyho primestskeho/městského dojíždění (kolony, cukacky atd.).Cca 100k czk by se mělo dát usetrit na palivu (nabíjení doma). Cca 100k bude dělat rozdíl v servisu ... po 5ti letech bude u toho spalovaku nutný měnit brzdy, spojku... něco uděla silniční daň, parkování v Praze, dalnicni známka... třeba těch 40k.Příplatek za svižnější a tiché auto je tak nejakych 100k. To není zase taková tragédie.

Shimi
28. září • 20:59

Celá ta tvá kalkulace je totální střelba od boku. 100t. po 5 letech za servis? To jako vážně? Proboha co bys tam chtěl reálně servisovat? To vychází na 5 prohlídek (mimochodem s EV musíš také na prohlídky a ty nejsou zdarma) v celkové sumě +/- 25t., takže reálný rozdíl za servis se bude motat někde kolem 15t. - 20t. a přesně s touto hodnotou jsem počítal v té své původní kalkulaci (20 haléřů na km). Spojka po 5 letech? :-D Tvl to je blábol roku. Ne, úspora se bude motat kolem 1,- na km, ať chceš nebo ne.

Rejpal
28. září • 22:13

O tom je zbytečné se hádat.
Peugeot běžně nabízí servisní smlouvy (prodloužené záruky včetně kompletního servisu).
Na 5 let / 100000 km dělá rozdíl 28000 Kč. Na 5 let / 200000 km dělá rozdíl 54000 Kč a na 8 let / 200000 km je rozdíl 57000 Kč. Jasně, že ten, kdo si nebude platit servisní smlouvu, ale každý servisní úkon zvlášť, tak to bude mít jiné (v současnosti díky inflaci dost vyšší, ale teoreticky, když se bude chovat k autu hezky, tak by ani k té částce na smlouvě dojít nemusel - ale to platí jak pro EV tak pro spalovák).

mmichalll
27. září • 15:39

To auto sa pod 15kwh/100km nedostane ani omylom.
Maximalne tak uplne prazdne.
A tie A+ pneu su tak hladke ze sa ledva drzia na ceste...
Takze bezpecnost 0.
Takze dojazd v realite maximalne 350km
Takze zbytocne vyhodenych 340000czk navyse za tento srot.

Zlej pán
28. září • 20:17

Proč lžeš, ty slovenská píčo?

abc
27. září • 16:20

a to este pises/piseme o dojazde pri vyuziti kapacity baterie na 100%. zaujimave je ale, ze pri nabijani sa uz uvadza udaj z 20 na 80%... ono by bolo vhodne uviest aj, kolko trva nabit baterku z 5-10% na tych 20 (napr. ked presvihnes na dialnici nabijacku a dalsia je o 40-50km). a tiez, kolko sa to nabija nad 80, trebars do 95-98%. a zrazu pri realnom uzivani padne dojazd na 250km. na pendlovanie do 100km urcite fajn, hlavne pri nabijani z fotovoltaiky doma. na cesty nad 200km ani nahodou, ak clovek nie je dobrodruh (ale si nieco nechce dokazovat). inac naco je takemu autu elektromotor so 117kW? nie je to malo? ;)

St.
27. září • 15:16

Myslím, že už se argumentace mění: z financí na:
1. bude Vás hřát, že jste zelený
2. budete jezdit potichu, pocit z té akcelerace...
3. budete nabíjet v zaměstnání (ha, ha), nebo z FVE (tak to možná, ale to taky něco stojí)
4. benzíny zakážou prodávat, cena poroste, servis EV by měl být levnějšíVíc jsem toho narychlo nevymyslel. Jen je vidět, že pokrok jde dopředu a možná se dočkáme dojezdu se stejně těžkou baterkou třeba 800 km, tedy i výrazně snížené spotřeby. Pak by to dávalo už větší smysl. Pokud to půjde stejným tempem, tak ještě 10-15 let.

Shimi
27. září • 18:39

Jsme v ČR, tady budou pro 90% obyvatel finance vždy na prvním místě. Vše ostatní jsou jenom filozofické žvásty. No a vzhledem k faktu, že automobilita jako taková nemá být v budoucnu pro všechny, tak nám to může být v podstatě jedno. Stačí poslouchat globální lídry a pokud nemá dotyčný v hlavě seno, tak mu docvakne, jaká "zářná" budoucnost nás čeká. Dobře už bylo.

jozka
29. září • 9:55

Povim vam tajemstvi... vsude na svete jsou pro 90% obyvatel finance na prvnim miste.

Pepa
27. září • 15:11

Ty ses vul. Tvoje matka sukala se psem patrne.
S tim Pazoutem (SOUCASNA VARIANTA) jsem jezdil za tech 12kWh, tak u te nove variante to bude mozna jeste min!!!

mmichalll
27. září • 15:40

@Pepa
V zivote si v takom aute nesedel nie tak jazdil
Neurazaj
V realite by si to v zivote nikomu nepovedal keby stal vedla teba. By ta dolamal na mieste.

Pepa
27. září • 17:08

Proc myslis?

Zlej pán
28. září • 20:16

Protože je ze Slovenska. Tam málokdy najdeš někoho rozumného.

Moik
27. září • 13:38

Pro zajímavost Tesla 3 se stejnou kapacitou baterky (49kWh) měla EPA 390km.

Doporučujeme

Články odjinud